hallo mn waarde landgenoten, ik weet uit ervaring dat de juiste grond kiezen "a serious pain in the ass" kan zijn daarom maak ik dit topic...
tal van soorten, verschillende samenstellingen etc,
na lang nadenken en forumstudie ben ik hiermee gestart
rekening houdend met het feit dat auto's weinig voeding nodig hebben gedurende veg ben ik hiermee van slag gegaan.
dus zo doe ik het...
je neemt je pot en vult deze,
daarna graaf je in het midden een kuil tot op de bodem,
de aarde die je eruit haalt daar doe je ongeveer hetzelfde volume zaai en stekgrond onder en vul je de kuil daarmee op,
zorg ervoor dat je een bergje in het midden hebt waarop je plantje dan komt te staan, je kan je zaadje bedekken of gewoon zoals de natuur met worteltje naar beneden in grond steken VOORZICHTIG natuurlijk,
als je dan nog de all natural van plagron neemt, moet je je weinig zorgen maken om de ph omdat de calcium dit kan opvangen...
ik hoop dat het een beetje duidelijk is...
anders vraag je het maar hier in dit topic of in mn kweekverslagje
tal van soorten, verschillende samenstellingen etc,
na lang nadenken en forumstudie ben ik hiermee gestart
rekening houdend met het feit dat auto's weinig voeding nodig hebben gedurende veg ben ik hiermee van slag gegaan.
dus zo doe ik het...
je neemt je pot en vult deze,
daarna graaf je in het midden een kuil tot op de bodem,
de aarde die je eruit haalt daar doe je ongeveer hetzelfde volume zaai en stekgrond onder en vul je de kuil daarmee op,
zorg ervoor dat je een bergje in het midden hebt waarop je plantje dan komt te staan, je kan je zaadje bedekken of gewoon zoals de natuur met worteltje naar beneden in grond steken VOORZICHTIG natuurlijk,
als je dan nog de all natural van plagron neemt, moet je je weinig zorgen maken om de ph omdat de calcium dit kan opvangen...
ik hoop dat het een beetje duidelijk is...
anders vraag je het maar hier in dit topic of in mn kweekverslagje
Comment