Na veel onderzoek gedaan te hebben kom ik aan de fase waar ik mijn growroom moet bepalen.
Het zal gebeuren in een Secret Jardin 240x120x200
In het begin ga ik hier maar de helft van gebruiken en komt er 1 600 watt HPS lamp in te hangen aangesloten via een davin dv12 schakelkast.
Is het de extra euros waard om een Philips agro lamp te kopen voor de groei of kan dit perfect met de bloeilamp?
Is een simpele megalux hamerkap voldoende of is een adjust-a-wing de extra euros waard?
Ik had hier graag een actieve afzuiging en aanzuiging in gehad.
Hiervoor had ik gedacht aan 2x buisafzuiger uit kunstof 200mm met 1100m3.
Deze zouden dan worden bedient met een SMSCOM dual fancontroller met externe thermostaat. (deze regelt ook de onderdruk)
Hier zou ik ook een Rhino/Phat filter voor gebruiken van 975m3
Nu is mijn vraag of dit niet wat overkill is voor een tentje met deze afmeting? Na wat oefenen is het wel de bedoeling om hier nog een lamp in te hangen en de tent vol te zetten.
Alvast bedankt!
Het zal gebeuren in een Secret Jardin 240x120x200
In het begin ga ik hier maar de helft van gebruiken en komt er 1 600 watt HPS lamp in te hangen aangesloten via een davin dv12 schakelkast.
Is het de extra euros waard om een Philips agro lamp te kopen voor de groei of kan dit perfect met de bloeilamp?
Is een simpele megalux hamerkap voldoende of is een adjust-a-wing de extra euros waard?
Ik had hier graag een actieve afzuiging en aanzuiging in gehad.
Hiervoor had ik gedacht aan 2x buisafzuiger uit kunstof 200mm met 1100m3.
Deze zouden dan worden bedient met een SMSCOM dual fancontroller met externe thermostaat. (deze regelt ook de onderdruk)
Hier zou ik ook een Rhino/Phat filter voor gebruiken van 975m3
Nu is mijn vraag of dit niet wat overkill is voor een tentje met deze afmeting? Na wat oefenen is het wel de bedoeling om hier nog een lamp in te hangen en de tent vol te zetten.
Alvast bedankt!
Comment