Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Bedankt voor de info en aanvullingen.
Nu vraag ik me af hoeveel tijd je elke dag (of om de dag?) kwijt bent met +-9 planten.
Lijkt me dat dit zo richting een uur per dag gaat?
Bedankt voor de info en aanvullingen.
Nu vraag ik me af hoeveel tijd je elke dag (of om de dag?) kwijt bent met +-9 planten.
Lijkt me dat dit zo richting een uur per dag gaat?
4 planten is 10 minuten werk voor een week of 3/4. Daarna nog wel wat binden maar das kinderspel. Leukste wat er is scroggen. Zoveel eer mee te behalen. Gr JB
Thanks voor de tijd die hier in steekt ! Erg nuttig en goede leerstof tijd voor men eerste Scrog ook eens te zetten.. Heeft iemand al ervaring met Scrog netten die je kan kopen in de growshop ? Ik zou met 1 kunnen werken die perfect aansluit bij mijn kast maar ik zie dat er maar weinigen die netten gebruiken en het zelf maken...
Ik vond dat rommel, had liever een stevig metalen net ipv iets met losse draden. En ik zag meer in een halfpipe model. Koop je nergens. Uitknippen van een rol, buigen, ophangen en klaar.
Comment