Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wormenaarde, goed of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Re: Wormenaarde, goed of niet?

thanks!
      maar ge moet hem toch water geven om aan te trekken? Anders komen de voedingstoffen niet vrij... (is mij zo gezegd geweest)
      Mag ik wel weten waarom je die niet mag spoelen? Omdat de voeding er dan uitspoelt?

Mij is het zo verteld geweest: je eerste waterbeurt moet duren tot het water er langs onder uitsijpelt.

Natuurlijk ben ik geen orthodoxe die vroom bij zijn mening blijft hangen Maar ik wil wel weten waarom

Greetz

Comment

Grond moet voedselrijk en luchtig zijn. Wortels hebben zuurstof nodig: dichtgeplempte grond vormt een compacte massa, waar nagenoeg geen zuurstof in zit. Nooit dichtgeslagen grond losgeharkt na een fikse regenbui?

Comment

Comment

Over dat spoelen deel ik de mening dat je dit nooit met aarde moet doen. Alleen zat ik de kweek filmpjes van Greenhouse te bekijken en zij spoelen gedurende de kweek regelmatig hun aarde. Dan laten ze die 5 dagen indrogen en geven weer normaal voeding. Enkele dagen later herhalen ze dit weer. Volgens mij zeiden ze een keer of zes.

Kent iemand deze methode?
            Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

Comment

gewoon grote potten nemen,en schraal voeden,dan hoef je ook niet te spoelen.op internet is zoveel te zien,bv medi wiet staat ook in kleine potjes en ziet er niet uit>lange slungels,waarom doen ze het zo?

Comment

De potgrootte is van een aantal factoren afhankelijk. Hoeveel planten op een meter (sog of scrog om maar 2 uitersten te noemen) Hoe hoog is je kweekruimte?

Comment

Comment

Ik heb evtl. paar nummers voor wormenhumus komt van een wormenkwekerij in brabant je moet het wel zelf ophalen.
                    Kosten 20 euro per kuub of de aanhanger vol.
                    Als het mag kan ik hier de gsm nummers plaatsen anders stuur ik het wel via PB bij interresse.
                    Greets

Comment

Bezig...
                    X