Yo de manne,
Hier zijn we weer met een nieuw verslagje, dit keer de Spliff Strawberry.
Ik heb er al veel goeds over gehoord dus voor mij de rede om die eens te zetten.
Waar gaan we mee van slag:
Berry's kast kennen we nu wel denk ik, maar voor degene die hier net zijn zal ik alles nog een beetje opsommen.
Mijn kast: 90 breed,120 diep en een hoogte van 220.
De lamp: 400 watt HPS philips master son t pia plus of zoiets,(word gebruikt voor de groei en de bloei).
Luchttechniek: 2x 100mm badkamerafzuiging als uitlaat met een handyman koolstoffilter, inlaat 1x 120mm badkamerafzuiging.
Potten: 3x vierkante 11 liter potten en 3x kleine potjes voor te ontkiemen.
Medium: Plagron lightmix.
Voeding: Metrop met de toevoeging van Gen200 control.
Bewatering: Blumat probeerset.
Oke ik zal maar eens beginnen met de zaden:
SPLIFF'S STRAWBERRY VROUWELIJKE WIET ZADEN
80% Sativa. Romige, verse bessen smaak en een aardbeien geur met Haze ondertoon. Medicinale soort. Ideaal voor SOG. Overweldigende klassieke Sativa high. THC hoog.
Hier zijn we weer met een nieuw verslagje, dit keer de Spliff Strawberry.
Ik heb er al veel goeds over gehoord dus voor mij de rede om die eens te zetten.
Waar gaan we mee van slag:
Berry's kast kennen we nu wel denk ik, maar voor degene die hier net zijn zal ik alles nog een beetje opsommen.
Mijn kast: 90 breed,120 diep en een hoogte van 220.
De lamp: 400 watt HPS philips master son t pia plus of zoiets,(word gebruikt voor de groei en de bloei).
Luchttechniek: 2x 100mm badkamerafzuiging als uitlaat met een handyman koolstoffilter, inlaat 1x 120mm badkamerafzuiging.
Potten: 3x vierkante 11 liter potten en 3x kleine potjes voor te ontkiemen.
Medium: Plagron lightmix.
Voeding: Metrop met de toevoeging van Gen200 control.
Bewatering: Blumat probeerset.
Oke ik zal maar eens beginnen met de zaden:
SPLIFF'S STRAWBERRY VROUWELIJKE WIET ZADEN
80% Sativa. Romige, verse bessen smaak en een aardbeien geur met Haze ondertoon. Medicinale soort. Ideaal voor SOG. Overweldigende klassieke Sativa high. THC hoog.
Beschrijving: Spliff's Strawberry Vrouwelijke Wiet Zaden 80% Sativa. Genotype: Strawberry Cough x Skunk and Jack Herer. Romige, verse bessen smaak en een aardbeien geur met Haze ondertoon. Medicinale soort. Ideaal voor SOG. Medicinaal gebruik: angst en depressive. Overweldigende klassieke Sativa high. Potentieel THC percentage hoog.Details:
Zo dat waren de zaden. Nu zie ik steeds vaker mensen hier op het forum die heel moeilijk doen om de zaden te ontkiemen. Waarom allemaal zo moeilijk??? Ik ga jullie berry zijn manier laten zien. Je pakt een potje en vult die met lightmix. 20131222_101554.jpg Je bewatert de aarde met warm water. 20131222_101650.jpg Je maakt een kuiltje van ongeveer een cm diep. 20131222_101730.jpg Je dropt je zaadje in het kuiltje. 20131222_101742.jpg20131222_101751.jpg Aarde erover, 20131222_101804.jpg en hoppakee onder de lamp ermee. Zolang de zaden niet boven zijn laat ik de temperatuur oplopen tot een graad of 32. Zodra ze boven zijn gaat de temperatuur terug naar 26/27 graden. Lamp op ongeveer 50 cm boven de dames. Ik heb de zaden 19 december in de grond gestopt, en vandaag 22 december zijn ze alle 3 boven komen kijken, om maar weer over super kiemkracht te spreken. 20131222_101923.jpg Dus manne, al dat moeilijke gedoe van tussen watten of keukenpapier, 24 uur laten weken in water. Pfffffff, gewoon de grond in en afwachten, zo gaat het in de natuur ook. Ik heb nog nooit een plant gezien die de zaden eerst ff tussen de watten legt. Dus vandaag: Dag 1 groei. Temperatuur is 26/27 graden met de lamp aan, met de lamp uit 22/23 graden. De LV daar word hier bij berry niet naar gekeken, (tussen de 35 en de 45 %) Dit was het voor nu, dus tot Laters. |
Comment