+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 40 van 64

Topic: Het grote hermafrodieten topic

Registratie op
    Aug 2009

Standaard Re: Het grote hermafrodieten topic.

moed niet verliezen ,ik heb er zo een hele kast gehad ,dus ik ben gewoon opnieuw begonnen ,jammer misschien eerder regulier zaad kopen
    <a href=http://img704.imageshack.us/i/smokezh2.png/ target=_blank>[img=http://img704.imageshack.us/img704/9771/smokezh2.png]</a>
    Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

ik vind het inderdaad allemaal maar niks met dat feminized zaad. transseksuele wietplanten moet niet gekker worden joh.

Registratie op
    Nov 2009

Dag Mede-Growers
    Ik heb zonet een mooie foto gevonden van een hermafrodiet...
    Moet je wel effe vergroten voor je het kan lezen en kunt zien.
    Als je zoiets kunt terug vinden op je plant zou je hem beter omkappen!

med_gallery_6264_1876_372163.jpg

Mvg
    Laatst gewijzigd door Time2GrowNow; 2nd January 2010 om 11:20

Registratie op
    Aug 2008
    Leeftijd
    26

Mooie duidelijke foto van een herma Time2GrowNow.

Grtz
    Word nu special member steun het forum en geniet van vele extra's!

Registratie op
    Aug 2009

Mijn dames zijn niet helemaal dames..
    Ik doe een LST micro kweekje onder spaarlampen met 2 Big Bang zaadjes van Greenhouse. Een zaadleverancier waarvan ik dacht dat ze nauwelijks herma's hadden. Sir Smoke Allot en Bassasin deden ook aan bondage met dames van greenhouse en zij hadden nergens last van, nou.. geen herma's in ieder geval!

Hier een foto:

En een close-up van een bal:

Ik vroeg me wel eens af hoe die "gele banaantjes" er nou precies uitzien.. Jammer dat ik er op deze manier achter moest komen..

Na 2 controles bleek de kleinste dame 6 ballen te hebben en de grootste 1 nog zeer kleine. Ik heb de ballen veilig (met natte vingers) verwijderd. De dames gaan nu bijna dagelijks (soms is er gewoon geen tijd..) gecontroleerd worden.

Sir Smoke Allot heeft mijn verslagje nog even doorgenomen en vroeg mij of de temperatuur misschien langdurig 28°C of hoger is geweest. Hier mijn antwoord:
    Er hangt nu ruim een week een thermometer in het kastje en de hoogste temperatuur die ik gezien heb is 24°C. En dat was terwijl het erg lekker warm (ruim 20°C) was in de kamer waar het kastje staat. Ik kan met zekerheid zeggen dat de temperatuur überhaupt niet boven de 25-26 is uitgekomen. Meer dan 2-3°C verschil tussen de kamertemperatuur en de temperatuur in het kastje is naar mijn weten niet voorgekomen.
    Ik ga voor een volgende kweek in ieder geval een thermo/hygrometer met max-min geheugen aanschaffen. Nu heb ik een goedkope buitenthermometer, en dat is niet bepaald de nauwkeurigste vermoed ik. Ook het controleren van de temperatuur in de donker periode in een "pain in the ass".

De 2 dames doen het verder echt fantastisch en lijken verder helemaal nergens last van te hebben. Daarom vrees ik voor het ergste.. Genetische hermafrodie.. Maar het zou mij wel enigzins verbazen, omdat ik nauwelijks herma's ben tegengekomen bij greenhouse en naar mijn weten nog geen enkele herma Big Bang.

Als ik weer wat meer tijd heb ga ik alle informatie en mijn verslag goed doornemen in de hoop dat ik tot een sterkere conclusie kan komen. Als iemand zich geroepen voelt om deel te nemen in deze queeste, alle hulp is welkom!

Grtz Skafe

EDIT:
    Ik moet terugkomen op de oorzaak van de ballen.. Gister heb ik diep nagedacht over de mogelijke oorzaken en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik af en toe wat minden moet blowen.. Het kastje heeft namelijk een paar dagen op een andere plek gestaan, en daar stond ze tegen de verwarming.. Dat was ik dus mooi even vergeten met m'n stonede kop.. Als de verwarming aan heeft gestaan in die periode, en ik denk van wel, is de temperatuur vast gestegen tot 28°C of hoger. Een zeer zinnige en reële verklaring..

