Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bloeitips-bloeiperiode met 11u/13u lichtregime

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bloeitips-bloeiperiode met 11u/13u lichtregime

    Korting op 420shop
    Check this out !!!

    check@1min55sec



    rechtstreekse bloeitips van niemand minder dan mister-breeder DJ short
    lijkt me wel iet te hebben dat lichtregime,ik denk persoonlijk dat dit voornamelijk van toepassing zal zijn bij sativa/haze soorten,en/of mss hybride soorten aangezien daar toch ook sativa eigenschappen in terug te vinden zijn.

    deel jullie mening over het 11/13u lichtregime

    keep it green & growing !

    aaaaiiiggghtt !

    #2
    Re: bloeitips-bloeiperiode met 11u/13u lichtregime

    - interessant , zal dit eens doen men 2de ronde
    - grts Amazing

    Comment


      #3
      Re: bloeitips-bloeiperiode met 11u/13u lichtregime

      Oorspronkelijk geplaatst door Mister Green View Post
      lijkt me wel iet te hebben dat lichtregime,ik denk persoonlijk dat dit voornamelijk van toepassing zal zijn bij sativa/haze soorten,en/of mss hybride soorten aangezien daar toch ook sativa eigenschappen in terug te vinden zijn.
      Voor indica expressie's geef je bv 13-11, voor hybrides 12-12 en voor sativa's 11-13.
      Er zijn nog veel meer dingen die je kunt doen om bepaalde phenotypes te krijgen, bv als je sativa's wilt de LV hoger houden, een blauwer spectrum gebruiken, de lamp dichter bij hangen, enz. Hier is een ander (oud) artikel van DJ Short over dit onderwerp:

      http://www.cannabisculture.com/articles/2600.html

      Wat het uiteindelijk veel beter uitlegt is deze video

      Comment


        #4
        Re: bloeitips-bloeiperiode met 11u/13u lichtregime

        Oorspronkelijk geplaatst door Bubbleblower View Post
        Voor indica expressie's geef je bv 13-11, voor hybrides 12-12 en voor sativa's 11-13.
        Er zijn nog veel meer dingen die je kunt doen om bepaalde phenotypes te krijgen, bv als je sativa's wilt de LV hoger houden, een blauwer spectrum gebruiken, de lamp dichter bij hangen, enz. Hier is een ander (oud) artikel van DJ Short over dit onderwerp:

        http://www.cannabisculture.com/articles/2600.html

        Wat het uiteindelijk veel beter uitlegt is deze video
        Ontzettend gaaf, pas drie keer gezien, nog 97 keer en dan snap ik het

        hoe doe je dit toepassen? (Niet meteen maar voor de volgende ronde)
        - smartpot aarden ( koperkabeltje in smartpot en naar dichtbijzijnde radiator) zou lucht kunnen stimuleren vooral met de doorgaans droge lv. Of juist onder de plant positief zien te laden zodat ze gaat autoscroggen, de toppen groeien dan niet naar de lamp maar naar je positieve lading zoals treurwilg. Zie het zo voor me...
        -THC melken, het idee al met dikke metalen tesla platen om je plant en spanning erop! Drie dagen pielen met afstellen en dan Elke dag ff plaatje schrapen met kristallen, hahaha

        Wie heeft er nog meer van die (on)mogelijke spannende ideeen?

        Ondertussen heb ik mijn zaadje laten uitdrogen door te weinig water, en zijn de overige lekker aan het strekken. Dus de basics heb ik nog lang niet onder de knie, maar heerlijk om over te denken.. Ben echt een beginner en heb gisteren pas voor het eerst de term vaped poe ontdekt en er gaat nog een wereld open aan moglijkheden.
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

        Comment

        Bezig...
        X