Pagina 1 van 9 123456789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 162

Topic: Coffeeshops in Breda

Registratie op
    Oct 2007
    Leeftijd
    27

Standaard Coffeeshops in Breda

Coffeeshop in Breda
    Hier volgt een rijtje met coffeeshops in Breda, niet alle coffeeshops en prijzen staan erbij.
    De prijzen en soortjes kunnen inmiddels zijn gewijzigd.
    ================================================== ==
    De Baron
    Boschstraat 127 - Breda
    Openings-tijden (10:00-22:00)

Kleine Coffeeshop / Goede wiet.

Aanraders: Misty, White widow, mischien een lekkere haze of amnesia!

Coffeeshop Paradijs

St. Annastraat 3, Breda
    ma tm Zo (10:00-22:00)

coffeeshop_Paradijs_Breda.jpg

Een kleine coffeeshop in het centrum van Breda.
    Vriendelijk personeel, Keuze uit minstens 5 soorten wiet en 5 soorten hasj.

Wiet: Northernlight, Skunk, Whitewidow, Crystal. Lemon haze

Coffeeshop The Cat
    4817 GV - Breda
    Openings-tijden (10:00-23:00)

Een coffeeshop buiten het centrum, hier kan je rustig zitten op de bank een beetje tv kijken onder het genot van een jointje,
    een potje poolen,photoplay of achter de flipperkast

Wiet Soorten:
    Superskunk, Northernlight, Bam Bam, CMX, Whitewidow, Santa Maria, NLX (Northernlight Extra)

Soorten wiet die ik aanraad:
    - White-widow, een compakte wiet met een goede stoned
    - Northenlight, goede smaak en net als de whote widow een hoog percentage thc
    - Special haze, als je van haze houdt is dit zeker een aanrader (rook smiddags één jointje van dit spul en je doet de hele dag niets meer)
    De geur en smaak is overheersend, de topjes zijn compact en verkruimelen goed! Wel een beetje plakkerige wiet Sticky ickie
    - Santamaria lekker zoete wiet, verkruimeld perfect en een goede high!

Hasj Soorten:

Maroc, Ketama, Zero, Manaly, Tabisla, High Kristal, Ultra Kristal, Pollem.

Pax De Boot
    Nyverheidssingel 8, Breda
    Openings-tijden: 11:00-20:00

Enkele wiet soorten ( niet niet compleet )
    Whitewidow, Amnesia SativaMexican Haze

Wederom goede wiet, leuk om in de zomer te zitten langs het water in de tuin!

(Coffeeshop de boot is tijdelijk gesloten)

Fly'n'Hy
    Houtmarkt 23, Breda
    Openings-tijden:
    Zo tm Do (9:00-23:00)
    Vrij tm Zat ( 09:00-24:00)

Een beetje een touristische shop niet al te groot, de wiet is soms goed en soms wat minder (maar dat is mijn mening)
    Vriendelijk persooneel en leuk aangekleed.

Prijslijst: (nog niet compleet)

Wiet Soorten:
    €5,- B52
    €15,- Whitewidow, Northernlight,B52
    Buitenwiet: Bio 5 gram €20,- en thai wiet (ik zou een binnen wietje nemen)

Hasj Soorten:

€5,- Spoetnik
    €15 Hasj, Spoetnik, Ketama, Zero Zero, Maroc, Super Maroc, Afghaan

Coffeeshop Sky
    Haagweg 56, Breda

Een coffeeshop met maar 3 soorten wiet, niet super duur maar de hasj is beter.
    Er staat een voetbal-tafel en een flipperkast
    Coffeeshop Majestic
    Boschstraat 154
    11:00 - 23:00

coffeeshop-majestic.jpg

Wietjes
    White Widow, Sheeva, Jack Herrer, Special Haze, Amnesia

Hasj
    Primero

Binnenkort een uitgebereider verslag!
    Laatst gewijzigd door Jointjedraaien; 4th November 2010 om 17:31

Registratie op
    Oct 2007
    Leeftijd
    27

Standaard Re: Coffeeshops in Breda

Coffeeshop de fly raad ik af!
    De coffeeshop is op vrijdag en zaterdag tot 12 uur open (als enige in breda) dus was is daar beland.

Ben daar gister avond 15 euro wiet gaan halen,
    Ik vraag bij de toonbank wat op dit moment een beetje goede wiet is... kijkt hij met me aan met een blik dat ze eigelijk niet veel soeps hebben. Wel mag ik zelf een zakje uitkiezen, mijn oog valt op de white widow omdat de topjes teminste compakt waren en goed geknipt...

