Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welk nodig voor kweektent DR60

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    welk nodig voor kweektent DR60

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen hier,
    na jaren te blowen en naar nederland te rijden wil ik eindelijk mijn eigen kweekje bginnen, ik had gedacht aan de secret garden dr60, is dit voldoende voor maximaal 2 plantjes? ik wil eigenlijk enkel autoflowers kweken (zoals de diesel en dergelijke), daar ik door deze plantjes geintrigeerd ben en ze redelijk klein blijven nu is mijn vraag, hoe richt ik deze tent het beste in, welke afzuiging en hoe sterk? Ik zou gebruik willen maken van spaarlampen, welke sterkte moet ik het beste nemen en hoeveel lampen? is het nuttig om een kap hoerover te zetten of is het voldoende ze goed te richten? is het beter verschillende lampen voor groei en bloei of 1 enkele soort? hoe groot moet mijn afzuigng zijn, inblaas zou ik passief houden. Is het nodig om hier een ventilator in te plaatsen? allez ik zou dus graag info willen over wat ik allemaal in mijn tentje moet plaatsen voor een geslaagde kweek.
    ik dank iedereen die me iets kan bijbrengen op voorhand en wie weet kan ik hier binnenkort mijn kweekverslag neerzetten

    #2
    Re: welk nodig voor kweektent DR60

    Ja die is groot genoeg voor 2 planten, je kan er een 150 watt hps in hangen, wil je spaarlampen gebruiken, kijk en lees dan alsjeblieft even in het topic over spaarlampen!

    Licht is gewicht enzz....

    Ga zelf eens googlen, als je een plaatje van je tent hebt gevonden, zie je dat je inblaasgat, onder aan zit en je tentje en je afzuiggat boven in. Je kan afzuiging met een koolstof filter gebruiken, wil je helemaal niks willen ruiken buiten je tentje.

    Neem de kleinste afzuiger en kleinste koolstoffilter.

    Druk de volgende keer alsjeblieft wat vaker op ENTER! En LEES eens bij kweekverslagen of gasten die een kweekkast hebben gebouwd! Alles wat jij vraagt staat al op dit forum.
    Je moet alleen even de moeite nemen..

    succes met je kweek!
    Battle the Ocean!

    Comment


      #3
      Re: welk nodig voor kweektent DR60

      Ja een DR60 is zeker genoeg voor 2 planten. Ik zou echter geen spaarlampen en toestanden gebruiken, gewoon een 400 Watt erin! Ik persoonlijk zou de tent ook gewoon "volzetten". er kunnen er toch wel zon 6 in lijkt me, tent is 60 x 60 cm toch?

      Comment


        #4
        Re: welk nodig voor kweektent DR60

        ja tent is 60 op 60.
        400 watt was ik niet van plan te gebruiken, dacht eerder aan 250 watt, leek me voldoende en beter voor elektriciteitsrekening
        ga binnenkort eens naar de growshop om info te vragen over de inrichting en dan kan ik starten
        grtz

        Comment


          #5
          Re: welk nodig voor kweektent DR60

          400w lijkt mij ook wat overdreven voor een tentje van 60x60, 250W zal zeker wel voldoende zijn voor een paar plantjes.
          Laat je zeker goed informeren, er zijn hier ervaren growers genoeg.

          Grtz Trix
          sigpic
          Trixters kweekje

          Comment


            #6
            Re: welk nodig voor kweektent DR60

            Idd , 400watt is al redelijk moeilijk om een dr80 onder controle te houden, dus ik zou idd ook voor een 250 of 150 gaan

            MvG Izzz

            Comment

            Bezig...
            X