Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oogsten, knippen,drogen en rijpen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Oogsten, knippen,drogen en rijpen

Tsja, Iedere dag biefstuk, is ook niet alles.....

Volgend jaar een iets uitgebreidere selectie in mijn tuin.

Trouwens, ik vind je uitleg, duidelijk, erg informatief, ik wil je bedanken voor jouw feedback.
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Puur natuur Kort en duidelijk
      Leuk zaadje kopen duur koop is Goed koop
      Zaadje in de aarde en dan maar wachten gewoon wachten
      Oktober /November kan je oogsten Makkelijk he
      Toppen knippen in de schuur hangen in donker voor 6 weken zonder verwarming
      Vervolgens de droge toppen in Weckpotten doen in begin om de dag even luchten en donker weg zetten
      Na 3 maanden rook je een heerlijk wietje

Weten is niet hoeven METEN
      God was never on your side..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SpeesCees View Post
        Ik stel me niet aan en reageerde maar met een stuk voorlichting waar beginnende kwekers of growers iets aan hebben.
        Je stelt je wel aan. Iemand stelt een simpele vraag om uit te leggen wat je met het woord "kwaliteit" bedoeld en je wordt hysterisch.

M.a.w. zit ik niet dom te lullen maar gebruik de pen om dit forum een meerwaarde te geven. En ik ga echt niet meedoen aan die ego trip spelletjes en richt me op de mensen die me wel serieus nemen.
        Alsof algemeen toegankelijke informatie van je zaadverkoop websiteje copy en pasten op een forum niet een enorme ego trip is?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

Comment

@SpeesCees: Ik wil je even wijzen op de "negeer"-functie van het forum. Je kan leden toevoegen aan je "negeerlijst", waarna hun posts niet meer op je scherm verschijnen. Het is een ideale manier om vervelende mensen definitief uit jouw wereld te laten verdwijnen en nooit meer last van ze te hebben.

Je doet het als volgt:
            - Klik op de naam van de vervelende poster, links bovenaan zijn post.
            - Selecteer "Bekijk profiel" in het menu dat verschijnt
            - Klik "Aan Negeerlijst Toevoegen".
            Klaar!

Ikzelf heb 3 of 4 mensen op mijn negeerlijst staan - waarvan er minstens 2 ondertussen door de moderaters verwijdert zijn. Die houden namelijk ook niet van oeverloos gezeik op hun forum.

Je hoeft geen discussies te voeren waar je geen zin in hebt, en de electronica helpt je. Je hoeft je ook niet te verdedigen tegen iedere aanval: De intelligentere lezers zien zelf wel welke aanvallen onzinnig zijn.

Zoals je ziet zijn er veel leden die je aanwezigheid waarderen, dus alsjeblieft: Laat je niet wegpesten.
            Last edited by Blani; 17 September 2013, 14:27.

Comment

Mooi blani ,echt mooi!
              Ik zou het ook heel mooi vinden moest speece Kees wat blijven!
              Heeft heel nuttig info!
              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Last edited by Escargot; 17 September 2013, 20:19.
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Gewoon een keer bij mij langs komen, dan laat ik je weed van perfecte kwaliteit roken !
                  Ipv hier te zuigen kun je dan aan een goede joint zuigen.
                  Harde buds, spierwit, juiste geur en smaak, goed gerijpt en een high die je binnen werkuren eigenlijk niet kunt gebruiken.
                  Klinkt dat naar goede weed ?

SpeesCees

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
                  @SpeesCees: Ik wil je even wijzen op de "negeer"-functie van het forum. Je kan leden toevoegen aan je "negeerlijst", waarna hun posts niet meer op je scherm verschijnen. Het is een ideale manier om vervelende mensen definitief uit jouw wereld te laten verdwijnen en nooit meer last van ze te hebben.

