Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zal het morgenvroeg opzoeken voor je. Gaat niet met alle Ph-. Bepaalde zijn oke voor die te gebruiken met plantjes. Ik gebruik het altijd voor mn pepers en mn kruiden. En voor cannabis gaat het ook vrij goed vind ik...
Ph- van blauwe oceaan. Op basis van zwavelzuur als ik me niet vergis. Je kan ook citroenzuur gaan halen bij de toko voor en paar euro, als je bio wilt werken. Ga ik ook doen als mn ph- op is
- ik gebruik nu 35L pot
- waarom 35L , hoe groter je pot hoe meer wortels
- hoe meer wortels hoe meer wiet en hoe meer de dame stress en ziektes tegen kan houden.
- enkel 5cm onderin wortels ?
- dit lig dan aan je zelf. geef water langs boven voor 3dagen en de 4de dag langs onderen van begin tot einde.
- ik ben beginnende kweker maar weet wel dat ik minimum 20L potten neem.
- maar is ieder zijn keuze.
- Grts Amazing
Veel hangt af van de voorgroei. Ik ga nu minstens 6 weken voorgroeien, dus bij mij gaan ze eindigen in 35 liter tonnen. Zo passsen er 9 in men 120x120 tent. Mij lijkt het logisch dat dat beter gaat dan in 11 of 18 liters. En wees maar zeker dat je bij de oogst een volle kluit uit de pot haalt.
Veel hangt af van de voorgroei. Ik ga nu minstens 6 weken voorgroeien, dus bij mij gaan ze eindigen in 35 liter tonnen. Zo passsen er 9 in men 120x120 tent. Mij lijkt het logisch dat dat beter gaat dan in 11 of 18 liters. En wees maar zeker dat je bij de oogst een volle kluit uit de pot haalt.
Comment