Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ik zou men lamp vanaf ze er boven hangt dagelijks wat laten zakken zodat ze na een week op 40cm van de plant hangt
het lijkt op een (N) voedingstekort maar ik zou men ph controleren denk ik of bitterzout bij de volgende waterbeurt meegeven, het zou goed kunnen dat het een magnesium tekort is(dat lijkst sterk op een N tekort). Een batmix met N tekort na 3weken klopt gewoon niet. Want in Guana zit er echt een grote hoeveelheid N en dit is toch wel een van de belangrijkste mest die in de batmix zit. Als het niet helpt met het bitterzout dan zit de fout zeker bij de ph
Last edited by Smoking Fifi; 24 August 2009, 04:24.
Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?
Hey das die foto van een buitenplant waar alle mogelijke trucken opgebruikt worden om ze laag te houden, ik zou graag hebben dat ze er uit ziet als een bodembedekker of een lage struik waar alle toppen bereikbaar zijn voor licht.
PS: die madonna word gekweekt voor zaad daarom dat je er ook een mannelijke plant ziet bijstaan en nog een kleine herijuana
Op de laatste foto zie je dat ze wel nooit getopt zijn en de eerste foto is van 10 dagen geleden. Die staan ook nog maar van 20juli buiten
als alles goed komt zie je binnen enkele maanden enkele nakomers van dit geslacht in een topic
Mineralen en sporenelementen voor gezondheid, vitaliteit en kleurpracht Elements+ verzorgt alle vissen en planten in zoetwateraquaria gericht met broodnodige mineraalstoffen, die in leidingwater ontbreken of in het aquarium verbruikt werden. Het bevat alle fysiologisch relevante sporenelementen in optimale samenstelling en concentratie, B.v. ijzer, koper, zink, mangaan, kobalt, molybdeen en lithium
* Dennerle Pflanzengold 7 (capsules)
Sinds ik dit op mijn kast staan heb is mn aquarium the bomb. Elke maand moet ik een hele zak planten uitknippen en op de composthoop komen gooien. Dit is pas een groeistimulator. Wat erin zit, daar kom ik nog wat achter en dan pas ik het ongetwijfeld toe.
Haha: PF7 voor meer groeikracht. Brengt verse groeikracht in het aquarium. Het succesrecept uit de aquariumkwekerij. De groei stimulerende, natuurlijke planten-enzymen activeren de celdeling. Actieve voedingsijzer zorgt voor prachtige groene bladeren. Zelfs fraaie plantjes gedijen nog prachtiger. Helpt bij groeistilstand.
Plantenhulpmiddel voor de bevordering van de groei van planten in aquaria.
Capsules met poedervulling. Materiaal capsule = cellulose. Poeder: polysacharide, natuurlijke plantenenzymen, vitamines en sporenelementen. Met 4,74% N stikstof; 0,29% P2O5 fosfaat; 0,23% K20 kaliumoxide; 0,24% Fe ijzer als chelaat van EDTA. Gloeiverlies: 89,83%
bon, het vervolg:
- LST Black Jack
- De volgende 2 zijn LST Ice Cool
- 3 foto's van getopte SLH
- De Ice Cool topstek die het ongelofelijk veel beter doet dan ik ooit had durven hopen. Foto erna had ik reeds in eerdere post toegevoegd maar gewoon om aan te tonen dat ik me ferm heb vergist. De andere topstekken zijn allen kapot gegaan.
- De laatste 2 zijn van mijn stokpaardje: SLH LST
Hehe, merci orgablower. Dat is ook de bedoeling en hoop dat andere mensen dit eventueel gaan volgen, er ook een verslagje van maken en we zo het LST teeltproces kunnen standaardiseren Heb hier nog enkele blitse pixels om jullie te verleiden. Voor de rest stellen de planten het goed na de behandeling met het product. Ik weet niet wat er precies inzit ofdat het komt door toevoeging van Dennerle Pflanzengold 7 maar de plantjes zijn nog een versnelling hoger geschakeld naar mijn mening... De geLSTde planten zitten terug op 120% groeivoeding en alles lijkt volledig onder controle. De oudere bladeren zien er nog redelijk getrokken uit maar het groen komt terug. De nieuwe scheutjes schieten als paddestoelen uit de grond en zien er kerngezond uit. Ik vraag me af of de planten niet nog meer willen want verbrande puntjes heb ik niet meer geconstateerd... Misschien moet ik eens gaan nadenken over een andere voedingslijn. Voor tripsen verwijs ik jullie weer door naar het andere draadje: http://jointjedraaien.nl/wietforum/s...6265#post76265 Ik kan melden dat ze nog aanwezig zijn maar ze volgens mij stilaan serieus het loodje aan het leggen zijn. Nog 5 dagen aftellen en dan gaan ze op 12/12 zodat een 2e behandeling met het product mogelijk wordt voor de planten in bloei schieten. Evil mwahahaha!!! Ik heb er over nagedacht om de planten eventueel dagelijks een uurtje minder licht te gaan geven, want groeien hoeft niet echt meer. Ik heb gewoon nog wat tijd nodig voor het productje (3-4 weken). Ik vrees echter dat de plant dan iets vroeger in bloei zal schieten en ik misschien niet goed zal uitkomen met de wachttijd. iemand die me daar meer over kan/wil vertellen?
De volgende 5 foto's zijn om aan te tonen dat het ook met veel watt in een kleine ruimte mogelijk is. How low can you go? Daarna een kiekje of 7 die ik regelmatig eens neem om jullie te overtuigen van de ongelofelijke aangroei van ontelbare nieuwe groeischeuten. De voorlaatste en laatste zijn om het verschil aan te tonen tussen de blaadjes van de 50/50 genen van de Black Jack (toch eerder indica vind ik qua blaadjes) en sativa overheersende Super Lemon Haze. Dit vind ik echt een zeer mooie plant en ben helemaal gek van haar donker groene kleur en insnijdingen van haar slanke lange vingers... Dit is echt een beauty en de getopte planten groeien perfect constant, LSTs ook. Ik hoop dat ze even goed zal smaken want de geur is nu al allesoverheersend!!!
nice nice
maar een stom vraagje lst en scrogg is toch in princiepe hetzelfde
behalve dat je bij een scrogg de takken op een net vastbind ipv. van
rond de pot of aan de pot???
en dat zo is dan lijkt mij een scrogg toch beter voor de beluchting
onderlangs???
of zie ik het verkeerd ???
Ik kweek in een secret jardin dr 120 dus heb net een iets grotere ruimte als jou het enigste verschil is dat ik een deur heb aan de voor kant en dat ik aan beide kanten nog raampjes heb dus ik kan rondom goed erbij een punt is wel dat steunen voor de nieuwe scheutjes vast te binden maar ik ga een kijken waar het schip strand want
ik was eerst aan het denken om de scrogg net zo om 1 mtr van de tent bodem te
plaatsen maar ik ben nu van mening dat ik die ook op de hoogte wat die nu is kan maken en dan alle nieuwe scheuten vast te binden het voordeel wat ik hier uit behaal
is dat ik met mijn scrogg netje veel meer punten heb waar ik mijn takken kan vastbinden waardoor ik uiteindelijk meer van de zelfde hoogte zal hebben of
klopt mijn beredenering ook niet helemaal ze het maar $ir
06/10: just for fun:nooit of te nimmer de kast te openen. Misschien is het dit, wat nu loont.
Opnieuw eerst de black jack, dan 2 keer ice cool en de rest is super lemon haze. Meer uitleg hoeft hier niet denk ik Me lovin' blondies
Comment