Topic gesloten
Pagina 1 van 8 1 2 3 4 5 6 7 8 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 150

Topic: Exclusive Seeds met Kweker

Registratie op
    Mar 2009
    Leeftijd
    32

Standaard Exclusive Seeds met Kweker

Beste medegenieters, kwekers, forumkijkers en al het andere....

Bij deze wil ik U voorstellen aan een nieuwe kweek.
    Deze kweek hebben we zaden van ExclusiveSeeds (door Bobo) en het Sinterklaasfeestje.

WE starten uiteraard voor het eerst op COCO'S wat mij zal benieuwen want na al die jaren NOOIT eerder gedaan op coco's.
    De zaden zijn: Black Domina.
    wat daarvan de kruising is zou ik echt niet weten dus voor de mensen die het wel weten, laat het me weten zou ik zeggen.

We hebben weer ruimte in de tent dus gaan er weer vollop tegen aan.
    De zaden zijn vorige week zondag ter ontkiemen gelegd en blijkbaar zijn ze behoorlijk pottent want binnen 22 uur had ik er 8 stuks die uitgekomen waren!!!!!!!!!!!!
    Deze zaden zijn dinsdag in een startblokje gedaan en meteen onder een TL lamp op 24 uur in de kast gezet.
    Na een weekje zijn ze behoorlijk gaan strekken en tot gisteren avond zijn ze over gegaan in 6,5 liter potjes van 20x20 cm.
    Deze staan tussen andere groete dames.

De voeding die ik de planten zal gaan geven is wederom van HESI dan wel speciaal voor COCO'S . Hesi voedingslijn ben ik wel tevreden over en ik kweek zoals jullie weten al enige tijd met deze lijn. Ook had ik ruim voldoende voeding uit de aarde lijn wat zonde is om weg te gooien want deze zijn ook te gebruiken bij coco's.

Een ph metertje hoort er ook bij en deze staat op 5,7 en zal dit gedurende een hele kweek aanhouden.
    EC meter is bij mij niet van toepassing (centen zijn op !!!)

ZE staan nu sinds afgelopen nacht op coco's onder een 600 watter die de gehele kweek zal zorgen dat er genoeg licht bij komt...lol.
    In ieder geval.
    Tot zover mijn voorstelling over deze zaden....
    geniet er van en weekelijks zoals gewoonlijk een update van week tot wek inclusief foto's maar dat zijn we al gewend dacht ik zo......
    vragen, tips en advies, commentaar en critiek, opmerkingen en negeatieve dingen zijn allemaal welkom dus hou Uw niet in......daar staat het voor.

PS: zaden zijn gezet, en hebben meteen een halve dosis voeding mee gehad zodat ik ze nu even met rust kan laten.....
    Bijgevoegde afbeelding(en)
    Doe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Registratie op
    Aug 2009
    Leeftijd
    25

Standaard Re: Exclusive Seeds met Kweker

ziet er mooi uit dat strekken doe je dat express?(niet slecht bedoelt hoor)ik volg je in ieder geval stiekem
    Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

Registratie op
    Mar 2009
    Leeftijd
    32

ik laat ze inderdaad wat strekken tot 12 cm zeg maar....... dan kunnen ze dieper de grond in en worden ze naar mijn idee wat sterker...want je verpot ze tot aan de lobblaadjes......
    dan vul ik de pot niet tot aan de rand.
    Want ik plant ze iets dieper, geef je vervolgens water dan zakt het aarde of coco's nog,....dan gaan ze zelf ook nog iets hoger staan en daarna kun je ze afvullen met coco's zodat ze netjes gevuld zijn............. vragen is vrij he.......

Registratie op
    Nov 2008
    Leeftijd
    22

Jow kweker ik volg je man . Veel succes .

