Het begin het plantje in de pot is de Black JackIMG_5510.jpgIMG_5690.jpg juist verhuisd.IMG_5713.jpgeen paar weken laterIMG_6339.jpghet geraamte van de kast .IMG_6357.jpgIMG_6358.jpgIMG_6361.jpg
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Black Jack verduisterd
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Black Jack verduisterd
ATTACH]13283[/ATTACH]
de eerste tekenen
IMG_6436.jpg
na 4 weken
IMG_0045.jpg
IMG_0051.jpg
IMG_0064.jpg
IMG_0065.jpg
IMG_0042.jpg
IMG_0046.jpg
IMG_0038.jpgAttached FilesLast edited by Magriete; 22 September 2009, 11:27.
Comment
-
wat vinden jullie ervan? dit is ook voor mij m'n eerste keer.
de planten in de groote bak zijn door de bak in de grond geworteld. bijde krijgen nu ook een beetje terra bloom van plagron in hun drinkwater.
volgende week wat bladeren ervantussen voor een luchterige plant?
Comment
-
K heb net de grootste bladeren ervantussen uitgehaald zie, eens je begint gaat stoppen moeilijk he. De toppen krijgen nu ook in 't hart van m'n schat lekker zonlicht. Prachtig hoe dit de toppen meer doet uitkomen. Over een half uurtje mag ze gaan slapen. De achterste 4 planten zijn ondertussen ook al een tijdje verder en alles ziet er ook veel belovend uit. dagelijks zweldt alles aan. Dit is een super hobby.
na het luizen
IMG_6532.jpg
m'n bladafval
IMG_6535.jpg
een zijtak vd Black Jack(verduisterd nu iets meer dan 1 maand)
IMG_6542.jpg
en een van de plant uit de bak.
IMG_6548.jpgLast edited by Magriete; 22 September 2009, 20:13.
Comment
-
Jeepse ondertussen is er al heel wat veranderd. Jammer dat het een tijdje geleden is. Maar ik en computers da 's niet alles. Alvast bedankt voor 't hartelijke ondvangst.
Een paar dagen geleden heb ik 't begin van toprot vast gesteld in de bovenste top. Die heb ik dan ook gedeeltelijk verwijderd.
nu staat ze al 3 dagen in de veranda die verwarmd wordt.ze krijgt vandaag nog haar laatste bloeiwater en van 't weekend zou k de grond spoelen en haar klieven (eventueel nog iets later).
Heel de straat ruikt hier voor velen bekend, iedere avond gaat t vuur hier aan om de geur wat te camoufleren. K zal nog iets moeten fabriceren voor geurloos te kunnen drogen. jammer genoeg moet k recente foto's achterwege laten door een deffect toestel. Maar alles komt goed. .
Nu de dames die nog buiten staan hun toppen te zwaar aan t worden zijn heb ik ze met binddraad onderling verweven in een soort net waardoor ze meer een geheel vormen. ze vertonen geen vorm van rot nog tot nu toe. als er mensen zijn die iets weten voor PREVENTIEF gebruik tegen TOP ROT alszins welkom.
Nu de toppen dikker worden en het weer veranderd is wil k op daar eventueel wat op voorberijdt zijn.
Groentjes Magriete
alvast bedankt en tot de volgende
IMG_0185.jpgLast edited by Magriete; 7 October 2009, 23:19.
Comment
Comment