De wiet is niet echt wit, wat je wel verwacht van een wietje met de naam White Widow...

De hoeveelheid viel me zwaar tegen, 3 kansloze topjes wiet voor 15 euro. Als de smaak nou super zou zijn maar neej, de wiet smaakt een beetje naar Orange Bud, potgrond achtige smaak

Cannab0y Guest

Yo JD,

Ligt het aan mij of betaal jij SUPERVEEL voor je spul? Je kan beter een paar goedkopere coffeeshops uitkiezen of de wagen nemen en iets verder je wiet zoeken. Maastricht is dan toch niet zó heel ver weg, je kan daar altijd eens gaan kijken. In de Kosbor en de Smoky heb je zeker waar voor je geld, daar heb je White Widow aan 8,5/gr. Als je voor ww gaat, zeker in de Smoky gaan, qualiteit is beter dan die van de Kosbor. Maar dan heb ik het enkel over de White Widow hé, qua andere soortjes is de Kosbor wel beter. Ook wordt het voor je neus afgewogen in de Kosbor, in de Smoky is het heel afgezonderd en zie je niets van de weeg.

Als ik zo lees in je verslag, 13 euro per gr voor WW en wat NLX, waar gaat het dan naartoe? Je hebt altijd wel uitschieters, maar voor zo'n gewone wiet die prijs vragen, daar sla ik van achterover. Het meeste dat ik al heb gezien in de shop voor wiet is 13,50 euro/gr voor Amnesia. Van hash was dit Ice-o-lator hash in de Smoky (27/gr, wordt er verkocht onder de naam 'mice' van Maroc Ice). Persoonlijk neem ik deze soortjes nooit, mijn budget en interesse blijft enkel geldig tot €10/gr.

Alleszins, ik hoop dat ze ofwel iets aan hun prijzen gaan doen, ofwel dat jij op zoek gaat naar goedkopere en betere shops.

Green greetz
    Cannab0y

Registratie op
    Oct 2007
    Leeftijd
    27

Ja je hebt gelijk, ik betaal super veel voor de wiet die ik koop! ( €5,- per gram is in principe al veel )
    4 jaar geleden betaalde ik 8,5 GULDEN voor een grammetje white-widow inmiddels is dit al meer dan verdubbeld

Maar je hebt het verkeerd begrepen, Niet alle coffeeshops verkopen wiet per gram!
    Bij coffeeshop the Cat bijvoorbeeld verkopen ze voor €5, €7, €13 en de haze voor €15 per zakje... (Dus niet per gram!)
    In Breda kost de white widow in coffeeshops zo rond de 8 a 8,5 per gram

Zo als er staat vermeld zijn nog niet alle prijzen erbij vermeld, ik zal het overzichtje compleet proberen te maken
    ( Al kunnen de prijzen per gram in 2 maanden tijd weer veranderd zijn )

Cannab0y Guest

Bij coffeeshop the Cat bijvoorbeeld verkopen ze voor €5, €7, €13 en de haze voor €15 per zakje... (Dus niet per gram!)
    Hoe bedoel je, per zakje? Hoeveel gr zit daar dan in? Ergens moet er toch een verhouding zijn in prijs per gr, kan bijna niet anders. Ik persoonlijk verkies het per gram. Je kiest de wiet die je wil en ze wegen het voor je af. Ik ben niet zo voor die kant en klare baggies, is volgens mij maar zever. Natuurlijk is het dan veel simpeler voor de coffeeshopeigenaars om hun prijzen te laten stijgen, of om de ene zak wat kleiner te maken dan de andere.

Toch is en blijft de shop duur. Liever thuis kweken of van een bevriend kweker roken, dan kan je niet anders dan goed zitten.

Greetz
    Cannab0y

Registratie op
    Oct 2007
    Leeftijd
    27

Ik zal het nog even navragen wat de prijzen per gram precies zijn, Bij die coffeeshop maakt me dat ook niet zoveel uit... Ik kijk meestal hoe compakt de toppen zijn en hoeveel joints ik ervan kan draaien (en het effect van 1 joint natuurlijk)

Bij coffeeshop the Cat worden de zakjes al jaren voorverpakt en gesloten met een nietje, De gemiddelde kwaliteit van de wiet over een aantal jaren genomen is vrij goed en het komt ook niet vaak voor dat ik een kat in de zak koop

De 3 beste Coffeeshops van Breda Zijn:
    The Cat
    De Baron
    De Boot

Ik ben eens met een vriend van me naar Breda gereden, naar 1 shop van welke ik de naam niet meer weet. Er hangt amper reclame, en het lijkt op een café, je zou haast niet zeggen dat er wiet wordt verkocht, ook niet als je binnengaat want er is enkel een dranktoog. Maar je kan sneaky rechts van de toog naar de kelder gaan, waar 2 toogjes zijn. Hier verkopen ze trouwens ook zonder moeite (veel) meer als 5 gram. Zal eens horen hoe het precies noemde daar.