EDIT 2:
    Nog steeds geen nieuwe ballen
    Bijgevoegde afbeelding(en)
    Laatst gewijzigd door Skafe; 19th January 2010 om 18:05

Registratie op
    Jan 2009

Hey moet je s kijken in de gs of plaatselijke elektrowinkel voor een min/max thermo/hygrometer kost +-20 euro en is ideaal om je temperatuur te monitoren zowel s`nachts als overdag.
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Registratie op
    Oct 2009

hmmm interesant topic heb namelijk ook feminised zaad gekocht ! hoop dat ik ervan gespaard blijf ! 3x amnesia, 4x lsd, 3x fruit spirit, en 2 white widow hoop toch van elke soort 1 goed vrouwtje over te houden

Standaard Re: Het grote hermafrodieten topic

Mijne zou er denk ik ook wel tussen kunnen
    stuk of 4/5 al ontdekt. Weet niet of het hierbij blijft. Zal deels met omstandigheden te maken hebben, maar deels ook niet (Big Bang zou een sterke, gemakkelijke plant voor beginners moeten zijn...)
    Kweekverslag-Big-Bang-1e-keer
    Laatst gewijzigd door Jointjedraaien; 28th May 2010 om 12:22

Registratie op
    Apr 2009

klopt, ik had 5 skunks#1 van RQS, eentje was herma. Maar zoals Orias hier boven zegt: onregelmatig licht en temp ? Het was ook mn eerste kweek... Enfin, ik ga nu voort met een 10tal zaadjes die van die ene herma kwamen... Eens zien wat dat brengt..?
    I've seen things who people would never believe...

Registratie op
    Sep 2008

Denk je dat dat een verstandige beslissing is Lady G? Je zult nu starten met zaden waarvan je zeker bent dat er herma genen in zitten...
    Grtz $iR

wordt beetje teveel en te makelijk 'gefeminiseerd', daar loopt volgens mij heel veel verkeerd
    Laatst gewijzigd door Cornolio; 8th May 2010 om 02:21

Registratie op
    Sep 2008

Kvind het wel gevaarlijk wat je doet cornollio.
    Stekken van gefemd zaad hebben heel weinig nodig om herma te worden en zoals je zelf zegt merk je dat meestal maar rond week 6 volle bloei. Dikke kloten, letterlijk en figuurlijk, dus als je tentje er helemaal vol mee staat.
    Ik ken ook iemand die kweekt met zaden gewonnen uit een herma. Die persoon wil niet echt luisteren maar ik vind zn weed niet echt een hoogvlieger (uitzicht toppen, kwaliteit en opbrengst) en van tijd tot tijd loopt hij al eens tegen de muur (vooral zomer).

Grtz $iR

Wil ook wel een kleine toevoeging doen , Soma manier

Als een plant lang staat , langer dan nodig is eigelijk wil ze ook wel mannelijke bloemen aan maken
    her en der één niet van die hele trossen , dit doen ze om te overleven , de plant merkt dat ze niet bevrucht is en gaat op het laatste moment nog mannelijke bloemen aan maken om zaad te produceren
    Als je dit stuifmeel bewaard ( want de plant zelf is klaar om te oogsten ) droog op een koele plek dan kan je bij je volgende kweek een tak bevruchten en de zaden die daar ontstaan zij dan Feminisd zaden , dus geen Female maar Feminisd (vrouwlijk , vervrouwelijkt )
    En dan ligt het een beetje aan je zelf of je Herma's krijgt door stress

Ik heb wel wat ervaring op dit gebied en heb al wat kweekjes gedraait zonder problemen

Ajo
    Ventje
    Besluiteloosheid zit in je hoofd

Registratie op
    Sep 2008

Hoy ventje,

Dat iszo en is een teken dat je plant echt ten eind gebloeid is, want de 2e internode bloei is al voorbij. Dit is niet zo voordelig voor de potentie maar zou wel een betere smaak en meer gewicht opleveren.
    Met een black jack probeerde ik het ook zo omdat ze in eerste instantie nog niet klaar was op 9-10 weken. Maar de bananen die eruit kwamen na verloop van 4-5 weken (totaal 14,5 weken) waren helemaal anders dan degeen die ik gewoon ben van niet gefemd zaad en eigenlijk hard. Daar zat niets van stuifmeel in (volgens mij). Ook veranderde de geur van de plant erg sterk na een dikke week in deze toestand en daarom heb ik ze maar snel omgelegd. Het rokertje viel nog heel goed mee en deed hier en daar koppen draaien in haar richting toen ze uit mn potje werd gehaald.

