View Poll Results: Laat jij je vaccineren?

Voters
88. Je kan niet stemmen!
  • Ja

21 23.86%
  • Nee

52 59.09%
  • Ik weet het nog niet

15 17.05%
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 6 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 100 van 101

Topic: Laat jij je vaccineren?

Registratie op
    Oct 2008
    Leeftijd
    21

Standaard Re: Laat jij je vaccineren?

Ik bedoel dat ik de tijd die eraan besteed word van naar de dokter te gaan gewoon gewoon betaalt worden alsof ik aan het werk zou zijn. In de meeste grote bedrijven is dat toch zo?

gtzz
    Daar waar god mij gezaaid heeft wil ik groeien, bloeien en vruchten dragen.

Registratie op
    Oct 2007
    Leeftijd
    24

Standaard

Ja dat is zo. begreep je verkeerd

Doctor Admits Swine Flu Vaccine is more Deadly Than Swine Flu Itself

Registratie op
    Oct 2008
    Leeftijd
    19

Zo zo, die presentator gaat van naar .
    Wanneer mogen wij Nederlanders ons geld terughalen bij minister Klink?

Registratie op
    Apr 2008
    Leeftijd
    24

Lol, jointjedraaien, als er 1 nieuwszender is in de wereld waar je echt niets van moet geloven is het wel fox :] die hebben 0% credibiliteit en spelen enkel op het angst-sensatiegevoel van de mensen. De varkensgriep is ENKEL gevaarlijk in die zin dat die zich veel sneller verspreidt dan om het even welke andere griep. Daarom zou die meer slachtoffers maken dan een andere griep, niet omdat die heviger of sterker is. Ze treft gewoon meer risicogevallen. Ik zal mij wel laten inenten, zoals elk jaar tegen de griep, heb totaal geen zin om een week in bed te liggen omdat ik de inenting misloop. Mijn zuster is huisdokter en die zal dat wel ffe doen.

Registratie op
    Oct 2007
    Leeftijd
    24

Ja weet ik Methos, maar dit is de eerste keer dat ik dit soort nieuws op Fox heb gezien Meestal is hun nieuws meer zoiets als: Take the swine flu shot or die!

Registratie op
    Oct 2007
    Leeftijd
    24

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
    Take the swine flu shot or die!
    Of: Take the shot AND get mentaly disabled

Registratie op
    Aug 2008
    Leeftijd
    39

Dinsdag begonnen met mijn nieuwe baan begeleiden van baby zwemmen
    en nu hoor ik dat 2 baby's van mijn groep Mexicaanse griep hebben beide liggen nu in ziekenhuis aan de sonde voeding en beademing.
    Ik was daar met mijn pete kindje als demonstratie baby en nu is er kans dat we het beide hebben
    Of de baby's in het ziekenhuis het gaan redden is de vraag om dat ze zo klein en zwak zijn
    http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/11/05/1257408932-510.jpg

Registratie op
    May 2009
    Leeftijd
    39

Dahm, wat vervelend Bella. Hopelijk word je zelf en je petekindje niet ook ziek. Wat een pech zeg.

Sterkte ermee.
    http://jointjedraaien.nl/wietforum/image.php?type=sigpic&userid=2980&dateline=1262634  624
    Toen was er licht, en God aanschouwde onze schrale oogst en weende bitter.

Registratie op
    Aug 2009
    Leeftijd
    40

Nee ik niet !!!!

sinds mn chemo kuur kan ik me al laten enten tegen de griep, maar hen dat nog nooit gedaan en zal het ook niet doen zolang het een griep betreft. Tegen andere ziektes ( kinkhoest etc ) laat ik me wel vaccineren.

Maar griep ? nee natuurlijk uitzieken is mn motto dan krijg je extra weerstand in je lijf !

Registratie op
    Jul 2009
    Ik woon in een oude boerderij in het buitengebied

Ik heb mijn eerste 2 entingen achter de rug. Nu nog de derde prik. Als 60 jarige behoor ik nu eenmaal tot de risicogroep. Overigens mag ik niet klagen over mijn gezondheid: ik ben bij mijn weten nog nooit ziek geweest. Ik was 15 jaar als patiënt ingeschreven bij de zelfde huidarts, toen ik hem moest consulteren wegens een gebroken elleboog. Dit was mijn eerste consult, tevens kennismakingsbezoek.