Grtzzz

Registratie op
    Aug 2009
    Leeftijd
    25

dacht ik al was dat eigenlijk ook van plan dat laten strekken nu ben ik zeker dat ik het ga doen
    Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

Registratie op
    Jul 2009

Mooie start met de domina en de hesi lijn. Houden zo
    As I sit back and look when I used to be a crook, Doin whatever it took from snatchin chains to pocketbooks

Registratie op
    Dec 2008
    Leeftijd
    21

Ja ik ga je zekers volgen . Ik ga na nieuwjaar ook met een coco kweek starten .

ja idd doe ik ook altijd ze laten stretchen(beetje) . zodat ze later dieper de grond in kunnen.

Ik kijk er naar uit.
    SUCCES

Grtz
    Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
    Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

Registratie op
    Jul 2009

Eyyy Kwekerman,

Wow, mooie zaden heb je daar man !!! (regular zaad neem ik aan?)

Hierbij nog wat extra info betreft de Black Domina:

Dark, delicious and devastating - Black Domina blends the world's finest Indica genetics into a rapid-flowering, crystal-coated hybrid whose distinct looks set her apart from the crowd. Four prime examples of Cannabis Afghanica have been combined in this fast and easy strain. Domina expresses desirable features from the elite Indica genotypes Northern Lights, Ortega, Hash Plant and Afghani SA, making her equally suited to the needs of cash croppers, ganja gourmets and first-time growers.

Black Domina grown from seed will display favourable phenotype variation, always with strong Indica characteristics - speed, density, compact stature and amazing resin production - giving any Domina female the potential to be a rewarding, productive mother plant. The phenotype known as the definitive Domina lady can be spotted early in vegetation by her extra height-gain, black-green foliage and huge fan leaves made up of slightly elongated blades. Later in flowering, a massive, sparkling, nearly-spherical central cola makes this phenotype unmistakeable. Growers who are serious about cloning should select their darkest Domina females as 'mistress plants' to provide year after year of world-class cuttings.

Be warned, it’s been observed that after their first meeting with Black Domina, many growers will start to spend even more time than usual in the grow-room - not for maintenance, simply to enjoy the company of such exquisite ladies.

Lengte: 100-130cm
    Flowering: 50 dagen
    Yield: 90-120 gram

Kweker, moet je die laatste regel lezen hahahah, lijkt me niet zo geschikt voor jouw doen, strax leef je nog in je growtent

Je hebt hier wel echt een beste soort man, zal wellicht je meest succesvolle worden, ik zal iig voor je duimen

Dus je gaat het kweken op coco's toch weer een kans geven na je slechte ervaringen (mijn fout heb je al recht gezet: voeding bij de start gegeven)
    Ik geef je groot gelijk dat je wederom voor hesi gekozen hebt, de resultaten mochten er wezen, waarom dan ook overstappen.

Ik heb anderhalve week geleden ook weer wat nieuws in de ontkiemer gelegd, de lowrider #1 zaden welke ik jouw ook heb toegestuurd Kon gewoon niet wachten en kunnen prima in me voorgroeihokkie bij de moeder staan, ruimte zat. Van de 8 waren er 8 ontkiemd. 7 binnen 20 uur! en de laatste binnen 24 uur!. Niet slecht heh voor het zelfgeproduceerde zaad. Ik heb 2 achterblijvers weggedaan en nu staan er 6 in de seedling stage. (ietsje groter als de jouwe) Ik heb ze niet al te veel laten strekken omdat ik ze in kleine potten wil zetten en alle ruimte dus nodig heb voor wortelontwikkeling. (zal binnenkort n paar foto's van plaatsen)
    Met jouw methode van diep potten zitten je wortels sneller tegen de bodem aan van je pot en worden zo als dat heet sneller: "pot bound", wat betekend dat de wortels geen ruimte meer hebben om zich te ontwikkelen en de groei stagneert. Aangezien jij ze toch in die 19 liter joekels gaat zetten kan het geen enkel kwaad.

Ik hoor graag van je mate!

Greetz

Registratie op
    Jun 2008
    Leeftijd
    22

Die van Exclusive seeds is gekruist met een Jack herrer en noemt Jack Domina als ik me niet vergis. Wat zitten praten met een medewerker ervan hoe ze tewerk zijn gegaan enzo. Dus als het de kruising is dan is het vrij zeker die . Trouwens, als ik het goed heb is het Bobo die ExclusiveSeeds verkoopt, de zaden komen van iemand anders .
    Veel succes!

