Ik heb net mijn eerste kweek achter de rug, was nog even wennen en leren hoe het wel en niet moet. Mijn plantjes stonden nu per 6 in een soort groentebak ( 60 x 30 bij 20 hoog. Vuilniszak erin voor het lekken van water tegen te gaan en dat de aarde niet door de gleuven verdwijnt. Aarde erin en de stekjes erin geplaatst. Nu is mijn vraag, is dit een goede manier of moeten de stekjes ( of zaadjes ) per plant in een pot. En zo ja , wat voor pot ( aantal liters ) moet ik dan gebruiken. Handig lijkt me om wel vierkante potten te gebruiken , vanwege de ruimte. Ik ben van plan om zelf te gaan ontkiemen ( K2 of PP zaadjes ). Anders worden het stekjes van diezelfde plantjes................
Graag jullie advies............
Mijn 'hok' is 200 x 50 x 180 en nu hangt er nog 1 lamp van 600 watt, maar wil er evt nog 1 bij hangen als ik meer plantjes ga doen. ( ben ik nog niet helemaal uit ).
GrTz
Graag jullie advies............
Mijn 'hok' is 200 x 50 x 180 en nu hangt er nog 1 lamp van 600 watt, maar wil er evt nog 1 bij hangen als ik meer plantjes ga doen. ( ben ik nog niet helemaal uit ).
GrTz
Comment