Registratie op
    Oct 2007
    Leeftijd
    27

De Mediteranee, Die coffeeshop is al een tijdje gesloten... Ze hadden meer dan de toegestane 500 gram softdrugs op voorraad. Toe

Een aantal jaar terug was dit wel een goede coffeeshop, de wiet was de ene keer goed de andere keer redelijk.
    Maar een periode voordat ze dicht moesten verkochten ze alleen slechte kwaliteit wiet

Wat mij betreft mis ik die shop niet in Breda, behalve dat het redelijk in de buurt was.

ik haal zelf bij De boot of bij Paradijs
    ik rook zelf Mexican Haze
    de boot verkoopt per gram
    paradijs
    ik heb er zelf een goed gevoel bij deze shops
    je mist Purple Rain in de lijst dacht ik zit bij het station
    maar ben er nooit geweest

Registratie op
    Jul 2008

Pas naar Breda geweest en bij 3 shops geweest.
    Baron: Vond ik redelijk (wat veel blad). Niet al te duur. Het zitgedeelte heb ik verder niet gezien, enkel het "kamertje/hokje" waar je haalt. Vriendelijk personeel.
    Fly 'n hy: K.U.D.T. Geen aanrader. De wiet was om te huilen en volgens mij wegen ze die plastic dingen waar het inzit mee. Dat was duidelijk geen 4,5g (totaal(3doosjes)) wat er in zat.
    Pax de boot: Vond ik de beste. Leuk personeel, heb ook lekker even buitengezeten. Nog wat staan klappen met wat fransen en geluisterd naar iemand met een gitaar. De wiet was ook goed (beste van 3). Maar de sfeer maakte dat deze er voor mij uitsprong.
    [color=#004080][i]Verdoof de schroom, vergeet te falen
    Geloof je droom en wees je idealen.
    Wie geen vastdoel heeft kan niet verdwalen[/i][/color]

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Honestus
    ik haal zelf bij De boot of bij Paradijs
    ik rook zelf Mexican Haze
    de boot verkoopt per gram
    paradijs
    ik heb er zelf een goed gevoel bij deze shops
    je mist Purple Rain in de lijst dacht ik zit bij het station
    maar ben er nooit geweest
    Ben een kleine maand geleden is langs geweest in de Purple Rain.
    Ik was eigenlijk op zoek naar die boot , niet gevonden dus dan maar op goed geluk langs het station en daar zag ik dan de Purple Rain.
    Een maximum van 34.5euro en niet echt een vriendelijke bediening.
    Ben er dan ook niet lang gebleven.

Registratie op
    Aug 2008

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien
    Coffeeshop de fly raad ik af!
    De coffeeshop is op vrijdag en zaterdag tot 12 uur open (als enige in breda) dus was is daar beland.

Ben daar gister avond 15 euro wiet gaan halen,
    Ik vraag bij de toonbank wat op dit moment een beetje goede wiet is... kijkt hij met me aan met een blik dat ze eigelijk niet veel soeps hebben. Wel mag ik zelf een zakje uitkiezen, mijn oog valt op de white widow omdat de topjes teminste compakt waren en goed geknipt...

De wiet is niet echt wit, wat je wel verwacht van een wietje met de naam White Widow...

De hoeveelheid viel me zwaar tegen, 3 kansloze topjes wiet voor 15 euro. Als de smaak nou super zou zijn maar neej, de wiet smaakt een beetje naar Orange Bud, potgrond achtige smaak

ik rook geregeld orange bud maar heb nooit een potgrond achtige smaak geproefd, integendeel ze proeven en ruiken naar orange

hopelijk is men eigen kweekje ook zo lekker en is het geen potgrond achtige smaak

Registratie op
    Aug 2008
    Leeftijd
    7

vast wisselende supliers?

