Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
THC wat doet het met je
Collapse
X
-
Re: THC wat doet het met je
geestelijke verslaving kan je indd zeggen. Maar dat van die vruchtbaarheid dat zou ik nu toch ff willen zien ik rook al 22 jaar ongeveer en heb 2 grote en 1 klein bolleke van kindjes,en da werkt nog altijd goe (of mn vrouw moet van meer weten.
grtz wietroker is geen onruststoker
-
nog een kleine toevoeging/rectificatie: cannabisgebruik kan op zichzelf niet leiden tot gebruik van zwaardere drugs maar onderzoek (met ratten) heeft uitgewezen dat de behoefte van een organisme bij het stoppen van het gebruiken van cannabis een grotere behoefte heeft aan hardere drugs. De ratten deden voor het toedienen van cannabis evenveel moeite om harddrugs te "tappen", maar de ratten die een tijdje zonder cannabis (thc) kwamen te zitten waren tot veel meer bereid om harddrugs te krijgen. Dus na het stoppen met mari opletten allemaal. Ga niet aan die zware troep! Of stop niet en hou het erbij .
Echter weet ik niet of dit onderzoek volledig is bevestigd, de uitslagen spreken wel voor zich.
grtznode voor node van klein naar groot
LST LEMON SKUNK VERSLAG
Comment
-
Marijuana is addictive in the sense that all great things in life are worth repeating.Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
-
Ja ik wordt de laatste tijd meer en meer geconfronteerd met allerlei drugs, via vrienden, ik vind dat niet tof eigenlijk. Het komt echt wel doordat we zoveel met weed bezig zijn... Ten eerste is het niet tof dat je vrienden het doen, en ten tweede kan het zijn dat, in een impulsieve bui ofzo, je dat ook eens gaat doen.
Wat ik wel eens 1 keer wil doen is LSDgrow da weed, smoke it's buds
Comment
Comment