Thanks dolly voor de review![]()
hallo, ik heb al vele reviews gelezen en moet zeggen dat jullie in de reviews inderdaad al de "juiste" plus en min punten op een reitje zetten.
ik ben belg en ga meestal naar tilburg of eindhoven.
tilburg blijft toch men favoriet voor een dagje uit.
eindhoven is zoals een afhaal chinees.
ik heb gezien dat de meeste shops zijn besproken !
maar waarom de riff niet ?
geeft goed, is een paar huizen verder dan de toermalijn, en heeft een bepaalde gezelligheid.
het is geen rondhangplek maar heeft vele en lekkere wietjes op de lijst.
gruis 25€/5gr
orange butt 31,??€ /5gr
notherenlight (sorry voor spelfouten :p ) 8€/gr
ww 8.5€/gr
...
ook vele soortjes hasj zijn er verkrijgbaar
proberen waard !!!
m'n favo blijft toch de muse
Thanks dolly voor de review![]()
ben er gisteren nog geweest de nycd is echt goeie
ik ga sewwes weer de drugstoerist bij jullie komen uithangen ! en ik kan jullie garanderen dat die 5gr WW uit de riff mij gaat smaken ! ... die is echt ZOOOOOOO heerlijk !
De Rif is jarenlang mijn vaste coffeeshop geweest, ook omdat ze er heerlijke nana thee hebben. De eigenaren zijn wel ok. Ook al is het een marokaanse shop, ze zijn altijd vriendelijk en hebben goed spul. Heb zelfs een keer de echte hasj met hun mogen roken uit de pijp.
Nu kom ik er nog af en toe, omdat ik bijna niet meer in shop kom.
groetjes Blowsterke
Enjoy life, it is to short.
Leuk daar ga ik een keer heen dan, er zit ook een Coffeeshop Riff in hilversum met lekkere nana thee en dikke kwalitiet altijd, vooral de hash. Maar ook altijd stabiele kwalitiet DROGE wiet.
![]()
Ben er net geweest in de Rifheb er 3gr orange bud en 2gr ww gekocht. In totaal 38 euro ongeveer..De orange bud is echt lekkeeer en zeer goede knoppe waar ik heel veel uithaalde..De ww was een vd lekkerste ww die ik al ooit gesmoort heb!
super die rif, alleen de buddha haze van een vriend vn me vond ik precies minder, maar kan me vergissen
grtz