Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweekset van alien

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: kweekset van alien

Er ontbreekt iets op je boodschappenlijst: een koolstoffilter, anders ben je zo de sigaar, tenzij je alleenstaand in een buitengebied woont.

Comment

als je ff een pc fan neemt voor die inlaat hoef je niet zon groot gat te maken. ik denk dat je met 1 fan op 12 watt al toekomt zelfs... Je moet allesinds minder kuub hebben dan uitlaat. Er zijn fans van 180 kuub dacht ik...

Comment

bedankt voor de reacties.

@Xtreme:
        mm zou de geur zo erg worden dan, ook al zou ik een raam openlaten in de kamer??

Comment

gewoon skunk zaadjes bestellen die stinken niet zofilter gewoon doen.

Comment

hoebedoel je filter gewoon doen?

Comment

Was een beetje sarcastisch volgens mij skunk stink knetterhard. Hij bedoeld dat je filter echt wel nodig is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ralphy View Post
                bedankt voor de reacties.

@Xtreme:
                mm zou de geur zo erg worden dan, ook al zou ik een raam openlaten in de kamer??
                Een filter is en blijft een absolute noodzaak. Een 300 kuub filter (past bij de afzuiging) kost 50 tot 60 euro. Geloof me maar, zonder filter ruik je de wiet in heel je huis, zelfs met open raam. Immers, je afzuiger zorgt voor onderdruk, echter alleen in de kweekruimte/tent. De afgezogen lucht komt in de kamer waar de tent/kast staat. Als de wind richting het open raam staat, krijg je overdruk in deze kamer, waardoor de wietlucht in je hele woning is waar te nemen.
                Last edited by Xtreme; 25 May 2010, 15:55.

Comment

okeoke bedankt voor het advies.
                  ik heb eventjes gekeken op de growshop site en ik kan alleen een koolstoffilter van 350kubb, neem aan dat het alleen maar beter zou zijn?
                  en nog een vraagje van te voren wat ik wil weten voor aanschaf de afzuiger bevestig je binnen in de kast en koolstoffilter aan de buiten kant? of ook binnen in de kast?

alvast bedankt groeten Ralph

Comment

De filter aan de binnenkant en de afzuiger mag buiten de tent hangen.. De lucht wordt door de filter naar buiten gezogen, niet geblazen.
                    Don't panic! It's organic!

Comment

Blazen werkt even goed...

Comment

damn zuigen is toch stukken beter
                        nee serieus ff, filter moet je toch in zuigen, dat wit hangt er niks voor niks rond lijkt me, anders wordt alle stof enzo rechtsreeks je kool ingeblazen?

Comment

onlangs kon ik niet verder dan er door blazen en heb niets geroken of andere problemen gehad.
                          Niet optimaal, maar werkt even goed.
                          Misschien niet zo goed voor je filter, maar ja...bij geen andere keus werkt het dus...

Comment

Ik vraag me nog steeds af waarom het niet zou werken :/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roeloe View Post
                              okeoke bedankt voor het advies.
                              ik heb eventjes gekeken op de growshop site en ik kan alleen een koolstoffilter van 350kubb, neem aan dat het alleen maar beter zou zijn?
                              en nog een vraagje van te voren wat ik wil weten voor aanschaf de afzuiger bevestig je binnen in de kast en koolstoffilter aan de buiten kant? of ook binnen in de kast?

alvast bedankt groeten Ralph
                              Als je de ruimte hebt hang dan zowel de filter als de afzuiger binnen in de kast/tent. Normaal zuig je af door de filter. De hoes van je filter houdt stof tegen. Als je via je afzuiger inblaast, blaas je de stof in de koolstof, waardoor deze sneller "dichtslibt". Pas bij ruimtegebrek moet je gaan zoeken naar andere oplossingen.

Comment

Comment

Bezig...
                                X