hier zijn fotos van mijn eerste plant en ik gebruik niks van voeding of speciaale grond enkel universele potgrond en perliet en mestvoor in een kruidentuin hier zijn fotos van mijn plant hij staat nu 4 dagen in bloei 4dagen bloei.jpg4dagen bloei zijkant.jpg
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
eerste verslag
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: eerste verslag
Dat is waar, de eerste 2 weken van de bloei groeit de plant nog.
Dit geld zeker voor de Sativa's.
De bloei is pas als je echt verscheidene kleine bolletjes wit haar gaat zien.
Als er haartjes uit de oksels komen, is dit geslacht bepaling, als deze bolletjes worden, aankondiging bloei.
Als je echt topjes gaat zien is het bloei.Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
Comment
-
aha, was mij niet helemaal duidelijk via de foto dus vandaar
Als ik zo kijk heb je niks met de wandjes gedaan, tekst geeft weer dat je het zonder al te veel poes pas gaat aanpakken,
Daarbij is het misschien toch een ideetje om de binnenkant te beplakken met aluminiumfolie. is nog een vrij simpele en goedkope manier om toch iets meer licht op je plantje te krijgen.
En excusemwa ik was te lazy om alleen bij recente berichten te kijken
suc6If life keeps putting you down, You better stay high
Comment
-
Ik zou zeker niet het licht terug op 16 uur zetten, de plant lijkt groot genoeg voor de bloei, gewoon laten staan.
verder is het gewoon afwachten.
trouwens een Autofower trekt zich toch niets aan van het licht.
Gewoon doorgaan zoals je bezig bent dus.Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
Comment
-
geef ni ze maar wit is toch ook een licht reflocter want wit reflecteert licht ook goe en met aluminium folie moete opletten want kan giftig zijn heb ik ergens gelezen
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
a oke en kweet ni of het outoflower is ik heb het zaadje besteld op roal queen seed en heb gwn vrouwelijk genomen en oke zal ze zo laten staan
ik vond dat 3weken groei genoeg was want hij groeide niks meer daarom heb ik hem in bloei gezet
Comment
Comment