Dat er anno 2021 nog amoebes zijn die het voor religekkies opnemen.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Je ergernissen van de dag...
Collapse
X
-
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
- Likes 1
-
Eens, ik vind die kerkgangers op Urk die net doen op corona niet bestaat ook volstrekt idioot.
-
Steeds meer respect voor de gelovigen onder ons het lijken wel de enige verstandige mensen van Nederland
Die gaan tenminste gewoon voor natuurlijke groepsimuniteit in plaats van een verplicht prikje waarvan jijzelf fase 3 testpersoon bent
-
Het leek erop dat dat na de zomer zou gaan gebeuren, maar Marokkanen die buiten hun vaderland wonen kunnen hun bezittingen in Marokko toch geheimhouden.
Mensen die deze dubbele nationaliteiten waanzin blijven verdedigen.
Lekker kapitaal maken met je uitkering waar je nooit voor gewerkt hebt en hier je handje ophouden.
Als die ruimte er is zou ik m ook pakken maar dat ie er is is natuurlijk waanzin. De 5e generatie loopt zich inmiddels warm voor het weg met ons sadomasochisme.
Frankrijk slaat dus wel gewoon met de vuist op tafel terwijl de sociale voorzieningen wel ff wat minder zijn dan hier..
Neuh, mensen als Pier wens ik heel erg veel kleindochters toe.Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
Comment
-
Eindelijk wakker, Boomer?Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
Comment
-
Antifa is natuurlijk het andere uiterste, maar je spint het mooi weer de islamhoek in, koningin Godwin. (Slappe zak voor intimi)
Antifa kon natuurlijk ook niet bestaan zonder zwijgende meerderheid van selectieve wegkijkers.
Neuh, je moet t simpel houden. Het is meer iets in de trend van " het zal mijn tijd wel
duren".. Dan verval je natuurlijk al snel in de categorie; Boomer, ruifvreter, ambtenaar, vingerglipper of overige maatschappelijk afhankelijke dienstverlening.
Prima verder maar zadel een jonge god aub niet op met die totaal achtergaalde necrofiele denkbeelden van je. De tijd van "alles is nagenoeg gratis en "alles komt door welwillende eendracht goed' is eerder voorbij dan je lief is. Opzeker in de mate waarop jij ze gekend hebt dan natuurlijk..
Niet dat dat als verifieerbare maatstaf mag dienen in jouw visie maar toch leuk om mee te nemen.
Kan er veel woorden aan vuil maken maar 'laf' en "over je graf heen regeren" dekken de lading wel denk ik.
Jeuk aan je hartkleppen kan je krijgen met je gespeelde verontwaardiging.
Get a life, Fossiel.
-
Nou, dat zijn er wel heel veel..
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
Comment
-
9 weken na je bestelling toch maar eens informeren of ze je order niet vergeten zijn.
"Nee meneer, (ze zei meneer tegen me) we hebben net de bestellingen van februari verzameld dus die gaan binnenkort de deur uit".
Oke, dan wacht ik nog even af.
Dordrecht is ook een klote-eind rijden om achter m'n geld aan te gaan.
2 weken later ....
Met Vreeken ...
Hallo, met mij weer...is er een probleem, want ik heb toch alleen dingen besteld die op voorraad stonden, aangezien u op uw site aanraadt om daarop te selecteren om een lange levertijd te voorkomen ?
"Jamaar dat zegt niets, het is geen voorraadsysteem. Misschien was er net iemand die dat artikel ook besteld had. (kutexcuus)
Uuhm.....ja het is wel een voorraadsysteem om uw kopers op de hoogte te houden dat er iets op voorraad is of niet.
Dat is het hele idee precies van de omschrijving "op voorraad" en "niet op voorraad".
Als dat bij uw site niet goed werkt, dan wordt het niet goed bijgehouden of werkt uw shopsoftware niet goed.
"Nog even geduld meneer, het duurt niet lang meer".
Grmbl....tja, je wil ze ook niet te hard schoppen, want je zit nog steeds op je order te wachten en als je ze te hard aanpakt lig je zo weer onderop de stapel.
Net zoiets als dat je in een restaurant nooit klaagt over je eten als je nog een gang gaat krijgen.
Heb mezelf voorgenomen hooguit nog een week te wachten en dan komt er actie.
Volgende dag, track&trace in de mail. WTF?..... had je dat gister niet kunnen zeggen?
De dag daarop de order binnen....minus een aantal artikelen die blijkbaar toch niet op voorraad waren.
Benieuwd naar de factuur, want die zat er niet bij.
Daar zal ik misschien ook wel achteraan moeten....heb er weinig vertrouwen in.
