Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De kopjes komen boven de grond. Ze staan op zolder vlak onder het dakraam. Zo krijgen ze genoeg licht en het is er lekker warm. Het raam kan open zodat ze wat wind krijgen om sterk te worden. Ik heb ze in turfbakjes gezet zodat ik ze niet meer hoef te verpotten maar zo in de grote potten kunnen.
Foto-1 Big Bang
Foto-2 Moham -----> Een is kleiner, het zaadje kwam niet uit, andere geplant.
Foto-3 Lowryder
Ik vind dat ze wel heel erg de lucht in gaan en dunne steeltjes hebben. Daarom heb ik ze gisteren en vandaag naar buiten gedaan. 'S nachts zet ik ze nog binnen. Ik heb hier op het forum gelezen dat mensen voorstelde om ze bij het verpotten tot aan de onderste blaadjes in de grond te zetten, gaan de stelen dan niet rotten? Wanneer kan ik ze nu in de grote buiten potten zetten, en ze ook 's nachts buiten laten? Ziet het er goed uit tot nu toe?
Over potten tot de lob blaadjes en ik zou ze niet meer onder steunen dat doe de natuur ook niet en het maakt je plant alleen maar sterker
groetjessssss
ik moet zeggen dat mijn moham ram ook enorm strekte zelfs buiten, maar dat is nu allemaal in orde. tzijn mooie volle planten, je zult wel zien.
ik heb moham ram voor buiten, en kga daar stekjes van pakken voor binnen ook, schijnt een exellente binnenplant te zijn!
Comment