Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zijn deze lampen goed??
Collapse
X
-
Re: Zijn deze lampen goed??
Dank U voor de snelle reply.Dus vallen deze al af.
Dus zou ik spaarlampen willen gebruiken,welk type moet ik nu precies halen & kan ik deze voor groei en bloei gebruiken.
Er staat hier zoveel te lezen,dat ik door het bos de bomen niet meer zie.
En moet die kast nu constant verlucht worden,of enkel als er een te hoge temperatuur overschreden word.
Comment
-
SL Warmwit voor de bloei kleurcode 827 en koudwit voor de groei kleurcode 865
Je hok verlucht je odat de plant tijdens de fotosynthese co2 verbruikt. Om de drie minuten zou de inhoud van je hok in zijn geheel ververst moeten zijn. Daarnaast zuig je af om je temperatuur en LV te controleren.
Comment
-
Binnen kant wit verfen.
Je kan ook zwart/wit folie halen is nog beter. Maar nog beter is Anti Detectie Folie.
Dit(ADF folie) weerkaats de licht iets van 98% ofzoow iets.
De rest kan ook. Licht er maar net aan wat je er voor uit wilgeven.
Over die spaarlampen tjah dat is iets dat je zelf moet beslissen.
je zouw een plankje kunnen maken dat in de kast kan hangen. dan 4 van die kettinkjes elke hoek 1 ketting en dan boven ana plafond vna kast maken. Dan kun je aan dit plankje bijv. 1 aan bijde kanten 2 aan bijde kanten 3 ana bijde kanten etc...
Om het dan nog beter te kunnen feflecteren zouw je de binnekant van blikjes kunnen gebruiken als spiegel kapjes.
Licht=Gewicht
Je zou ook 2 ventilators als uit blaas gebruiken en dan ene actieve inblaas door nog 1 computer fan te bemachtigen
Maar is maar net zoals je het zelf wel.
Succes
Comment
-
Pwoah, ziet er mooi uit zeg!
Wist niet dat je hiermee bezig was, maar het doet me goed dit mooie bouw resultaat te zien!
Voor de groei gebruik ik zelf een combinatie van 2 tl's 840 (4000K) en 2 sl's 865 (6500K).
Met deze combinatie groeit het als een beest, mocht het een beetje tegenvallen bij jou zou je nog kunnen spelen met de kleurtemperatuur.
Verder wil ik je nog adviseren het blootliggende hout te behandelen.
Houdt er rekening mee dat het goed vochtig is in de ruimte (als het goed is) en spaanplaat kan hier maar slecht tegen.
En verder, tjah, niks aan te merken, ziet er enorm goed uit!
En op basis van mn eigen vooruitgang, lijkt het mij dat het bij jou ook zeker weten goed komt!
Ik hou 'm in de gaten, succes!
Comment
Comment