hey eigelijk nog nooit geweest ookal woon ik al zowat me hele leve in den haag, meestal naar sky of the game soms ook holly. ik zal ze is een bezoekje plegen binnekort
gr niels
Al tijden mijn stamshop. Waarom? Vooral omdat je er goed kan chillen, maar tegenwoordig haal ik er ook altijd omdat ze echt goeie hasjies hebben voor 6 en een halve euro! Hun superpolm is echt killer. Verder hebben ze voor ieder wat wils, in elke prijs categorie.
Ze hebben al een paar keer zo'n cup gewonnen o.a. voor hun H20, die toen echt bijna wit was en precies hetzelfde smaakte als bijna pure thc.
Dus ben je in Den Haag, ga dan even langs de Cré!
Laatst gewijzigd door Skafe; 16th August 2009 om 23:20
hey eigelijk nog nooit geweest ookal woon ik al zowat me hele leve in den haag, meestal naar sky of the game soms ook holly. ik zal ze is een bezoekje plegen binnekort
gr niels
Hoeveel shops telt Den Haag eigenlijk wel niet?
....heeel veeel jd ....
eigenlijk te veel om op te noemen .....
meer als in amsterdam??![]()
Schutto In tha house
ihhih dat weet ik weer niet,want ik kom niet amsterdam .......
ik denk dat Amsterdam wel hoger scoort. Maar er zijn er wel behoorlijk veel, ik ben zelf inmiddels in 25 shops ofzo geweest. Dat was vroeger, nu kom ik eigenlijk alleen nog maar in de cremers, vaak ook om een perensapje te drinken![]()
erg leuk daar, veel soortjes te koop
tis een shop cafe in 1 zeg maar.
De Happy Haze is echt dodelijk! 12,50 per gram, maar elke cent waard. Ik heb gister om half 5 ongeveer een happy haze jointje gerookt in de cré en om 6 uur ben ik naar huis gestrompeld en voor de tv gaan liggen. om 9 uur was ik pas weer in staat om op te staan! dat was echt een chille roes![]()
Berber polm ook super lekker
berber polm klinkt exotisch![]()
Schutto In tha house