Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Topic: Coffee shop "de Tulp"in Zwolle

Registratie op
    Aug 2009
    Leeftijd
    44

Standaard Coffee shop "de Tulp"in Zwolle

Vlak bij de peperbus zit coffeeshop de Tulp

klein maar gezellige zaak waar altijd vriendelijk personeel werkt, eigenaar is bijna altijd aanwezig en niet schuw om een praatje.
    Buiten bij de deur altijd een bewaker aanwezig dus rottigheid zul je er niet vinden binnen.
    Voorin de shop vind je de bar met daarachter een leuek dame die vriendelijk is en heel behulpzaam. Koffie en thee zijn daar in verschillende smaken te verkrijgen.

De kwaliteit van de wiet is redelijk constand , motto eigenaar": liever een euro duurder dan troep !

achter de eerste ruimte heb je de koffie tafel waar je gezellig kunt zitten , of in een luie stoel kunt neerploffen.
    TV staat altijd aan en er hangt een egzellige kroeg sfeer.

Voo rons een reden om er regelmatig een even heen te gaan en gezellig te kletsen en te smoken.

Zeker een aanrader !

Standaard Re: Coffee shop "de Tulp"in Zwolle

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door swingers View Post
    De kwaliteit van de wiet is redelijk constant , motto eigenaar": liever een euro duurder dan troep !

Voo rons een reden om er regelmatig een even heen te gaan en gezellig te kletsen en te smoken.

Zeker een aanrader !
    Heey, ik woon in Zwolle maar ik ben nog nooit de tulp binnen geweest. Wij gaan vaak naar de binnenhof voor crystal skunk, sky high voor double dragon en indien we haze willen hebben is dit hier ook verkrijgbaar.

Zijn er bepaalde weedjes (lekker + sterk) die je me aanraad uit de tulp?

Groeten,

Conker

Registratie op
    Apr 2011

Binnenhof gister geweest (: zeker goede shop , en redelijk groot 3 etages, boven kun je ook darten (H) en sowieso hoor je vaak opgezwolle/fakkelbrigade en we hebben een bubblegum gerookt en een lekker hasje
    Zeker een aanrader binnenhof , tulp even binnen geweest maar alleen gehaald , was te druk .. :p

Registratie op
    Jun 2011

De Tulp is zeker 1 van de betere shops in Zwolle. Goede rookwaren voor een degelijke prijs. Double Dragon is een aanrader en soms hebben ze ook een heerlijke haze soort. Deze word wel alleen verkocht per 10 euro. Ook heb ik wel een paar keer wiet gehad die nog niet 100% droog was, maar na een paar daagjes laten liggen met het zakje open is dit ook prima te roken. Op de zomerdag is het ook mogelijk om op een klein terrasje achter de shop de zitten.

Ik bezoek deze shop regelmatig,ze hebben er supervette Hya hasj.En mooie vrouwen die je helpen.

kom hier af en toe als ik in zwolle ben, idd wel chille shop met goede kwaliteit.
    maar voor hasjes ga ik toch altijd naar balance in zwolle

Registratie op
    Mar 2012

Ik was er laatst met bevrijdingsdag. Prijs/kwaliteit vond ik echt super.
    Ze hebben misschien niet zo'n groot menu, maar dan weet je ook zeker dat je geen verkeerde keus kan maken. En de wiet was goed gedroogd (in tegenstelling tot de shops in almelo, waar je soms 'zompige' wiet krijgt waar nog maar de helft van het gewicht overblijft wanneer je de zaak fatsoenlijk hebt gedroogd...)

Hey,

Van de week bij de tulp geweest en heb dragon wietje gekocht mooie compacte top ..
    en hele fijne High

grt Fer

Soortgelijke Discussies

1. Coffee shop "Heaven 69" in Maastricht
    By SaRs! in forum Coffeeshops Limburg
    Reacties: 16
    Laatste Bericht: 17th March 2013, 10:33
  2. handig filmpje " binnen wiet kweken!"
    By kamakamafruite in forum Stoned sites
    Reacties: 15
    Laatste Bericht: 25th March 2010, 07:59
  3. Boek: "Nederwiet - How to grow weed at home"