Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sweet Mango auto (Green House Seeds), Amnesia Haze Auto (vision seeds)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Sweet Mango auto (Green House Seeds), Amnesia Haze Auto (vision seeds)

Korting op 420shop
    Beste Medekweker

Na mijn ronde die ik moest stoppen wegens problemen, nog maar een goede week geleden,
    maar omdat ik toch niet kan blijven stilzitten (groene vinger ziekte opgelopen denk ik) en omdat mijn vorige oogst toch sneller opgerookt gaat zijn als gehoopt toch maar besloten om het kleine tentje terug te gaan opzetten.

Even voor de duidelijkheid problemen hadden niets met wiet etc. te maken .
    Maar omdat er toch heel wat foto's op mijn gsm stonden vertrouwde ik het niet, nog altijd niet maar je moet iets doen.
    Ik ben niet van plan terug op straat te kopen, voor dan 10 euro te betalen voor 0.9 gram k*twiet etc.
    Dus neem ik het risico om mijn klein tentje met Autoflowers te voorzien wat ik voordien al vanplan was.

Zaadkeuze:
    Amnesia Haze Auto

Gefeminiseerd : Ja
    Auto-Flower : Ja
    Therapeutische waarde: Hoog
    Gebruik : Stress verlichting en anti-depressie.
    Effect : Euforisch, gelukkig and up-lifting.
    Afkomst : Amnesia Haze x Ruderalis
    Genetica : Sativa (50%) - Indica (50%)
    Lokatie : Binnen / Kas / Buiten

Buiten (oogst) : n/a
    THC : Hoog (18%)
    CBD : Gemiddeld/Hoog

Hoewel de naam anders doet vermoeden is Amnesia Haze auto van Vision Seeds een pareltje dat je nooit meer zult vergeten als je haar eenmaal ontmoet hebt. Haar kracht, het bruisende effect, haar schitterende uiterlijk en de grote oogst die deze plant oplevert vergeleken met andere auto-flower-soorten blijven nog lang in het geheugen hangen.

Hoewel deze uitgebalanceerde schoonheid kleiner is dan haar grote zus, heeft zij voor de rest precies dezelfde karakteristieken, dezelfde, zoete smaak van sativa en een grote harsproductie, terwijl de schitterende bloemen van de oorspronkelijke Amnesia ook in onze Amnesia Haze auto behouden blijven.

Alle auto-flower strains van Vision Seeds kunnen prima binnenshuis gekweekt worden. Amnesia Haze auto laat alle andere auto-flower-varianten ver achter zich, of het nu in grond, op kokos of in een hydroponics-omgeving is. Afgezien van het feit dat deze plant ook een solide reputatie heeft met betrekking tot kweken buitenshuis, is een milder, mediterraan klimaat het allerbeste. In warme zomers in gematigde klimaten doet zij het echter ook prima.

Vision Seeds wenst je een zeer prettige kweekervaring. Hoewel het kweken van Amnesia Haze weleens een lastige zaak kan zijn, hopen wij dat je van je Amnesia Haze auto zult genieten - uiteraard ben je te zijner tijd welkom om even langs te wippen en je ervaringen te delen met de rest van de wereld!

Sweet Mango Auto

GENETICS
    Mango x Big Bang Autoflowering
    EFFECTS
    Long lasting and very stoned. Fruity and sour flavor and aroma.
    FLOWERING INDOOR
    Flowering Indoors: 7 weeks flowering time with a yield up to 700 gr/sqm. Can be flowered at 18 or 12 hours photoperiod. 9 weeks total crop time.

FLOWERING OUTDOOR
    Flowering Outdoors: 7 weeks flowering time with a production up to 60-80 grams/plant. Very strong plant, long branching. 70-100 cm tall.

Tent 80/80/160 the green room

400w Hps lamp
    75w tl armatuur (voorgroei)

DSC_0977.jpgDSC_0978.jpgDSC_0979.jpg
    DSC_0980.jpgDSC_0981.jpgDSC_0982.jpg
    DSC_0983.jpgDSC_0984.jpgDSC_0985.jpg
    DSC_0986.jpg

Plaatsgebrek in de kast, ook qua licht mag er nog een Tl balkje extra in (misschien 2) .
    Bladeren staan recht naar boven, waarom weet ik niet ? , misschien voor zoveelmogelijk licht op te vangen?

Paar gaan buiten komen binnenkort, de rest komt in het tentje te staan binnenkort, misschien best zo snel mogelijk onder de 400w als de kleintjes van vandaag uitgekomen zijn? Nog even onder de Tl en dan weekje later onder 400w.

