Paar dagen terug kreeg ik van een vriend een zakje wiet thee thuis gestuurd 3 gram
Ik kan het 3 keer gebruiken , ik moest het in 3 delen
Eergisteren ik was er helemaal klaar voor 1 liter water op gezet \
1/3 deel van het zakje wiet thee er in gedaan en 1 uur zacht laten koken.
Voelde me echt vrouwke zo ind e keuken met mn brouwsel , ik had alles bij de hand voor als het mis zou gaan flesje water flesje jus orange bakje lekker gekoeld fruit en mn klein kopje thee om dat ik geen honing in huis had besloot ik dat ik een bikkel ben en drink het op zonder suiker of wat dan ook.
Nou kan je vertellen das nou niet echt lekker maar alles op gedronken
Na kleine 20 min zij mijn man wat heb je toch een rood kopie rode wangen en ik had het behaaglijk warm voelde me rustig .
Na klein uurtje kreeg ik moeite om mn ogen open te houden en voelde me ik echt mega stoned moest beetje bewegen met mn armen.
Ik lag eigenlijk op beestjes op de muur te wachten en hallucinaties enz maar zat er flink naast
Misschien had ik stiekem op meer gehoopt (shame)
Maar aj ik werd er super rustig van slaperig en heel warm gevoel en ontspannen eigenlijk wel lekker en ontspannen en ik moet heeeeeel veel plassen
Dus thee is best goed tegen pijn en als je moeilijk kan ontspannen .
Groetjes Belladonna
Ik kan het 3 keer gebruiken , ik moest het in 3 delen
Eergisteren ik was er helemaal klaar voor 1 liter water op gezet \
1/3 deel van het zakje wiet thee er in gedaan en 1 uur zacht laten koken.
Voelde me echt vrouwke zo ind e keuken met mn brouwsel , ik had alles bij de hand voor als het mis zou gaan flesje water flesje jus orange bakje lekker gekoeld fruit en mn klein kopje thee om dat ik geen honing in huis had besloot ik dat ik een bikkel ben en drink het op zonder suiker of wat dan ook.
Nou kan je vertellen das nou niet echt lekker maar alles op gedronken
Na kleine 20 min zij mijn man wat heb je toch een rood kopie rode wangen en ik had het behaaglijk warm voelde me rustig .
Na klein uurtje kreeg ik moeite om mn ogen open te houden en voelde me ik echt mega stoned moest beetje bewegen met mn armen.
Ik lag eigenlijk op beestjes op de muur te wachten en hallucinaties enz maar zat er flink naast
Misschien had ik stiekem op meer gehoopt (shame)
Maar aj ik werd er super rustig van slaperig en heel warm gevoel en ontspannen eigenlijk wel lekker en ontspannen en ik moet heeeeeel veel plassen
Dus thee is best goed tegen pijn en als je moeilijk kan ontspannen .
Groetjes Belladonna
Comment