Grtz $iR
    Laatst gewijzigd door $ir_Smoke_Allot; 26th March 2010 om 18:04

ik had vorig jaar 5 northrn lights was regulier zaad, het geluk hieraan was dat ik 4 vrouwtjes had, deze waren mooi aan het bloeien maar door een late bloei had ik men laatste plant pas kunnen oogsten 1 week voor december.
    1van men planten was vermoedelijk toch op de laatste 2weken van haar bloei veranderd in een herma, dit had ik niet echt opgemerkt maar na het oogsten, bleek tussen men gedroogde weed zaadjes te zitten, deze ware ng klein en wit dus onbruikbaar. vermoedelijk kwam dit doordat deze plant zo lang moest staan en afzien van de koude,vochtigheid en lichte vorst.

Dit jaar heb ik gekozen voor vrouwelijk zaad, 2 planten die vroege bloeiers (rijp na 6-7 weken) en 1 amnesia, deze ga ik wel in bloei trekken half jullie, gewoon 12u in de zon zetten en voor de rest op een donkere plaats zetten...
    -Zal dit de plant laten stressen, waardoor de kans reeel is om een herma te krijgen? Of maakt het niet zoveel uit?
    -Voor de rest vroeg ik me af of bij binnenkweek herma's meer voorkomen dan buitenkweek, of is het 50/50 ?
    -Wanneer moet je je planten fimmen/toppen/klieven om zo min mogelijk kans te maken op herma's?

Hopelijk hebben jullie duidelijke antwoorden hierrond
    Grtz smoker!
    I smoke two joints before I smoke two joints,
    And then I smoke two more...

Registratie op
    Oct 2008
    Leeftijd
    21

io, ik heb vorig jaar 2 bigbang van greenhouse buiten gekweekt en had geen enkele herma...

gtzz
    Daar waar god mij gezaaid heeft wil ik groeien, bloeien en vruchten dragen.

Even een foto gevonden van een hermafrodiet
    med_gallery_5822_&#.jpg

Registratie op
    Sep 2008

Vond er ook eentje Vorige week nog gezien in het louvre.
    Hermaphroditus: zoon van de god hermes en aphrodite. Moest ook de meiden van zich afslaan en ja... dat loopt fout af he

rg_847975_m600..jpg

Grtz $iR

Registratie op
    Aug 2008
    Leeftijd
    26

lol $ir

Of zoiets alien_seks_1..jpg BUKAKE
    lol

Grtz
    Word nu special member steun het forum en geniet van vele extra's!

Registratie op
    Apr 2009

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door $ir_Smoke_Allot View Post
    Denk je dat dat een verstandige beslissing is Lady G? Je zult nu starten met zaden waarvan je zeker bent dat er herma genen in zitten...
    Grtz $iR
    Wel, ik herinner me dat die zaden (13) van 1 bepaalde plant(vd 5) kwamen, en deze had pas herma-verschijnselen midden-einde de bloei. Ik hoop nu dat deze ofwel mogelijks nog vrouwelijk zijn, OF dat ze idd herma zijn maar pas laat die eigenschap alweer vertonen.. Kan dit kloppen ?

zeer interessante discussie!
    LG
    I've seen things who people would never believe...

+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste

Soortgelijke Discussies

1. Het grote Derren Brown topic
    By Jointjedraaien in forum Filmpjes & Foto's
    Reacties: 14
    Laatste Bericht: 22nd August 2009, 14:53
  2. Het grote appricieer Daggeroth's kat topic.
    By Daggeroth in forum Micro kweken info
    Reacties: 9
    Laatste Bericht: 3rd August 2009, 20:53
  3. Spaarlampen topic
    By zion in forum Micro Kweekverslagen
    Reacties: 46
    Laatste Bericht: 4th December 2008, 15:37
  4. Vakantie-topic
    By Noto in forum Chatbox
    Reacties: 30
    Laatste Bericht: 20th October 2008, 10:31

Regels voor berichten