Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bouw kweekruimte op "jaren 30" zolder

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Bouw kweekruimte op "jaren 30" zolder

3 of 4 planten onder 2 x 600 watt? is dat niet nogal overkill? je kan er gemakkelijk 15 onder houden xD

Comment

Hier is duidelijk lang over nagedacht en respect voor de manier waarop
      je alles netjes realiseert !!
      Geen halve werken allesinds bij jou
      wens je een kweekruimte vol green gold toe !3 of 4 plantjes lijken mij idd weinig voor zo'n set-
      het licht brandt toch en kost evenveel met 5 planten extra eronder en dan moet je maar 1 keer draaien ipv 2 keer voor je medi-wiet voorrad toch ?
      Last edited by pele; 24 February 2010, 21:36.
      Ganja is my medication , ganja is my cure ;
      smoking marihuana for sure !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Power Flower View Post
        PS. Ik krijg de foto's niet meer in juiste volgorde sinds er "geknoeid" is aan deze website.
        Sorry voor het ongemak, Het upload systeem en het toevoegen van bijlagen is veranderd. Het is nu een stuk makkelijker om je foto's tussen de tekst te zetten.

Zie hier het topic met uitleg, als je na het lezen van die informatie het niet voor elkaar krijgt stuur me dan een berichtje dan help ik je wel ff!
        Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
          Sorry voor het ongemak, Het upload systeem en het toevoegen van bijlagen is veranderd. Het is nu een stuk makkelijker om je foto's tussen de tekst te zetten.

Zie hier het topic met uitleg, als je na het lezen van die informatie het niet voor elkaar krijgt stuur me dan een berichtje dan help ik je wel ff!

Comment

Gisteren en vandaag ben ik bezig geweest met het water-geef-systeem aan te leggen.

Foto 171: De 4 specie-kuipen worden afzonderlijk voorzien van water.

Foto 172: Aan de eind-bochten zit een stuk tyleen van 35 cm dat tot op de bodem van de specie-kuip steekt, de slang kan hierdoor nooit uit de specie-kuip schieten als er druk op staat. Door de flexibele delen kan ik de specie-kuipen moeiteloos verplaatsen en de potten ook draaien.

Foto 173: Door middel van kogelkranen kan ik de waterdoorvoer van iedere slang afzonderlijk regelen.

Foto 174: De waterleiding eindigt in de laatste specie-kuip.

Foto 175: De linker en rechterzijde zijn verbonden door een tyleen-leiding die (later) over het koolstoffilter heen komt te lopen.

Foto 176: De leiding komt gelijk aan de knik van het dak te lopen. Omdat dit een tijdelijke opstelling is hangt alles lager dan de bedoeling is.

Foto 177: Buiten de kweekruimte.

Foto 178: Waterton van 100 liter voor 14 euro van Marktplaats.

Foto 179: De dompelpomp is via een Gewa koppeling aangesloten op de leiding, zodat deze makkelijk te verwijderen is bij de schoonmaak van het vat.

Foto 180: De ruimte heb ik leeg gemaakt zodat ik de komende week kan plamuren, schilderen, witkalken en vijverfolie leggen.

Greetzz, PowerFlower
            Attached Files
            Last edited by Power Flower; 28 February 2010, 20:02.

Comment

Comment

netjes man!
                Ook een konijn kan weleens het haasje zijn.

Comment

Ik vind het er ook erg netjes uitzien... aan alles is hier gedacht. Maar zal er zelf ook wel meer in zetten...
                  daarvoor is het filter ook groot genoeg trouwens samen met de 2x 600W lampen.
                  Maar met zo'n hok, hoef je eerst geen haast te hebben lijkt mij..
                  Zal wel een relax gevoel geven wanneer je de plantjes erin hebt staan.

Comment

Ziet er super toppie uit als ze het allemaal zo doen petje af man. Aan elk detail gedacht super......... Hiervan kan men nog iets leren hoe het eigelijk moet.
                    Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

Comment

dit is echt geschift xD

Comment

Ontzettend mooie kweekruimte, kben jalours

Comment

Knap gedaan,. Zullen best wat uurtjes ingekropen zijn.

Grtz
                          sigpic
                          Trixters kweekje

Comment

Ik zou er toch echt wel 15 plantjes ondergooien hoor kost evenveel electriciteit en is even warm.... Zou zonde zijn he

EDIT: Geil hok man... klasse
                            Acid, the drug that changed our world.

Comment

zijn je lampekappen te zwaar om met jojo's te werken, vindt ze persoonlijk stuk makkelijker werken dan een ketting. en verders alleen maar resepct voor je fantastische werk!!

Comment

Bezig...
                              X