Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw wiet hokje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nieuw wiet hokje

Korting op 420shop

Re: Nieuw wiet hokje

100 gram per week .

grtz

Comment

ja daarom dat ik 2 jaar gestopt ben kwam me te duur uit en moets ik andere zaken doen om het te bekostigen
      daarom dat ik nu me eigen opzetje wil

Comment

tja gerookt vlees bewaart langer, zeggen ze . moet je toch heel hard je best voor doen om dat op te krijgen lijkt me .

grtz

Comment

Comment

Last edited by Cannabasb; 15 May 2010, 21:56.

Comment

tja ik rookte vanaf ik opstond tot ik ging slapen zelf continue op me werk was zelfstandige toen als voegwerker
              leuke tijden waren dat wel op me stelling met me joint in de mond
              ik rookte geen sigarretten meer enkel wietjes en had ik geen wiet dan was ik een zombie
              is rapper op dan je denkt hoor
              Last edited by Cannabasb; 15 May 2010, 21:40.

Comment

Koop een softbox met een torin erin, deze ruck dingen maken herrie en zijn slecht te dimmen.

Als je actief in wil blazen dan neem je voor je afblaas bijvoorbeeld 1000 cub en in blaas 500 cub .

Greetzz GG

Comment

gewoon 2 keer 600watt erin anders krijg je niet een mooi gelijk veldje.lucht inlaat aan de linkerkant en een zwenk fan ook aan de linkerkant.dan aan de rechterkant je koolstoffilter.koop 45literkuipen boor gaten aan de onderkant zodat overtollig vocht eruit kan.goede growshop aarde erin en gaan.

Comment

Nouw je hebt de meeste antwoorden al gehad, tering wat een hoeveelheidrook moet er van je af zijn gekomen
                    heb je er nooit last mee gehad, zovan als er nu nert zoveel rook uit je schoenen komt vinden we het best
                    en op die hoogtes is best link man, ik rookte zelf ook wel aardig wat weg maar nooit te nimmer op het werk
                    was glaszetter vandaar misschien, gevaarlijk, joint en glas combinatie, wel een echte glaspooier
                    Nu op kantoor na de studie, juridische dus nu wil ik hellemaal niet denken dat ik Uberhaubt stoned werk.

Maar ik wens je veel plezier met je kweek en drop is wat foto,s laterzzz als je aan de gang bent.

MVG

Groftick een beginner kweker

Comment

100 gram per week deed je goed cker de goeie ouwe tijden toen het ng geen kut koste

sucses met je kweek lijkt me intresaant om in de gaten te houdee
                      sigpic

Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
                      May Jah Bless The Herbs

Comment

Bezig...
                      X