Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen over me LED grows

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Vragen over me LED grows

Hoi Dokkie

Nog meer vragen Zijn dit nou dezelfde lampen en zo nee welke zou jij aanraden?

Thnx Fashim

Comment

Hey Fashim,

Goede vraag, beide lampen beloven veel!
      1e link 40% meer opbrengst, 2e link is incl. UV en IR leds welke ik bij de eerste weer mis...

Comment

De clasics spectra units heb ik zelf getest die zij goed. http://webshop.suz-trading.nl/led-verlichting-c-64.html getest

De Spectra Pro van Kweekotheek http://www.kweekotheek.nl/spectrabox_pro.html
        heb ik nooit getest of in me handen gehad, dus daar weet ik niets van.
        En waarom die 40% meer opbrengst op zou leveren is mij een wonder.
        Last edited by dokkie; 12 April 2010, 10:14.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nairez View Post
          Hey Dokkie
          wat zou dan de handigste lamp zijn? want om zon grote box te kopen lijkt me nogal prijzig voor een kleine opstelling met maar 1 plantje..
          alvast thx^^
          als je zo kleine micro grow opzet, zou de 90Wat versie van deze lamp
          http://webshop.suz-trading.nl/dutch-...ic-p-1594.html ideaal zijn

Comment

Re: Vragen over me LED Spectra Unit grows

Oorspronkelijk geplaatst door carlito View Post
            Hoi Dokkie,
            Vraagje:Nu ben ik zelf in het bezit van een aantal grote en kleine High power led lampen.
            Ik heb ook een programma om diverse kleuren zelf in te stellen of te maken.
            Maar nu ben ik opzoek naar de juiste kleuren spectrum voor de groei en bloeifase.Nu weet ik dat de waarneming van licht bij mensen anders is dan bij planten(bij de mens tussen de 400nm-700nm)en (volgens mij bij de plant tussen de 380nm-780nm)Klopt dit?
            Weet je misschien de hoeveelheid (blauw)en (rood) ik moet gebruiken tijdens groei en bloeifase.Ook is de mogelijkheid om de lampen van kleur te laten veranderen,zou dit een gunstige effect hebben op de planten?
            Ik heb een hoop spullen,maar zoals je ziet ook een hoop vragen

Gr Carlito
            de kleur veranderen gedurende de grow raad ik je af. onze meiden houden van een strikt regiem. 1 kleur weghalen kan destructiefe gevolgen hebben.

een stukje terug in deze topic leg ik uit welke kleur een plant nodig heeft voor haar verschillende processen en veel verder wil ik nu even niet gaan.
            Zelf kleuren maken, dat is supervet.
            Ben je hiermee beperkt tot een bepaald deel uit het spectrum of kun je echt elke nm sturen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Max View Post
              http://www.ledgrowlights.eu/

Het is een 70watt HPS met 75 watt aan led (3w p/s)

Nee nooit uitgeprobeerd deze lamp. wel interesant hoe ze de LED toepassen als stuurlicht in dit systeem.

Comment

Re: Vragen over me LED Spectra Unit grows

Oorspronkelijk geplaatst door dokkie View Post
                de kleur veranderen gedurende de grow raad ik je af. onze meiden houden van een strikt regiem. 1 kleur weghalen kan destructiefe gevolgen hebben.

een stukje terug in deze topic leg ik uit welke kleur een plant nodig heeft voor haar verschillende processen en veel verder wil ik nu even niet gaan.
                Zelf kleuren maken, dat is supervet.
                Ben je hiermee beperkt tot een bepaald deel uit het spectrum of kun je echt elke nm sturen?
                Bedankt voor je reactie,
                Zeer goeie info en niet bij stil gestaan als je 1 pepaalde kleur weg laat dat dit fataal kan zijn thx!
                Ik heb nog een x de topic door gelezen en denk toch wel dat ik er genoeg info vandaan kan halen dat ik kan gebruiken.
                Ja zeker top deze lampen ja! Maar wel dankzij het bijgeleverde comp programma kan t tussen de 300 en 780nm aan licht leveren. (ben zelf echt benieuwd hoe dan de uitwerkink ervan is?)
                Nogmaals thx voor je info

Comment

Comment

Hoi Dokkie,
                    Vraagje:Nu ben ik zelf in het bezit van een aantal grote en kleine High power led lampen.
                    Ik heb ook een programma om diverse kleuren zelf in te stellen of te maken.
                    Maar nu ben ik opzoek naar de juiste kleuren spectrum voor de groei en bloeifase.Nu weet ik dat de waarneming van licht bij mensen anders is dan bij planten(bij de mens tussen de 400nm-700nm)en (volgens mij bij de plant tussen de 380nm-780nm)Klopt dit?
                    Weet je misschien de hoeveelheid (blauw)en (rood) ik moet gebruiken tijdens groei en bloeifase.Ook is de mogelijkheid om de lampen van kleur te laten veranderen,zou dit een gunstige effect hebben op de planten?
                    Ik heb een hoop spullen,maar zoals je ziet ook een hoop vragen

Gr Carlito

Last edited by Xtreme; 3 May 2010, 16:08.

Comment

@Carlito

action_spectrum_en.jpgChlorophyll_ab_spectra2.jpg

Het komt er op neer dat je veel licht in het 400-500 en het 600-700 spectrum wilt.

Comment

Als deze lampen binnenkort ook uit china leverbaar zijn heb ik wel intresse
                        nu eerst een jointje om bij te komen van de stonedheid

Comment

ik heb een vraagje ik wil een hokje bouwen voor die led lamp maar ik heb daar nog geen kaas van gegeten.
                          kan iemand mij vertellen wat daar allemaal voor nodig is.
                          het gaat over een max van 25 dames

gr Gonzo
                          Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                          laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

ligt der een beetje aan. hoe groot is t hok, hoeveel Watt wil je der boven hangen, ga je echt bouwen of is een tent ook een optie?
                            op aarde neem ik aan. (300kuup of zelfs minder, denk ook aan de inlaat),(can)filter, (11liter)potten + schotels, (biologische)voeding, ph meter, flesje ph-, thermo-hygrometer, anti beesjes spul (preventief), (zwenk)ventilator, flex slangen, stekkerdozen, timers,verloop stukken (broek stuk), slangenklemmen, ti raps, tape, ketting , gieter, hogedruk spuit, watervat, volgens mij is dat t wel een beetje...
                            Last edited by dokkie; 14 June 2010, 10:37.

Comment

nou ik wil er een hok voor bouwen maar ben hps gewend dus ik wil weten hoeveel ruimten 25 tot 50 dames en aan wattage ik daar voor nodig heb en ja het is op aarde en aan ruimte geen probleem
                              heb nu 2x 600w hps hangen en wil daad van af

gr gonzo
                              Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                              laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Moved naar de micro sectie.

Grtz
                                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Bezig...
                                X