Scythe Kaze Master 5.25" Fan controller
MPS-400 Pc Voeding van Freezinghardware.nl
4L potten.. Misschien 6.. Maar khou het liever op de 4L
Lemon Haze - Reg
Haze - Reg
Sweet Mango - Fem
Zijn allemaal autoflowers, en allemaal van Growerschoice.. Zijn aardig lastig te ontkiemen geweest voor me wijfie, maar is der gelukt
Voeding: Ha, niks Tenzij ze er om gaan vragen, maar dan haal ik wel bloei voeding..
Aarde: Bio Green Bat mix, Zaai en stek grond. En perliet..(weet dat het er al in zit)
Lemon Haze:IMAG0998.jpgIMAG0997.jpg
Haze:IMAG0999.jpgIMAG1000.jpg
Sweet Mango:IMAG1002.jpg(bijna klaar om in de grond te stoppen.
"Temp"IMAG1001.jpg(bedrading word nog aangewerkt.. Moet ook standaard maken deze week, maar komt goed^^)
Foutje met switche van bloei naar groei:IMAG0971.jpg
Staan in 0.5L of 1l potjes? moet deze week overpotten, toppen.. En netje plaatsen denk ik? Want weet niet ong. op hoe hoog die moest, maar dacht 15cm?
Volgende update word denk ik wanneer ze vast ga zetten/geslacht laten zien
Fijne avond heren!
MPS-400 Pc Voeding van Freezinghardware.nl
4L potten.. Misschien 6.. Maar khou het liever op de 4L
Lemon Haze - Reg
Haze - Reg
Sweet Mango - Fem
Zijn allemaal autoflowers, en allemaal van Growerschoice.. Zijn aardig lastig te ontkiemen geweest voor me wijfie, maar is der gelukt
Voeding: Ha, niks Tenzij ze er om gaan vragen, maar dan haal ik wel bloei voeding..
Aarde: Bio Green Bat mix, Zaai en stek grond. En perliet..(weet dat het er al in zit)
Lemon Haze:IMAG0998.jpgIMAG0997.jpg
Haze:IMAG0999.jpgIMAG1000.jpg
Sweet Mango:IMAG1002.jpg(bijna klaar om in de grond te stoppen.
"Temp"IMAG1001.jpg(bedrading word nog aangewerkt.. Moet ook standaard maken deze week, maar komt goed^^)
Foutje met switche van bloei naar groei:IMAG0971.jpg
Staan in 0.5L of 1l potjes? moet deze week overpotten, toppen.. En netje plaatsen denk ik? Want weet niet ong. op hoe hoog die moest, maar dacht 15cm?
Volgende update word denk ik wanneer ze vast ga zetten/geslacht laten zien
Fijne avond heren!
Comment