Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Laatste 3 dagen in donker zetten levert meer THC op.
Laatste 3 waterbeurten met ijswater levert meer THC op.
7 dagen voor het eind klieven levert meer THC op.
Maar allemaal omdat je de plant stressed.
Als je deze 3 nu samenvoegd, levert het dan NOG meer op (kan je het zeg maar stapelen) of is 1 stress methode voldoende?
Zit zelf met 2 AF's ,eentje ziet er echt prachtig uit ,van thc-gehalte of tekorten geen geklaag ...
Echter heb ik van een zelfde soortje ,zelfde zaad ,etc ... een 2de AF die het kwa thc-gehalte veel minder doet dan de eerste.
Nu kwam ik op jouw topic uit (gelukkig) en zag ik dat je door te klieven het thc-gehalte omhoog kan krikken ,zo gezegd zo
gedaan ,niet getwijfeld en die ene er gewoon bij genomen en aan begonnen volgens jouw uitleg ...
Dit is het resultaat ... (wil je topic niet inpikken ,alleen maar bumpen)
Geen geduld genoeg gehad. Dag na klieven volledig omgedaan .. nu heb ik 4 dezelfde planten en ga ik meer zicht hebben of het iets doet of niet de volgende ronde Lerrihuana , test met 4xspecial kush #1 . Het wanneer moment is wel cruciaal he , op het moment dat ze aandikken klieven . Zullen ze nog aandikken en /of enkel extra hars aanmaken...
Dit blijft wel een vraag van me , de vegetatieve groei stopt , zeggen ze , stopt een plant met aandikken van toppen na het klieven? De opwaartse sapstroom wordt verstoord , dus zal ze wel niet veel meer doen daarna?
edit , hier zeggen ze zelfs dat toppen dikker worden na het klieven??? Kweet wl tis zo een pagina , maar wat is er nu waarheid?
Comment