Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hulp nodig??

Korting op 420shop
    Hoi ik ben een leerling die graag dit vak wilt leren,bied hierbij mijn hulp aan. Iemand die gratis hulp nodig heeft om een kleine kweek op te zetten is van harte welkom .Ik hoef er niet betaald voor te krijgen wil alleen heel graag leren hoe het moet.

BTW werk niet voor het OM als je je daar zorgen over maakt puur iemand die als hobby het vak wilt leren.

Comment

Re: Hulp nodig??

hehehe

Comment

Ik ben iemand die dingen heel snel oppakt, Ben zelf heel creatief met me handen ,Ik ben zelf een autospuiter,dus op zich wel handig alleen helaas niet met telen.Wie weet zou ik een dienst terug kunne doen voor iemand die mij wilt uitleggen hoe k wat voor me zelf kan telen.Zoals lak schade aan z,n auto repareren.
        Nou ja goed ik probeer het gewoon ,misschien dat er iemand hulp nodig heeft ,al zijn het van die simpele werkzaamheden waar ik mee kan helpen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anoniem29 View Post
          Ik ben iemand die dingen heel snel oppakt.
          Ik word bv liever niet opgepakt.

Al de theorie kan je lezen in de kweekverslagen, met foto's. Al de problemen staan hier opgesomd met hun behandeling. Handleidingen hoe je een hok moet maken zijn ook beschikbaar, eveneens met filmpjes. Vragen en problemen kan je altijd posten. Meer uitleg kan je krijgen in de growshop. Waarom zou iemand u dan in huis halen, note bene met de nickname anoniem. Je kan best een ok kerel zijn, maar das om problemen vragen met een hobby die over het algemeen nog illegaal is.

Comment

Ik begrijp het ook helemaal dat je de risico niet zou willen nemen , die nickname heb ik ook veranderd vond het zelf al een naam van niks. Maar goed tuurlijk zal ik langs growshop,s gaan en alle informatie verzamelen die van toepassing is, ik ben daar ook echt mee bezig , maar ik weet van mezelf dat ik het veel en veel sneller zou leren als ik het 1 a 2 keer heb gezien .Maar goed ik begrijp jou zorgen en gelijk heb je, ik zou der ook over twijvelen in jou geval , maar wie weet hopelijk iemand die toch hulp nodig heeft is altijd welkom.

Alsnog bedankt voor je reactie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leerling29 View Post
              Ik ben iemand die dingen heel snel oppakt, Ben zelf heel creatief met me handen ,Ik ben zelf een autospuiter,dus op zich wel handig alleen helaas niet met telen.Wie weet zou ik een dienst terug kunne doen voor iemand die mij wilt uitleggen hoe k wat voor me zelf kan telen.Zoals lak schade aan z,n auto repareren.
              Nou ja goed ik probeer het gewoon ,misschien dat er iemand hulp nodig heeft ,al zijn het van die simpele werkzaamheden waar ik mee kan helpen.

BTW Die DVD van Top Quality ,denk je dat het wat is of ken ,m niet ?

Comment

Ik begrijp dr werkelijk geen snars van. Het ene moment zeg je zelf te willen telen, even later bied je hulp aan. Ben je wel 21+? No offence, maar zo kom je niet bij mij over.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door roy88 View Post
                  Ik begrijp dr werkelijk geen snars van. Het ene moment zeg je zelf te willen telen, even later bied je hulp aan. Ben je wel 21+? No offence, maar zo kom je niet bij mij over.
                  Om voor mezelf te telen moet ik toch wel een keertje hebben gezien hoe het moet, Wat begrijp je dus niet ?? Ik wil dus gewoon iemand een keertje helpen om te kunnen zien hoe het moet ,zodat ik de volgende keer als ik zelf wil gaan kweken dat ik het zelf kan ,zonder hulp .

Comment

jo zelf ervaring opbouwen, elke soort plant is anders, probeer het eens gewoon je leert het vanzelf alle info die jij nodig hebt staat op het forum, verwacht nu niet dat iemand je zo zijn huis gaat inhalen zeg. en een auto spuiten is 0,0 te verglijken met telen, koop eens goedkopze zaden, tl lampje ,en ga je amuzeren. en leer de ervaring op bouwen . pz een teler, en tuner

Comment

Ik ben ook gewoon gestart..........eerst veel lezen op het forum hier bij info....... je kan hier echt ALLES vinden en als het er nog niet staat kan je daar info over vragen.
                      Zelf beginnen zelf uitvogelen. Je hoeft helemaal niet eerst met iemand "mee te lopen" om het te leren.
                      NLX outdoor kweek 2011
                      Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                      De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wierie Wierie View Post
                        Ik ben ook gewoon gestart..........eerst veel lezen op het forum hier bij info....... je kan hier echt ALLES vinden en als het er nog niet staat kan je daar info over vragen.
                        Zelf beginnen zelf uitvogelen. Je hoeft helemaal niet eerst met iemand "mee te lopen" om het te leren.
                        Dat ga ik ook wel doen ,s een keer gewoon proberen en kijken hoe het gaat .

Denk dat ik deze discussie sluit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leerling29 View Post
                          Om voor mezelf te telen moet ik toch wel een keertje hebben gezien hoe het moet, Wat begrijp je dus niet ?? Ik wil dus gewoon iemand een keertje helpen om te kunnen zien hoe het moet ,zodat ik de volgende keer als ik zelf wil gaan kweken dat ik het zelf kan ,zonder hulp .

Comment

Bezig...
                          X