die boot ziet er wel relaxt uit

naiad Guest

ik ben naar de baron geweest

goede wiet ( ik heb ww gekocht) wou ook nog wat orange bud maar die was op
    ze verkopen per zakje van 10 € ( staat altijd wel bij hoeveel erin het zakje zit)
    in de buurt is genoeg parkeerplaats, altijd handig als je met de auto bent ( en niet zo goed kan parkeren) :p

grtz

Registratie op
    May 2008
    Leeftijd
    25

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien
    4 jaar geleden betaalde ik 8,5 GULDEN voor een grammetje white-widow inmiddels is dit al meer dan verdubbeld
    Hoeveel is 1 gulden nu eigenlijk waard? En wat zijn al die andere namen, wat is het daar rijksdaalders, stuivers en nikkels fzoiets? Ik snap daar geen hol van.

Maar is het niet zo dat de prijs de laatste jaren ferm stijgt in de Nederlandse coffeeshops?
    Ik heb daar niet echt zicht op, want die keren dat ik dan wiet had uit de shop zijn op 1 hand te tellen, en daar zat altijd zoveel tijd tussen dat ik het niet kan vergelijken voor mezelf.

Ook vraag ik me af hoe groot het prijsverschil is tussen de wiet die je koopt opt straat in Belgie en de recht uit de shop wiet uit Nederland?

Want ik heb in België het gevoel dat er toch enorme verschillen zijn tussen de prijs en de kwaliteiten van je wiet gewoon afhankelijk van waar je het hebt "gehaald", if you know what i mean.
    Ook het feit dat je op straat praktisch nooit de zekerheid hebt welke soort wiet je nu hebt, behalve als je je vaste "bevoorraders" hebt

Het is niet echt het topic om al die vragen te stellen, maar ik vind het te "dom" om er een topic voor aan te maken, maar ik wil het toch weten.
    Laatst gewijzigd door Jointjedraaien; 23rd October 2008 om 16:43
    *SmokingggGG* !

I wanna get high... so high!

Registratie op
    Oct 2007
    Leeftijd
    27

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noto
    Hoeveel is 1 gulden nu eigenlijk waard? En wat zijn al die andere namen, wat is het daar rijksdaalders, stuivers en nikkels fzoiets? Ik snap daar geen hol van.
    rijksdaalder = 2,5 gulden
    2,22 Gulden = 1 euro
    1 euro = 100 cent
    5 cent is een stuiver

nikkels ken ik niet, wel dubbeltjes (10c) en kwartjes (25c)

Registratie op
    Oct 2008
    Leeftijd
    28

Standaard

Purple rain mist nog op de lijst.

Ik ben hier 1 keer geweest en dat was ook gelijk de laatste keer.
    Achter de toonbank (wat net een telefooncel lijkt) stond een turk/marrokaan die niet eens nederlands kon bekant. Hij was zeer onvriendelijk omdat hij vond dat ik op moest schiete met een keuze maken.

Daarna had ik voor 15 euro white widow gekocht.
    Kwa gewicht was het goed.

Toen ik het ging roken snapte ik er niks van. Na 3 joints gerookt te hebben was ik nog steeds neit stoned. Ik heb de wiet uitgegeven aan een vriend van mij om te kijken of hij er wel stoned van werd maar ook hij zei wat is dit?! Het ruikt goed maar je merkt er niks van.

Toen had ik zoiets van nou daar ga ik niet meer naar toe.
    Met een lekker pafje op zijn tijd...raak je de weg soms even kwijt.

Registratie op
    Oct 2007
    Leeftijd
    27

Standaard

Thanks voor de aanvulling

Inderdaad niet een bijzonder goede shop de Purple Rain, zit ook vlak bij het station ( je kan beter 200 meter doorlopen naar de Baron )

Inderdaad niet zulk vrolijk personeel daar, die Marokkaanse man zit daar maar in zijn hokje een beetje sjaggerijnig te wezen.

Maarja ik kom er nooit meer

Registratie op
    Oct 2008
    Leeftijd
    28

Standaard

Haha nee ik ook niet de baron is mijn lievelings winkel om koffie te drinken
    Met een lekker pafje op zijn tijd...raak je de weg soms even kwijt.

Registratie op
    Oct 2007
    Leeftijd
    28

Standaard

het is niet alleen wiet wat duurder is geworden, alles is gewoon 2 keer zo duur of meer. focking niet normaal. we worden gewoon een oor aangenaait en dat 19% elke dag weer.
    brabantse nachten zijn lang

Pagina 1 van 9 123456789 LaatsteLaatste

Cannabis Tags

Regels voor berichten