Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuw wiet hokje
Collapse
X
-
Re: Nieuw wiet hokje
tja ik rookte vanaf ik opstond tot ik ging slapen zelf continue op me werk was zelfstandige toen als voegwerker
leuke tijden waren dat wel op me stelling met me joint in de mond
ik rookte geen sigarretten meer enkel wietjes en had ik geen wiet dan was ik een zombie
is rapper op dan je denkt hoorLast edited by Cannabasb; 15 May 2010, 21:40.
Comment
-
gewoon 2 keer 600watt erin anders krijg je niet een mooi gelijk veldje.lucht inlaat aan de linkerkant en een zwenk fan ook aan de linkerkant.dan aan de rechterkant je koolstoffilter.koop 45literkuipen boor gaten aan de onderkant zodat overtollig vocht eruit kan.goede growshop aarde erin en gaan.
Comment
-
Nouw je hebt de meeste antwoorden al gehad, tering wat een hoeveelheidrook moet er van je af zijn gekomen
heb je er nooit last mee gehad, zovan als er nu nert zoveel rook uit je schoenen komt vinden we het best
en op die hoogtes is best link man, ik rookte zelf ook wel aardig wat weg maar nooit te nimmer op het werk
was glaszetter vandaar misschien, gevaarlijk, joint en glas combinatie, wel een echte glaspooier
Nu op kantoor na de studie, juridische dus nu wil ik hellemaal niet denken dat ik Uberhaubt stoned werk.
Maar ik wens je veel plezier met je kweek en drop is wat foto,s laterzzz als je aan de gang bent.
MVG
Groftick een beginner kweker
Comment
Comment