Heee mensen,
Ik ben bezig met een leuk projectje. Heb momenteel 5x Afghaan van spliff seeds in het kastje staan waarvan er minstens 1 vrouw moet worden.
De andere vrouwen komen in mijn grotere hok.
Afghan Reguliere Wiet Zaden
100% pure Indica.
Hasj aroma en aardse, fruitige smaak.
Korte plant, eenvoudig te groeien, eenvoudig te knippen.
Narcotisch effect.
Potentieel THC percentage hoog.
Ik gebruik gewone potgrond, lichtelijk bemest. Voor zo'n 3 weken. Verder ga Groei & Bloei voeding van Hesi gebruiken.
Hesi TNT Complex, dosering 50ml / 10L water.
Hesi Bloei Complex, dosering 50ml / 10L Water
- Welke methode gaan we toepassen?
Ik ben van plan om de Afghan te gaan scroggen, dit lijkt mij het slimst aangezien de grote van de kast. Maar eerst het beste wijfie selecteren!
- Wat moet er nog gebeuren?
- Het kastje!
De grote van het kastje is 40x40x80cm, ik heb hier spaarlampen in hangen. Ik wil later eventueel ander lampen (GE General Electric Biax Q/E 70W, Warm wit, 3000k Kleur temp. en 5200lm.) en deze in een spiegelkap monteren. Ook heb je van deze lampen "Koud Wit" als lampkleur.
heb een totaal van 3x12W en 3x20W aan spaarlampen inhangen. dit was eerst 5x12W en 3x20W. Maar 1 lamp heb ik kapot gedraaid... En de andere is plots geknapt. Ben er mee terug gegaan maar jammer genoeg hadden ze toen geen lamp er voor terug. Deze kwamen donderdag met de vracht. Dus donderdag even een lampie ophalen
Foto's van het kastje komen morgen rond de middag!
Tips en Kritiek van altijd welkom! Leer je natuurlijk alleen maar van.
Hopelijk gaan er wat stoeltjes gezet worden.
Nu even rustig een jointje roken!
To Be Continued!
Ik ben bezig met een leuk projectje. Heb momenteel 5x Afghaan van spliff seeds in het kastje staan waarvan er minstens 1 vrouw moet worden.
De andere vrouwen komen in mijn grotere hok.
Afghan Reguliere Wiet Zaden
100% pure Indica.
Hasj aroma en aardse, fruitige smaak.
Korte plant, eenvoudig te groeien, eenvoudig te knippen.
Narcotisch effect.
Potentieel THC percentage hoog.
Ik gebruik gewone potgrond, lichtelijk bemest. Voor zo'n 3 weken. Verder ga Groei & Bloei voeding van Hesi gebruiken.
Hesi TNT Complex, dosering 50ml / 10L water.
Hesi Bloei Complex, dosering 50ml / 10L Water
- Welke methode gaan we toepassen?
Ik ben van plan om de Afghan te gaan scroggen, dit lijkt mij het slimst aangezien de grote van de kast. Maar eerst het beste wijfie selecteren!
- Wat moet er nog gebeuren?
- Het kastje!
De grote van het kastje is 40x40x80cm, ik heb hier spaarlampen in hangen. Ik wil later eventueel ander lampen (GE General Electric Biax Q/E 70W, Warm wit, 3000k Kleur temp. en 5200lm.) en deze in een spiegelkap monteren. Ook heb je van deze lampen "Koud Wit" als lampkleur.
heb een totaal van 3x12W en 3x20W aan spaarlampen inhangen. dit was eerst 5x12W en 3x20W. Maar 1 lamp heb ik kapot gedraaid... En de andere is plots geknapt. Ben er mee terug gegaan maar jammer genoeg hadden ze toen geen lamp er voor terug. Deze kwamen donderdag met de vracht. Dus donderdag even een lampie ophalen
Foto's van het kastje komen morgen rond de middag!
Tips en Kritiek van altijd welkom! Leer je natuurlijk alleen maar van.
Hopelijk gaan er wat stoeltjes gezet worden.
Nu even rustig een jointje roken!
To Be Continued!
Comment