Beste Medekwekers,
Hierbij mijn kweekverslag betreffende:
8x white widow
7x Lowrider#1
1x vogelzaadwietje
Mijn opstelling:
Kweektent:
Silverbox kweektent 1x1x1,80
220-360 afzuiger met 200m3 can filter
Actieve aanvoer Ruck RVK 125L 330 m3
Fan controller
Clip on ventilator
Diamond-kap voor maximale belichting per m2
400watt hps
Propagator met verwarmingsellement:
2x11watt cool white
Voeding: Hesi startersset aarde, eco-style bemesting
De lowriders zitten momenteel in de kweektent na 2 weken te hebben voorgegroeid onder het zonnetje
Gisteren zijn ze onder de Son T pia gezet op 12 uur op een hoogte van 100 cm (gewenning aan lamp) (Hoe langzaam moet ik dit afbouwen naar de 40 cm?)
Vandaag op ruim 80cm 14 uur, welke ik van plan ben uit te breiden naar 18 uur aangezien deze auto-flower zowel presteert onder 12 uur als 18 uur onafhankelijk van de fase.
Tegelijkertijd heb ik ruim 1 week 8 white widows in de propagator staan onder de TL (18 uur).
Wanneer deze groot genoeg zijn om de kweektent (Master HPI-T plus 400 watt) in te mogen gaan (ongeveer 2 weken?), zullen de lowriders weer onder het zonnetje moeten.
De temperatuur is momenteel mooi constant:
Kweektent: Overdag: 25,6 graden S'nachts: 20 graden
69 LV
Propagator overdag: 23,6 graden S'nachts: 22,4 graden
98 LV (Te hoog of ideaal?)
Momenteel probeer ik de LV hoog te houden in de kweektent door middel van natte handoeken op het onderzeil. Een luchtbevochtiger is denk ik toch een beter optie om de boel goed constant te houden. Deze staat in de bestelling
Tot dusver mijn kweekje
Mochten er vragen zijn of antwoorden op mijn vragen, dan hoor ik dit graag
Psycho
Hierbij mijn kweekverslag betreffende:
8x white widow
7x Lowrider#1
1x vogelzaadwietje
Mijn opstelling:
Kweektent:
Silverbox kweektent 1x1x1,80
220-360 afzuiger met 200m3 can filter
Actieve aanvoer Ruck RVK 125L 330 m3
Fan controller
Clip on ventilator
Diamond-kap voor maximale belichting per m2
400watt hps
Propagator met verwarmingsellement:
2x11watt cool white
Voeding: Hesi startersset aarde, eco-style bemesting
De lowriders zitten momenteel in de kweektent na 2 weken te hebben voorgegroeid onder het zonnetje

Gisteren zijn ze onder de Son T pia gezet op 12 uur op een hoogte van 100 cm (gewenning aan lamp) (Hoe langzaam moet ik dit afbouwen naar de 40 cm?)
Vandaag op ruim 80cm 14 uur, welke ik van plan ben uit te breiden naar 18 uur aangezien deze auto-flower zowel presteert onder 12 uur als 18 uur onafhankelijk van de fase.
Tegelijkertijd heb ik ruim 1 week 8 white widows in de propagator staan onder de TL (18 uur).
Wanneer deze groot genoeg zijn om de kweektent (Master HPI-T plus 400 watt) in te mogen gaan (ongeveer 2 weken?), zullen de lowriders weer onder het zonnetje moeten.
De temperatuur is momenteel mooi constant:
Kweektent: Overdag: 25,6 graden S'nachts: 20 graden
69 LV
Propagator overdag: 23,6 graden S'nachts: 22,4 graden
98 LV (Te hoog of ideaal?)
Momenteel probeer ik de LV hoog te houden in de kweektent door middel van natte handoeken op het onderzeil. Een luchtbevochtiger is denk ik toch een beter optie om de boel goed constant te houden. Deze staat in de bestelling

Tot dusver mijn kweekje
Mochten er vragen zijn of antwoorden op mijn vragen, dan hoor ik dit graag
Psycho
Comment