Je doet het als volgt:
                  - Klik op de naam van de vervelende poster, links bovenaan zijn post.
                  - Selecteer "Bekijk profiel" in het menu dat verschijnt
                  - Klik "Aan Negeerlijst Toevoegen".
                  Klaar!

Ikzelf heb 3 of 4 mensen op mijn negeerlijst staan - waarvan er minstens 2 ondertussen door de moderaters verwijdert zijn. Die houden namelijk ook niet van oeverloos gezeik op hun forum.

Je hoeft geen discussies te voeren waar je geen zin in hebt, en de electronica helpt je. Je hoeft je ook niet te verdedigen tegen iedere aanval: De intelligentere lezers zien zelf wel welke aanvallen onzinnig zijn.

Zoals je ziet zijn er veel leden die je aanwezigheid waarderen, dus alsjeblieft: Laat je niet wegpesten.
                  Kijk... hier kan ik iets mee... dank je Blani.

SpeesCees

Nou... het lijkt mij dat ik niets MOET !
                  SpeesCees

Grandioos Blani... dat werkt ook meteen ook zeg !

SpeesCees

Comment

klinkt als weed in me oren...
                    leuke start met die info van je duidelijk man dat mag ik wel..

Comment

Och... ik begin pas warm te worden Mildred.
                      Het feit dat ik de voor mijn idee niet communicabele mensen op negeren kan zetten...geeft me veel extra lucht.
                      Steeds strijdjes te "moeten" voeren met die jonge bengels die alles vanuit google, wikepedia etc. halen en gaan zoeken en/of kijken of ze je ergens "pootje kunnen lichten".....daar heb ik dus waarlijk geen zin in.
                      Op een forum zet je voor beginners een BASIS neer !
                      Die kopen niks voor dat hoge school gelul.
                      De gevorderden kunnen best met elkaar diepere issues aanpakken middels communicatie ipv dat gezuig met absurd veel bewijsdrift.

Stay cool,
                      SpeesCees

Comment

[QUOTE=SpeesCees;397763]

Op een forum zet je voor beginners een BASIS neer !
                        De gevorderden kunnen best met elkaar diepere issues aanpakken middels communicatie ipv dat gezuig met absurd veel bewijsdrift.

QUOTE]

Aangezien SC de topicstarter is en een grondbeginsel heeft neergezet voor dit topic , zie bovenstaande quote, vraag ik jullie dit te respecteren en mee te gaan in een "basis-discussie" omtrent dit specifiek onderwerp!
                        "Trekken en zuigen" doe je a.u.b. in je eigen huis
                        Aangezien ik een gastheer van dit huis ben vraag ik jullie om jullie medewerking, 't is mooi geweest!

Comment

SpeesCees,

Dat mijn vraag overkomt als zuigen of je in een bepaalde hoek drijven, snap ik echt niet. Ik vind het ook niet oke dat je het uberhaupt suggereert. Ik ben een beginnende kweker met best wat kennis. Ik heb geen zin om hier een strijd te gaan, jij wint op ervaring en kennis.

Ik ben hier om wijzer te worden. Mijn vragen zijn dan ook oprecht zonder dat dit met jou te maken heeft. Ik lees topics, denk er over na en stel vragen. Als jij iets neer zet op dit forum wat ik niet helemaal begrijp, vraag ik daar naar.

Zo ook over de kwaliteit. In mijn beleving gaan kwaliteit en smaak samen, daarover verschillen we blijkbaar van mening. Jij hebt een andere omschrijving van kwaliteit. Dan ben ik dus oprecht geinteresseerd wat jij verstaat onder kwaleit. Dan kan ik daar weer verder mee.

Ik vind het jammer dat het zo is overgekomen en dat je daarmee een niet zo welkom gevoel heb op dit forum.
                          Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Iemand nog een leuke tip om cannabis te drogen .
                            God was never on your side..

Comment

paar minuutjes in de Micro
                              2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

Comment

sigpic it is just a flower

Comment

Bezig...
                                X