Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Je kunt van vurenhout een frame maken van je hokje en dat bezetten met watervaste gipsplaten, eventueel isoleren met steenwol. Binnenkant met witkalk wit verven of met zwartwitfolie of mylar of diamantreflexifolie bekleden. Als grondzeil een stuk vijverplastik (met opstaande randen) Dan ben je al een heel end op weg. Natuurlijk niet je inlaat en afzuiging vergeten en een koolstoffilter.
Je zou natuurlijk ook voor watervast betontriplex of zoiets kunnen gaan, hankt wel ook een prijskaartje aan. Maar beter investeer je in een goed en veilig hok.
Vroeger bevatte MDF schadelijke stoffen voor je planten. Tegenwoordig is het gebruik van bepaalde stoffen verboden en is MDF ook veilig te gebruiken. Ik heb zelf ook een hok van MDF en geen problemen gehad!
Thanx misty ik heb et al in huis... vraag stelde ik omdat ik helaas geen vervoer meer heb..(moter van men auto opgeblazen)
En ik woon een aardig eindje van de grow af.. vandaar..
Comment