Xtreme

Registratie op
    Oct 2007
    Leeftijd
    24

Wat zit er in de vaccins en welke zijn beschikbaar voor nederland?

Huisartsen en werkgevers vaccineren de medische risicogroepen, zwangeren die meer dan 13 weken zwanger zijn en bepaalde groepen zorgpersoneel met Focetria. De GGD’en vaccineren kinderen die zijn geboren ná 23 november 2004 en vóór 23 mei 2009 en huisgenoten van kinderen die zijn geboren op of na 23 mei 2009 met Pandemrix.
    bron: grieppandemie.nl

Brochure van Pandemrix
    brochruse van Focetria

Pandemrix:
    Hulpstoffen: het vaccin bevat 5 microgram thiomersal
    Thiomersal (approximately 49% mercury by weight)

Voorzichtigheid is geboden bij toediening van dit vaccin aan personen met bekende overgevoeligheid
    (andere dan anafylactische reactie) voor het werkzame bestanddeel, één van de hulpstoffen, thiomersal
    of residuen (ei en kippeneiwitten, ovalbumine, formaldehyde, gentamicinesulfaat en
    natriumdeoxycholaat).
    Zoals geldt voor alle injecteerbare vaccins, dienen adequate medische behandeling en supervisie direct
    beschikbaar te zijn, in het geval zich na toediening van het vaccin een zeldzame anafylactische reactie
    voordoet.
    Vaccinatie moet worden uitgesteld bij personen met hevige koorts of acute infecties, mits de
    pandemische situatie dit toestaat.
    Waarom is Focetria goedgekeurd?
    Op basis van de met het modelvaccin verkregen informatie en de na de stamwijziging verstrekte informatie heeft het CHMP geconcludeerd dat de voordelen van Focetria voor de bescherming tegen griep in de officieel erkende H1N1-pandemie groter zijn dan de risico’s. Het Comité heeft geadviseerd een vergunning te verlenen voor het in de handel brengen van Focetria.
    Focetria is goedgekeurd onder ‘uitzonderlijke omstandigheden’. Dit betekent dat het nog niet mogelijk was volledige informatie over het pandemievaccin te krijgen. Het Europees Geneesmiddelenbureau zal jaarlijks eventuele nieuw beschikbare informatie beoordelen en deze samenvatting zo nodig laten bijwerken.

Welke voordelen bleek Focetria tijdens de studies te hebben?
    Het modelvaccin bleek bij ten minste 70% van de mensen bij wie het is getest een concentratie antilichamen te vormen die bescherming biedt. Volgens de criteria van het CHMP werd hiermee aangetoond dat het vaccin voor een voldoende mate van bescherming zorgt.
    Het CHMP was ook tevreden over het feit dat de stamwijziging geen invloed had op de kenmerken van het vaccin.

Welke risico’s houdt het gebruik van Focetria in?
    De meest voorkomende bijwerkingen van Focetria (waargenomen bij tussen de één en tien op de honderd personen) zijn hoofdpijn, transpireren, artralgie (gewrichtspijn), myalgie (spierpijn), reacties op de injectieplaats (roodheid, zwelling of verharding, blauwe plekken en pijn), koorts, malaise (zich beroerd voelen), vermoeidheid en rillingen. Zie de bijsluiter voor het volledige overzicht van alle gerapporteerde bijwerkingen van Focetria.
    Focetria mag niet worden voorgeschreven aan patiënten die eerder een anafylactische reactie (ernstige allergische reactie) hebben gehad op een van de bestanddelen van het vaccin of op een van de bestanddelen waarvan sporen in het vaccin aanwezig zijn, zoals ei- of kippenproteïne, ovalbumine (een proteïne in eiwit), kanamycine of neomycinesulfaat (antibiotica), formaldehyde, cetyltrimethylammoniumbromide en polysorbaat 80. Tijdens een pandemie kan het echter raadzaam zijn om het vaccin wel aan deze patiënten toe te dienen, mits er faciliteiten beschikbaar zijn voor reanimatie.