Greetzzz

Jona
    http://jointjedraaien.nl/wietforum/picture.php?albumid=10&pictureid=66

Registratie op
    Aug 2009
    Leeftijd
    19

hehe een coco's kweekje, volg je

Registratie op
    Aug 2009
    Leeftijd
    41

Hoi die kweker ziet er weer allemaal punt netjes uit zal weer een mooie ronde worden.
    Op cocos zal je wel bevallen denk ik veel meten is weten en zeer goed kijken naar je dames. Ik ga je volgen man.

suc6
    Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    Amnesia 3e ronde voor het eerst op cocos

Registratie op
    Oct 2007
    Leeftijd
    37

Geabonneerd, Exlusive seeds is idd een zaadbank die ik verdeel op boboseeds. Is wel degelijk de Black domina waar het hier over gaat .

Grtz

PS : Ik zal geregeld komen kijken en volledig opvolgen .

Grtz
    "Een joint in de morgen, is een dag zonder zorgen" ----- Word nu special member steun het forum en geniet van vele extra's!

Registratie op
    Jun 2008
    Leeftijd
    22

Okay, ik had het effe verkeerd op dan. Ik zie net dat ze enkel regulars hebben.
    http://jointjedraaien.nl/wietforum/picture.php?albumid=10&pictureid=66

Registratie op
    Mar 2009
    Leeftijd
    32

99,9% vrouwelijk....... volgens geheime en trouwe bronnen.......lol......

Nice coco kweek , Ik volg je , Na nieuwjaar kommen er normaal ook coco's in men hokje .

Mvg boky

Registratie op
    Aug 2008
    Leeftijd
    27

mooi coco's blijft toch een lekker medium voor de smaak en als je meet dan weet je he en dat is en groot voordeel me coco's doordathet neutraal is , lekker voor de smaak en met super exclusive seeds black domina zal dit een lekker weedje worden mijn gedacht , succes kweker we volgen je
    pfffffffffffffffffff

Registratie op
    Dec 2008
    Leeftijd
    37

Ja kweker ben zeer benieuwd naar dit kweekverslagje.
    Laat me eens uitleggen.
    Wij hebben die black domina gekregen van iemand en dat bestuifd met een mannelijke plant van black domina uit regulaire zaad van een zaadbank.
    Dan zijn wij pas begonnen met jack herrer op dezelfde manier en dan pas zijn die 2 gekruist.
    Wat kweker en anderen hebben gekregen is onze black domina drie maal doorgekruist met black domina venten uit hetzelfde zaad geselecteerd op grote, kiemen en potentie.

Dus veel succes maatje.
    ExclusiveSeeds©.
    Het Juiste Zaad aan de Voordeligste Prijs.

Registratie op
    Mar 2009
    Leeftijd
    32

Orias...thanks voor de info....we zijn weer op de hoogte en weer vertrokken he....lol wens jullie allemaal veel plezier bij dit verslag...........

Registratie op
    Mar 2009
    Leeftijd
    32

Na 3 dagen in de tent vermaken de kleintjes zich prima hoor......
    eentje heeft er GEEN zin....de trut...ow.........lol

dus die hebben we een folie er over getrokken. met de hoop natuurlijk op nog en komst anders worden het er 8 en de volgende keer een andere soort........... Korte update dus
    Bijgevoegde afbeelding(en)

Registratie op
    Jan 2009

Mooie start, word gevolgd
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Topic gesloten
Pagina 1 van 8 1 2 3 4 5 6 7 8 LaatsteLaatste

Soortgelijke Discussies

1. Kweker kloonverslag.
    By kweker in forum Micro Kweekverslagen
    Reacties: 44
    Laatste Bericht: 29th October 2009, 10:09
  2. onervaren kweker
    By theballie in forum Voeding voor wietplanten
    Reacties: 3
    Laatste Bericht: 15th December 2008, 17:15