Volgend jaar niet meer bij Vreeken bestellen dus.
Jammerhoor...3 maanden op je spullen wachten en zelfs dan nog niet alles hebben.
Sterker nog....ik zie artikelen die vorig jaar ook niet geleverd zijn. Misschien beter maar uit de shop halen dan, meneer/mevrouw Vreeken?
Dit was in ieder geval de laatste keer daar.
- Likes 2
Comment
-
Nja we hebben het over 12 weken he schat...je kan wel proberen rekening te houden met een lange levertijd, wat ik ook deed, maar als ze dat steeds veranderen heb je er niks aan.
Ik bestelde half februari, toen er op hun site een levertijd van 4-5 weken stond (wat ik al lang vond maar oke)
Kan het nog zo'n topzaak zijn met topmensen, maar met zo 'n gebrek aan motivatie en respect voor je klanten kom je niet op mijn nice-lijst.
Opgeflikkerd met dat hele Vreeken. Er zijn betere.
-
Zoals? Vanderwal vind ik ook niet je van het. Moestuinweetjes.com is wel vriendelijk en rap maar hebben geen speciallekes. En van wat er in doorsnee tuincentrum ligt wordt ik ook niet echt blij.Maar als je in de buurt bent moet je maar eens een kijkje gaan nemen. Hun winkel is zoveel beter als de webshop.
Maar ik snap het wel hoor. Ook al vaak lang gewacht .... jointje draaien en het je niet aantrekken.
-
seedo.nl en https://www.sunshine-seeds.de/index.php?language=en
Beide thuis geleverd op 3 dagen. Vreeken sluit beter zen website als ze consequent foute en late orders opsturen en dit al jaren aan een stuk. En het kiempercentage was eigenlijk ook niet om blij van te worden.
-
Serieus, na je eerste zin dacht ik al aan Vreeken. Dat brengt hier ook weer wat ergernis naar boven Heb daar 1 keer besteld en nooit meer. Snap niet dat die zo'n geweldige reputatie hebben maar ik ken geen enkele zaak die zen internet klanten zo slecht behandelt als Vreeken. Zelfde verhaal hier 2 of 3 jaar geleden. Alleen reageerden ze toen niet op mail en zijn ze telefonisch wegens te druk? niet bereikbaar. Na 6 weken was men bestelling daar, natuurlijk te laat om te beginnen zaaien en een aantal zaden bleken niet meer in voorraad. Dus ik mail terug dat ik daar niet op ga wachten en dat het zo ok is. 4! maand later nog de resterende zaden in de bus met factuur. Toen lichtjes uit men sloffen geschoten en beslist als ik nog iets speciaal nodig heb wel tot in Dordrecht rijd. Nee, kut winkel, kut mentaliteit, duur voor wat het is en nog hebben ze die hype mee van het beste van het beste te zijn. De oplossing, seedo.nl. 3 dagen vanuit BE en je bestelling is binnen. Voor BE; tessgruun.eu.
Hetzelfde verhaal al 3-4 jaar op rij bij een kameraad. Daar was het nu ook de laatste keer dat hij besteld heeft. Die wil ook altijd speciallekes maar is het nu ook beu. 8 weken wachten zonder communicatie op een bestelling die maar half geleverd wordt, hoe doe je het keer op keer? Moet je ook behoordlijk arrogant voor zijn om daar niets aan te willen veranderen. Zei ik al dat het een kut winkel was?
- Likes 1
Comment
-
Ga er eens langs als je een dagje daar in de buurt bent. Dan breng je meteen meer begrip op. De baas zingt liever liedjes voor de algen die hij momenteel opkweekt in plaats van pakjes op tijd in te pakken.
-
Ik heb in de retail gewerkt, 0 begrip heb ik daar voor. Je kan niet van twee walletjes eten. Praktisch elke bestelling gaat fout, een zaak runnen kan niet op die manier. Zelfs compleet buiten het zaaiseizoen bestellen levert nog geen snelle levering op. Nee, dan hoeft het voor mij niet meer.
-
- Likes 2
Comment
-
En toch blijven de mensen er bestellen. Zoals ik zei, arrogant tot en met. Ze hebben het lef van af en toe op die slechte reviews te posten dat er duidelijk vermeld staat dat de levering lang kan duren. Wel woeptiedoe. Vermeld er dan anders ook bij dat je de helft niet krijgt en de andere helft je lukraak iets uitkiest voor de klant. Je moet ze dan ook toevallig eenmalig de toestemming geven om een bepaalde bedrag van je rekening te halen. Zei ik al dat het een kut winkel was? Sluit gewoon je webshop, zorgt echt voor een hoop ergernis.
Comment