Welke maatregelen worden er genomen om een veilig gebruik van Focetria te waarborgen?
    De fabrikant van Focetria zal informatie over de veiligheid van het vaccin verzamelen terwijl het wordt gebruikt. Hieronder valt informatie over de bijwerkingen en de veiligheid voor kinderen, zwangere vrouwen, patiënten met ernstige aandoeningen en personen die problemen hebben met hun immuunsysteem.

Registratie op
    Dec 2008
    Leeftijd
    37

Na het zien van de effecten op het americaanse meisje desiree had ik me bedenkingen over deze inentingen. Dus toen de huisdokter zie van de week zal jullie inenten tegen de griep zie ik hell no. Als bobo dat overleeft doe ik dat ook maar ik vertrouw niets dat ze je inspuiten zonder uitleg. Dus dikke vette nee. of het virus nu is gemaakt door mensen of god of de natuur als het er niet vanzelf inkomt zal ik het er ook nie in spuiten hoor haat naalden. Alle alleen voor een tatoe heb ik geen schrik maar al de rest met naalden komt er bij mij niet in.
    ExclusiveSeeds©.
    Het Juiste Zaad aan de Voordeligste Prijs.

Registratie op
    Dec 2009

Na de vaccinatie van de eerste mexicaanse griepspuit, besloten mezelf en mijn kinderen nooit meer te laten vaccineren met wat dan ook.

Ze duwen het maar in hun eigen lichaam.

Ben er al meer dan vier weken ziek van en dat is meer dan genoeg.
    Enjoy life, it is to short.

Registratie op
    Oct 2007
    Leeftijd
    24

Swine flu, Bird flu 'never happened' Probe into H1N1 'false pandemic'

Blij dat ik die rommel niet heb laten inspuiten, ben benieuwd waar ze de vaccins laten die ze over hebben.. door de gootsteen gooien mag niet

Registratie op
    Dec 2009

Er gaan geruchten dat de vaccins die niet gebruikt zijn als medische hulpgoederen aangeboden gaan worden aan een aantal afrikaanse staten. Wat wel wat apart zou zijn, want als ik me het verspreidingskaartje herrinner kwam dat varkensgripeje nauwelijks voor aldaar.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Registratie op
    Dec 2009

nooit van me lang zal ze leven.
    ze blazen alles op en puntje bij paaltje valt het allemaal wel weer mee
    en als je ziet hoe ziek sommige mensen er van zijn geweest dat ze zich hebben laten vaccineren
    leef elke dag alsof het je laatste kan zijn zomaar ineens kan het voorbij zijn

Registratie op
    Aug 2008
    Leeftijd
    26

Ik heb me laten vaccinere, beter voorkomen dan genezen, heb er geen last van gehad.

Grtz
    Word nu special member steun het forum en geniet van vele extra's!

Registratie op
    Oct 2007
    Leeftijd
    24

Gelukkig

Registratie op
    Oct 2009
    Leeftijd
    31

Vaccins doen meer kwaad dan goed dezer dagen (de shit dat ze er in vinden man man man... kijk naar Baxter bvb, pharmagigant en partner van vele regeringen). Het produceren van vaccins en het toedienen ervan is niet meer gebaseerd op de noodtoestand ervan, maar bijna puur op economisch belang van de pharma-producent en zijn of haar partners. Op 'disclose tv' is er zelfs 'n filmpje te zien waarin onzen Bill Gates hedendaagse vaccins als oplossing ziet voor de overpopulatie van onze planeet. Zijn vaccins goed, NEEEEEEEN, kan ik hier uit afleiden, weeral. Open your eyes, vaccins can fuck you properly!
    = UP FOR A GREENER PLANET =

Registratie op
    Dec 2009

Nee, je mag zelf weten en ik heb niet gedaan, ik ben nog steeds niet ziek

+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 6 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 LaatsteLaatste

Soortgelijke Discussies

1. polite komt laat :-D
    By Kim in forum Wiet in het nieuws
    Reacties: 21
    Laatste Bericht: 31st July 2009, 12:49