Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e bericht DVP)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

1e bericht DVP)

Korting op 420shop
    Ha allen, eerste bericht op het forum. Wel al een tweede minigrow gekocht. Kweken is mij toch een partij verslavend.

Ik heb mijzelf alle tijd gegund om alle beginnersfouten te maken, zo leer je toch het beste, en het is boven een hobby.

Eerste grow waren 2 bubble kush auto. Ik heb die dames zoveel aandacht en liefde gegeven dat ze zichzelf voortijdig van kant hebben gemaakt en alle bladeren uitvielen. Gelukkig wel net voor de oogst, en hoewel de opbrengst naar thee rook, deed het we wat het moet doen.

Deze zomer een teleurstellende buitenkweek met fluffy wiet als resultaat (die weer naar thee ruikt, wat doe ik verkeerd). White widow, royal critical, bubble kush, northern lights. De ene is beter gelukt dan de andere, maar buiten kweken doe ik niet meer.

Tegelijk met de buitenkweek begonnen in de MGB met een Wedding Cake non auto. Zie bijgaand de foto. Lijkt mij bijna klaar. Vandaag 1 top moeten wegknippen vanwege toprot. Het is een (te) dik boeket geworden net toppen en fimmen, en vervolgens wat scroggen.

In de 2e box leek het mij een goed idee 4 apple fritter auto’s te doen in 1 geotextiel 19L. Die zijn mij toch een partij gaan stretchen! Ach al doende leert men.

Ik groei op de Cannaterra normaal, bio fertelizer van RQS (zowel een groei als bloei). Voor de wedding cake wel wat extra stikstof moeten gebruiken.

Ik denk eraan de volgende ronde gewoon 1 autoflower te gebruiken en dan via de scrog te kijken hoever ik kom.

Goed, dit is bedoeld als nette kennismaking. Ik lees en leer met plezier mee.

NB: ik weet dat auto’s niet per se nodig zijn voor de MGB, maar ik heb mij door RQS net iets vaak laten verleiden met mooie aanbiedingen, dus ik heb nog voldoende zaadjes tot 2039 vrees ik.
    Attached Files

Ziet er goed uit hoor! Lees hier veel op het forum dan kom je heel veel te weten. Er zijn genoeg mensen die ook zon kastje hebben. Heel veel kweek plezier!

Comment

Ja maar ik sta wel iedere dag de canopy van onderen te föhnen om de boel droog te houden 🤪

Comment

Welkom @Deviezepresident! Leuk om je ervaringen zo te lezen! Misschien ook een idee om een keer een kweekverslag je te maken? Dan kunnen anderen ook van je leren of tips geven.

Comment

Hey mooie plant joh!

Ik had dat ook bij 2 buiten plantjes dat ze wat naar thee roken(waren ook beste fluffy).

Wedding cake nice!
          Ik heb net een dametje van een weekje oud staan in m'n ene Mgb(ik heb ook 2 kastjes zoals velen hier, kweken is idd gewoon erg leuk en verslavend 😁), ook een Wedding cake.

Comment

Ja wedding cake heerlijk wietje

Comment

stef273 volgende keer een kweekverslag. Voor de lering ende vermaeck de apple fritters auto op stelten.
              Attached Files

Comment

Ziet er goed uit hoor!💪

Comment

Hoe lang moet ze nog?

Comment

Eerlijk gezegd, geen idee. Zitten er sinds medio / 2e helft augustus in. Niet echt netjes bijgehouden. We’ll see.

Comment

Vrienden-

1. Er zijn weer warmtematten / verwarming beschikbaar op de MGB website. Pas sinds kort, had al wat mailcontact met Fred eerder. Voor hen die het aangaat, doe er uw voordeel mee.

2. ik ben nu met vakantie maar een maatje die de honneurs waarneemt geeft water. Via Facetime leken er ineens heule grote toppen op zijn gekomen. Natuurlijk in spanning over hoe deze weken op afstand verlopen. Hopelijk geen toprot. Fingers crossed. Als ik thuis kom zal ik nieuwe foto’s delen.

3. ik ben in de markt om evt een derde MGB aan te schaffen, maar dan wel tweedehands. Dus als iemand de zijne kwijt wilt tegen een redelijke prijs ga ik graag in gesprek. Heb geen haast. Om onduidelijkheid te voorkomen: voor een prijs die niet substantieel lager ligt dan de aanschafprijs heb ik geen interesse. Ook wil ik niet de eerste generatie maar de huidige. Niet onvriendelijk bedoelt, maar je kunt altijd maar beter duidelijk zijn.

happy growing!

Comment

• Deviezepresident
                        Deviezepresident commented
                        Editing a comment
                        Regels zijn er niet zonder reden. Ik zorg dat ik vlg week aan de 20 berichten zit. En ik kan het toch niet laten: Silas je kunt vast bij mijn emailadres. Klein stapje naar een google search. Ik denk niet dat ik een bedreigd profiel heb 😉.

Desalniettemin: regels zijn er niet zonder reden, en ik respecteer je opmerking zeer. Begrijp mij dus alsjeblieft niet verkeerd.

Heyz heeft een Mgb te koop staan. (check de verkoophoek op dit forum)

Thanks voor de update, ik gaan misschien wel zo'n matje aanschaffen. 😊👍

Comment

Ik heb er ook al eentje besteld.
                        Ik had ook ff contact gehad met Fred. Er zijn 2 versies. Een vloer versie en eentje die je naast de pot zet, tegen de muur. De website moet nog even geüpdatet worden.

Comment

• Deviezepresident
                          Deviezepresident commented
                          Editing a comment
                          Heb op het laatste moment mn bestelling nog kunnen wijzigen naar wall mounted. Dank voor de tip!

Top, thanks voor de info stef273.

Comment

Thanks Babz maar ik ben nog een junior member, dus daar mag ik nog niet bij 🥹

Comment

Bezig...
                          X