Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

co2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: co2

voldoende co2 geeft ruimte op het gebied van de temp Poffert. Je gemiddelde temp mag dus aardig omhoog gaan. Ik ken verhalen over kweken boven de 30graad bij 600-1000ppm. Als mensen zoiets willen gaan toepassen moeten ze er wel rekening mee houden dat hoge co2-gehaltes in de lucht effecten hebben op het lichaam (om te beginnen hoofdpijn! maar ook mogelijk hyperventilatie etc). Het is ook noodzaak koolstofmonoxide te meten als je co2-bron verbranding is. Eigenlijk is het beste om een hok in een hok te hebben, goeie overcapaciteit ventilatie naar buiten en weg van plekken met menselijke aktiviteit. Kennis van de licht-donkercycli en fotorespiratie is iets om mee te beginnen voor de geinteresseerden, co2-suppletie kan je oogst namelijk ook omvormen tot een uitgeschoten fluffy troep die haast niet te roken valt.

dit is een mooi begin, ben er helaas nog niet aan toe gekomen er wat leesbaarders van te maken... http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ijk-behang-%29
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Ff wat moed verzamelen, dan print ik m wel ff uit, word tijd dat ik mijn inzicht vergroot, Tnx.

p.s. bedoelde ook hok ik hok lol

Grtz.

Comment

In mijn vorige huis had ik de kast gewoon in de slaapkamer staan.
        's Nachts lig ik op bed, en de lichten in de kast aan. Luchtinlaat onder het bed en zo kregen ze mooi Co2 gratis en zonder geknutsel.

Nog steeds geen metingen wat zo'n fles gist oplevert aan ppm ? Je afzuiging moet natuurlijk wel uit, anders zuig je die Co2 er zo weer uit.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

lol QnQ > "heb die fles buiten neergezet en m'n co2 metert ernaast, ennuh > hij doet helemaal niet uitslaan..hoe kan dat nou ?"
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Bezig...
          X