goede avond luitjes ik ben nieuw op deze site en vraag naar meningen evaringen van mensen zo als jullie . ik heb op dit moment wel planten staan blue mystic 5 stuks maar wil iets uit breiden en dus ook een andere kast maken nou heb ik zelf wat geschetst , zou ik in een kast van 80x60x160 , 9 wiet planten te laten groeien met 4 spaar lampen kleuren code ww827 van 23 watt 1 lamp geeft licht als 130 watt en geeft 1550 lumen staat op de verpakking van de philips turbo energy saver als dat kan heb ik 520 watt aan licht en bespaar dan toch flink op mijn energy rekening in de kast komt afzuiging etc etc
Aleen ik wil graag kweken met zaad en dan ook nog met 4 spaar lampen ander lamp zou evet ook kunnen maar heb ik dan 2 aparte lampsen sets dus voor bloei en groei, nog maals hulp alles is welkom en als ik de lampen er dicht genoeg op doe moeten ze niet gaan sprieten toch maar gelijk de breete in gaan ik hoor het graag van jullie latersss tony
Aleen ik wil graag kweken met zaad en dan ook nog met 4 spaar lampen ander lamp zou evet ook kunnen maar heb ik dan 2 aparte lampsen sets dus voor bloei en groei, nog maals hulp alles is welkom en als ik de lampen er dicht genoeg op doe moeten ze niet gaan sprieten toch maar gelijk de breete in gaan ik hoor het graag van jullie latersss tony
Comment