Hee iedereen Steundje weer , met nieuwe ronde en weer veel zin !
Deze ronde word het zoals het topic naampje al zegt , 2 x Pineapple Chunk van barneys farm en ook hun Vannilla kush .
ben nog al en zoete bekje en het lekker me lekkere wietjes , dus van daar deze keuze...
ook omdat me de vorige ronde al vroeg de vannilla kush er uit lag van wegen teveel hoogte verschil met de dwarf en beetje ziek wou ik de uit daging weer aangaan .
de twee Pineapple Chunks ga ik absolut 1 keertje toppen, en misschien beetje binden.
de vannila Kush ga ik gewoon zo laten en misschien ook wat takjes binden ofso.
Materiaal , Voeding en Plant info : .
heb voor deze ronde ook 3 x de smart pots van 15,1 L genomen.
en de vaportek voor de geur teneutraliseren is ook weer van de party .
enkel de bevochtiger ga ik weg laten heb nu ook geen plaats met de 3 potten .
Als aarde gebruik ik Plagron Light mix met perliet heb er zelf nog 2glaasjes per pot bij gedaan.
ik gebruik ook de voegin lijn van Plagron 100% Terra bloom en grow , ook hun Root stimulator , enzymen en Green sensation gebruik ik .
allemaal volgens schema en voor goed resultaat van de dames !
Ph meter is van bluelab en EC metertje van Adwa ijken en calibreren zal gebeuren om de 2 weken .
nu info over de plantjes eh ,
Vanilla Kush gefeminiseerd
Type: Indica dominant
Oogst: maximaal binnen. 600 gr/m2
Hoogte: 65 cm
Prijzen: Cannabis Cup Winnaar 2009
Autoflower: nee
Bloei tijd: 9 weken
Oogst tijd buiten: Eind September
THC: 22 %
CBD: 1.2 %
Pineapple Chunk gefeminiseerd
Genetica: Pineapple X Skunk # 1 X Cheese
Oogst: maximaal binnen. 650 gr/m2
Hoogte: 60 - 80 cm
Prijzen: Pineapple Chunk heeft nog niet meegedaan
Bloei tijd: 55 tot 60 dagen (binnen)
THC: 25 %
CBD: 1.1 %
de bloei tijden van beiden rekenen we dus weer wat bij en die grammen wat af .
Het Kweken van de dames :
Heb alle 3 de zaadjes zondag middag in ontkiem bakje op laagje goed nat perlliet in verteerbare mini potjes waar ik ze makkelijk uit kon halen, op de venster bak gezet . vandaag was alles boven dus 3 daagjes heeft dat geduurd .
vanmiddag toen ze allemaal boven waren heb ik ze in de tent in hun vaste schoentjes gezet .
de lichtjes gaan aan om 08:00 en uit om 02:00 , vanaf ze mooie zei vertakkingen hebben en redelijk groot zijn , en enkele weekjes verder zijn gaan de lichtjes op 12/12 .
ga ze de komende 10 dagen enkel afgezuurd water geven met enzymen en roots vanaf dan met iets lager ec dan aagegeven .
Ontkiemen: 25/05/14 - 28/05/14 , afgerond .
Groei periode : start 28/05/14 - ??/??/??.
Lichten op 12/12 : ......
Bloei periode : ......
Foto's van Steund's Baby's : http://s1268.photobucket.com/user/st...tml?sort=3&o=0 .
heb de foto's via de uploader op het forum geprobeerd , maar tevergeefd het lukt nog altijd niet.. dus zal de upload site blijven gebruiken sorry JD en forum leden
Voila maatjes, ik hoop dat ik het topic'je mooi begonnen .
ben en dat jullie mee gaan genieten kijken en volgen . nu ja iedereen kiest , maar plaats genoeg voor jullie stoeltjes zetelke of poef !
Elke week komt steundje met updatje van de dames en let's grow some weed my friends .
Groeten Steundjeee .
Deze ronde word het zoals het topic naampje al zegt , 2 x Pineapple Chunk van barneys farm en ook hun Vannilla kush .
ben nog al en zoete bekje en het lekker me lekkere wietjes , dus van daar deze keuze...
ook omdat me de vorige ronde al vroeg de vannilla kush er uit lag van wegen teveel hoogte verschil met de dwarf en beetje ziek wou ik de uit daging weer aangaan .
de twee Pineapple Chunks ga ik absolut 1 keertje toppen, en misschien beetje binden.
de vannila Kush ga ik gewoon zo laten en misschien ook wat takjes binden ofso.
Materiaal , Voeding en Plant info : .
heb voor deze ronde ook 3 x de smart pots van 15,1 L genomen.
en de vaportek voor de geur teneutraliseren is ook weer van de party .
enkel de bevochtiger ga ik weg laten heb nu ook geen plaats met de 3 potten .
Als aarde gebruik ik Plagron Light mix met perliet heb er zelf nog 2glaasjes per pot bij gedaan.
ik gebruik ook de voegin lijn van Plagron 100% Terra bloom en grow , ook hun Root stimulator , enzymen en Green sensation gebruik ik .
allemaal volgens schema en voor goed resultaat van de dames !
Ph meter is van bluelab en EC metertje van Adwa ijken en calibreren zal gebeuren om de 2 weken .
nu info over de plantjes eh ,
Vanilla Kush gefeminiseerd
Oogst: maximaal binnen. 600 gr/m2
Hoogte: 65 cm
Prijzen: Cannabis Cup Winnaar 2009
Bloei tijd: 9 weken
THC: 22 %
CBD: 1.2 %
Pineapple Chunk gefeminiseerd
Genetica: Pineapple X Skunk # 1 X Cheese
Oogst: maximaal binnen. 650 gr/m2
Hoogte: 60 - 80 cm
Prijzen: Pineapple Chunk heeft nog niet meegedaan
Bloei tijd: 55 tot 60 dagen (binnen)
THC: 25 %
CBD: 1.1 %
de bloei tijden van beiden rekenen we dus weer wat bij en die grammen wat af .
Het Kweken van de dames :
Heb alle 3 de zaadjes zondag middag in ontkiem bakje op laagje goed nat perlliet in verteerbare mini potjes waar ik ze makkelijk uit kon halen, op de venster bak gezet . vandaag was alles boven dus 3 daagjes heeft dat geduurd .
vanmiddag toen ze allemaal boven waren heb ik ze in de tent in hun vaste schoentjes gezet .
de lichtjes gaan aan om 08:00 en uit om 02:00 , vanaf ze mooie zei vertakkingen hebben en redelijk groot zijn , en enkele weekjes verder zijn gaan de lichtjes op 12/12 .
ga ze de komende 10 dagen enkel afgezuurd water geven met enzymen en roots vanaf dan met iets lager ec dan aagegeven .
Ontkiemen: 25/05/14 - 28/05/14 , afgerond .
Groei periode : start 28/05/14 - ??/??/??.
Lichten op 12/12 : ......
Bloei periode : ......
Foto's van Steund's Baby's : http://s1268.photobucket.com/user/st...tml?sort=3&o=0 .
heb de foto's via de uploader op het forum geprobeerd , maar tevergeefd het lukt nog altijd niet.. dus zal de upload site blijven gebruiken sorry JD en forum leden
Voila maatjes, ik hoop dat ik het topic'je mooi begonnen .
ben en dat jullie mee gaan genieten kijken en volgen . nu ja iedereen kiest , maar plaats genoeg voor jullie stoeltjes zetelke of poef !
Elke week komt steundje met updatje van de dames en let's grow some weed my friends .
Groeten Steundjeee .
Comment