Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zijn deze lampen goed??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Zijn deze lampen goed??

Korting op 420shop
    Last edited by Aprillia RS250 rider; 28 May 2010, 07:05.

Re: Zijn deze lampen goed??

das lps en lpi dus lage druk lampen deze zijn niet geschikt om onder te kweken. Geven niet het juiste lichtspectrum. Hps Hpi is wel prima te gebruiken Dit zijn hoge druk lampen.

Comment

Dank U voor de snelle reply.Dus vallen deze al af.
      Dus zou ik spaarlampen willen gebruiken,welk type moet ik nu precies halen & kan ik deze voor groei en bloei gebruiken.
      Er staat hier zoveel te lezen,dat ik door het bos de bomen niet meer zie.
      En moet die kast nu constant verlucht worden,of enkel als er een te hoge temperatuur overschreden word.

Comment

SL Warmwit voor de bloei kleurcode 827 en koudwit voor de groei kleurcode 865

Je hok verlucht je odat de plant tijdens de fotosynthese co2 verbruikt. Om de drie minuten zou de inhoud van je hok in zijn geheel ververst moeten zijn. Daarnaast zuig je af om je temperatuur en LV te controleren.

Comment

Bedankt Monty,en die kleurcode vind ik terug op de verpakking??En hoeveel watt moet ik ze nemen.Ik zou een lamp of 3 willen gebruiken.

Comment

Ja staat op de verpakking en meestal ook op de lamp zelf. Hoe meer licht hoe meer gewicht het. Kweekte hier in de micro met 3 x 23 wat warmwit. ging prima

Comment

Thanks,morgen eens kijken voor die lampen.

Comment

Comment

Binnen kant wit verfen.
                  Je kan ook zwart/wit folie halen is nog beter. Maar nog beter is Anti Detectie Folie.
                  Dit(ADF folie) weerkaats de licht iets van 98% ofzoow iets.
                  De rest kan ook. Licht er maar net aan wat je er voor uit wilgeven.

Over die spaarlampen tjah dat is iets dat je zelf moet beslissen.
                  je zouw een plankje kunnen maken dat in de kast kan hangen. dan 4 van die kettinkjes elke hoek 1 ketting en dan boven ana plafond vna kast maken. Dan kun je aan dit plankje bijv. 1 aan bijde kanten 2 aan bijde kanten 3 ana bijde kanten etc...
                  Om het dan nog beter te kunnen feflecteren zouw je de binnekant van blikjes kunnen gebruiken als spiegel kapjes.

Licht=Gewicht

Je zou ook 2 ventilators als uit blaas gebruiken en dan ene actieve inblaas door nog 1 computer fan te bemachtigen
                  Maar is maar net zoals je het zelf wel.

Succes

Comment

Comment

Attached Files

Comment

Re: Zijn deze lampen goed??+ bouw kastje

Nice, mooi geklust, succes met de kweek.

Grtz

Comment

Ziet er leuk en netjes uit veel suc6.

Grtz.

Comment

Pwoah, ziet er mooi uit zeg!
                            Wist niet dat je hiermee bezig was, maar het doet me goed dit mooie bouw resultaat te zien!

Voor de groei gebruik ik zelf een combinatie van 2 tl's 840 (4000K) en 2 sl's 865 (6500K).
                            Met deze combinatie groeit het als een beest, mocht het een beetje tegenvallen bij jou zou je nog kunnen spelen met de kleurtemperatuur.

Verder wil ik je nog adviseren het blootliggende hout te behandelen.
                            Houdt er rekening mee dat het goed vochtig is in de ruimte (als het goed is) en spaanplaat kan hier maar slecht tegen.

En verder, tjah, niks aan te merken, ziet er enorm goed uit!
                            En op basis van mn eigen vooruitgang, lijkt het mij dat het bij jou ook zeker weten goed komt!
                            Ik hou 'm in de gaten, succes!
                            - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                            - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

Comment

Thanks kroket,maar binnenin de kast heb ik geen blootliggend hout hoor.
                              Ik heb 4x spaarlamp van 23watt type 865.

Comment

Bezig...
                              X