Alle tips en commentaar welkom ben niet bekend met Autoflowers en nog maar beginnend kweker

Mvg

Re: Sweet Mango auto (Green House Seeds), Amnesia Haze Auto (vision seeds)

Beste medekwekers,
    Ben ondertussen nog altijd bezig,
    Een paar zijn er naar buiten gegaan de rest staat nu binnen onder de 400w.
    085.jpg086.jpg
    091.jpg092.jpg Wel beetje geschoven met de potten, 2 dagen tussen de foto's

2 Sweet Mango's en 3 x Amnesia als ik het goed heb
    vriendin wist het namelijk niet meer zeker wat ze op de pot had geschreven, was er afgegaan

Grtz

Comment

Succes met deze ronde Royalcheese.
      Mooie soortjes
      Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
      Jack Herer in scrog
      The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Bedankt jack,
        Ja ik ben benieuwd naar de sweet mango qua smaak,
        En de amnesia is gewoon eentje van mijn favorieten

Comment

Hey medekweker,
          Hier zijn we dan met een update:
          Kan ondertussen bij 3 van de 5 plantjes witte haartjes zien .
          Voor de rest doen ze het goed volgens mij, we zullen zien wat jullie zeggen.
          IMG_20140408_000027.jpg Foto van 7 April
          (foto's van vandaag)
          IMG_20140410_183010.jpgSweet Mango, deze heeft een weekje langer onder de TL-gestaan dan de rest.
          IMG_20140410_183016.jpgIMG_20140410_183033.jpg Amnesia Haze
          IMG_20140410_183040.jpg Sweet Mango, met iets minder vertakkingen/binnengroei als de rest.
          IMG_20140410_183054.jpgIMG_20140410_183147.jpg De andere Amnesia Haze, vind deze wel een mooi exemplaartje
          IMG_20140410_183148.jpgIMG_20140410_183156.jpg

Comment

Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
            Jack Herer in scrog
            The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

ziet er mooi uit daar wordt binnekort een tentje vol
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

@ Jackthebass : Een amnesia is idd een van de betere wietjes vind ik zelf dan, samen met andere Haze soortjes
                Inderdaad het verschil moet zeker te ruiken zijn, en ja ben op de hoogte volgende keer beter vullen, of bij vullen zoals jij vermeld
                grts

@ thugz: Daar hopen we inderdaad op, een tentje vol
                grtz

Comment

Hier zijn we weer,
                  Vandaag waren er bloeiharen bij alle 5 de plantjes
                  Daarbij zie k ook nog gele puntjes van overvoeding,
                  Maar dat is met de universele potgrond zit voeding in vr 100 dagen.
                  Misschien volgende keer lightmix gaan halen voor de auto's.

Grtz

Comment

toch even wat foto's van gisteren posten
                    IMG_20140413_212305.jpgIMG_20140413_212309.jpg
                    IMG_20140413_212313.jpgIMG_20140413_212318.jpg
                    IMG_20140413_212318.jpgIMG_20140413_212331.jpg
                    IMG_20140413_212340.jpg

Ze hebben nog niets van voeding gekregen, en zou hier toch graag mee beginnen aangezien de bloei bij alle 5 gaat beginnen,
                    Maar de Sweet mango de grootste vertoont al tekens van overvoeding ( gevoeliger als de amnesia denk ik ) wat zouden jullie doen?

Mvg

Comment

Die 100 dagen voeding zijn nog niet op dus voorlopig alleen water
                      Heb AFjes gehad op batmix die hoefde heel lang geen voeding en het was al snel teveel.

Comment

dacht ik al wel,
                        Maar is dat niet nadelig voor je toppen als je de voeding voor de topvorming etc. nie kan geven?
                        Want ik zou toch denken kortere levensperiode dat je sneller achterloopt ?
                        grtz

Comment

Je kunt denk al rekening houden met een iets langere kweek was met mijn AFjes ook.
                          Moet wel zeggen dat de topvorming me deed verbazen dus ik denk gewoon met water door gaan komt het wel goed.

Comment

Ja dat had ik al wel gelezen,
                            De Amnesia Haze heeft een totaal tijd van 11 weken,
                            De Sweet Mango eentje van 9 weken.
                            Dus ik hoop dat ik de haze op zo'n 12/13 weken kan oogsten 14 vind ik tegenvallen voor een Autoflower,
                            en de Sweet Mango toch wel op 11 weken.
                            Hoop dat ik dat bij de mijne ook nog ga kunnen zeggen MWay
                            we zullen zien.

Comment

Mede rokers,

Hier zijn we dan
                              Kan zeggen dat de bloei nu wel begonnen is,
                              we kunnen beginnen met toppen aanmaken .

Alleen de grootste Sweet Mango begint nu toch wel een tekort te vertonen aan de bladeren beneden,
                              terwijl hij vanboven de tekens had van overvoeding? Zou dit kunnen? Dat is wel eentje waar de pot beter gevuld mocht zijn.
                              Maar voor de rest zien ze er goed uit vind ik zelf, we zullen zien, foto's zeggen meer als woorden .

Foto's van gisteren
                              IMG_20140418_183238.jpgIMG_20140418_183257.jpg Sweet Mango, Duidelijke Sativa bladeren
                              IMG_20140418_183310.jpgIMG_20140418_183319.jpg Amnesia Haze'je
                              IMG_20140418_183333.jpgIMG_20140418_183403.jpgIMG_20140418_183353.jpg Nog een Amnesia Haze, hopelijk krijgt deze een mooie cola
                              IMG_20140418_183421.jpgIMG_20140418_183428.jpg Sweet Mango #2.
                              IMG_20140418_183433.jpgIMG_20140418_183448.jpgIMG_20140418_183441.jpg Amnesia Haze zou ik denken.
                              IMG_20140419_183538.jpg Geheel plaatje van de lady's

We horen het wel van jullie
                              Grtz
                              Last edited by royalcheese1grow; 19 April 2014, 20:03.

Comment

Bezig...
                              X