Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

overstappen naar LED of niet???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: overstappen naar LED of niet???

lol @ Q

volgens mij is led nog steeds niet even goed als hps !!

dus momenteel geef je mij maar hps :d zonder spaarlampjes ^^
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ik blijf in elk geval bij mijn standpunten... voor mensen die graag hun verbruik een beetje in het oog houden en die schrik hebben voor brandgevaar (ik heb 2 kinderen van 2.5 en 5jr) zal ik blijven Led aanraden.
      Last edited by gizzmo666; 4 January 2013, 16:35.
      Weg met de wietpas!!!

Comment

misschien als ze wat ouder zijn kun je 1 kweek met een hps lamp uittesten. Dan zul je het verschil wel merken.
        Sws een slotje op je kast is wel handig denk ik

Comment

Helaas kunnen over LED lampen geen rationele discussies worden gevoerd.
          Zowel voor als tegenstanders vervuilen elk topic met hun hersenspinsels, vooroordelen en leugens.
          Dat veel LED fabrikanten dubieuze claims en product eigenschappen de wereld in helpen is ook treurig en helpt niet mee.
          Erg jammer want ik geloof wel in LED maar het is mij nog veel te duur en ik vertrouw die fabrikanten gewoon niet meer.
          Ik kijk over 2 jaar nog wel een keer.

Comment

Weet niet of iemand deze al gezien heeft? www.ledgrow.eu

Die kerel maakt zijn eigen paneel en test het ook zelf. Elke test geeft hij een klein verslagje met wat foto's. Na de kweek probeert hij zijn paneel te optimaliseren. Op de fotootjes lijkt het alvast niet slecht...

De panelen die hij maakt zijn uiteraard ook te koop

Comment

April 20, Here's what 2 of these panels can do, 153 Grams, 5.2 Ounce of Bud. Total LED power has been 56 * 2 = 112 Watt, total powerconsumption has been 103.5 KWH. It took 0.67 KWH to produce 1 Gram, each KWH was transformed into 1.48 Gram of Bud, just as with Set-Up 9, which was the best so far. The plant area was the same as always; 40 cm * 60 cm, 16" * 24", but the 153 Grams is the very best result I've had so far , Whoopie!! Thank all you guys once again for all the support.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
                Yeah for sure hps'n zouden al lang massaal gedumpt zijn.
                Btw denk je ni dat elk zichzelf respecterende broodkweker de Led-piste onderzocht heeft?
                Als die kerels met minder verbruik, lampen die veel langer meegaan, minder brandgevaar etc hetzelfde of nog beter resultaat zouden halen zou je het al lang vernomen hebben in wietlandje.
                Die zullen niet altijd voor stroom betalen dus dan maakt verbruik al niets meer uit.

Comment

Wat de broodkwekers willen is tempo, tempo en nog eens tempo en een hoge opbrengst in kilo's. Een ledkweek duurt langer en geeft een lagere opbrengst.

Comment

Led=ruk
                    "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

Comment

Een paar jaar geleden moest je ook niet aankomen met een elektrische auto en die beginnen nu gemeen goed te worden.
                      Misschien moet er maar eens een subsidie op led-panelen komen....

Comment

overstappen naar LED of niet???

Een elektrische auto is om mee te lachen, rendement 0,0 140km en de "tank" is leeg ... Maar het zit er wel aan te komen inderdaad, net zoals leds , maar dat zal ook nog ff duren voor alles op punt staat! Wel een mooi vergelijk met leds trouwens

Comment

Hallo, even een vraagje, ikga binnenkort 9meter 24volt leds bijhangen in mijn kastje, ikzou 6meter rood en 3meter blauw doen, zoudit helpen? Is voor extra verlichting

alvast bedangkt

Comment

Ik zou bijna gaan denken dat je een lichtslang in je hok gaat hangen
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Jupp xd

Comment

Je kunt er ook een petroleumlampje in zetten, of wat kaarsen.
                                Goed voor de temperatuur ook.
                                De kerstboomverlichting ligt ook het grootste deel van het jaar werkeloos, en da's ook led. th_idea2smiley.gif

Serieus, je kunt er wel vanalles in hangen wat in onze beleving licht geeft, maar dan is het nog niet altijd bruikbaar licht voor een plant, als je die al kunt bereiken.
                                Mgoed, ik zou zeggen, maak er een mooi kweekverslag van, ik weet zeker dat je veel reacties zult krijgen.
                                Je krijgt er zeker mooie sfeerfoto's mee

Hou het wel veilig !
                                Want dat is iets wat nog wel eens ontbreekt in LED hokjes.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                                X