Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik heb ook zoiets voor op een stopcontact waar men home cinema op zit, die spande vroeger en nu gaat ie soepel, maar hie viel al is van een halve meter hoog en de zekering knapte, ik ben er bijna zeker van dat ik hetzelfde heb als jouw, een loshangende aarde die tegenaan de andere gaat bij een val... Deze gaat de klikko in
Kijk mooi om te horen weg pleuren die meuk haha deze stekkerdozen zullen ongetwijfelt meer worden verkocht.
Kijk uit met die meuk koop liever een degelijke als je goed zoekt kosten ze gewoon hetzelfde
De mail gaat er vanavond uit dan wel via een contactformulier mja het is niet anders. Net nog ff gecheckt maar ze hebben hem ook niet meer in het asortiment maar ben wel benieuwd naar de reactie
Btw heb hem weer werkend gekregen met een nieuw stekkerblok de zekering was nog heel
Comment