Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fermenteren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oogsten en Drogen: Fermenteren

    Korting op 420shop
    Fermenteren is een natuurlijk rottingproces in gang zetten en dat ook zo snel mogelijk weer afbreken.
    Oogst je wietje en begin meteen aan het snoeien. Hoe verser de plant, hoe makkelijker het knipwerk is, buitenplanten geven vaak wel meer knipwerk dan binnenplanten.
    Als je klaar bent met snoeien en alles hebt verwijderd van de takken , droog alles dan een dag in het donker met ventilatie. Na dat dagje drogen , gooi je je oogst in vuilniszakken(of dergelijk).
    Zet de vuilniszakken een uurtje of 5 op een redelijk warme plaats , niet TE warm ook. Je kan aan de zakken voelen wanneer ze vochtig worden aan de binnekant dat het rotten ingang is geschoten. Dan moet je niet meer wachten , leg de vuilniszakken weer open met ventilatie erop.
    Doe dit 3 dagen en je zal zien dat je wietje zachter oogt. Je verliest wel een beetje THC gehalte, maar de goeie smaak die je krijg , compenseert dat zeker.
    Je wietje nadien dan wel nog steeds op een donkere , koele plaats drogen met ventilatie.


    Grtz Izzzz
    Last edited by SirSmokeAllot; 1 June 2010, 02:08.

    #2
    Re: Fermenteren

    dan krijg je toch zon licht bruin wietje ipv mooi groen topje ofniet ???
    als dat zo zou zijn dan vindt ik het maar nix je oog wil ook wat ghehehe

    Comment


      #3
      Re: Fermenteren

      Ik zelf heb dit nog niet getest devils, maar ga dit zekers eens doen. Met watercuren heb je van die bruine buds dat weet ik. Maar bij dit kan ik het helemaal niet zeggen. Idd het oog wil ook wat ^^

      Comment


        #4
        Re: Fermenteren

        Het fermenteren breekt ook je chlorofyl af. Het worden dan dus ook goudbruine toppen.

        Grtz

        Comment

        Bezig...
        X