Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik heb 5 white widow planten in potten van 18 liter, een vriend beweerde dat t zonde is van de aarde etc en dat potten van 11 liter groot genoeg zijn?
graag jullie mening
hey krelis,
11 liter potten werken de meeste kwekers binnenshuis mee.
buitenshuis is een 11liter pot wel geschikt voor autoflowers, maar voor gewone soorten zoals u ook hebt,
des te groter de pot,des te groter de plant
of je moet al kleine plantjes willen behouwden dan schikt een 11liter pot wel,mits je verduisterd
Ik heb 5 white widow planten in potten van 18 liter, een vriend beweerde dat t zonde is van de aarde etc en dat potten van 11 liter groot genoeg zijn?
graag jullie mening
Niet naar je vriend luisteren. Al ligt het er wel aan of het buiten of binnen is.
Voor ik begon vond ik 17 liter wel genoeg.
Inmiddels heb ik 25l potten, en denk ik er aan, om voor volgens jaar 40 liter specie kuipen te nemen in me tuin.
Ik gebruik 18L in de kelder, da's mooi zat.
Je stemt dat ook een beetje af op de rest van je spullen.
Met een cementkuip onder 3 spaarlampjes is best overdoosz.
Zoals al vermeld hoe groter de potten hoe groter de plant.
Ik gebruik 40L potten en mijn planten worden groot hehe maar dat is omdat ik echt graag grote struiken heb.
Hoe groter de plant des te mee dat ze verzorging nodig hebben Foto0172.jpg
Dit is het resultaat in 40L potten
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Zoals al vermeld hoe groter de potten hoe groter de plant.
Ik gebruik 40L potten en mijn planten worden groot hehe maar dat is omdat ik echt graag grote struiken heb.
Hoe groter de plant des te mee dat ze verzorging nodig hebben Foto0172.jpg
Dit is het resultaat in 40L potten
1 zit in volle grond dus die kan echt wel enorm groot worden.
Hoe groter de plant hoe grote de opbrengst dan ook.
Het heeft allemaal te maken met hoeveel plaats je hebt en hoeveel voorraad je wenst voor jezelf wel bepaald .
Comment