Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

supper weed ontwikkelen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

supper weed ontwikkelen

Korting op 420shop
    hoi allemaal

ik ben pas begonnen met een kleine aanplant in suriname, ik kweek binnen en buiten, ik heb jamaicaanse zaden gebruikt, mijn vraag is hebben jullie advies voor me om een echte supper produkt te maken?
    ik heb begrepen dat ik honing of melasse in me jonge plantjes kan inspuiten om de vrucht een zoete smaak te geven en dat de bollen echt aan elkaar gaan plakken op die manier, is dat waar?
    ik ben gewoon opzoek naar adviesen voor een super sterke heerlijk smakende echte strong weed model, wie kan me helpen met suggesties voor mijn produkt?
    je kan me ook mailen op zoekoepaki@hotmail.com

Re: supper weed ontwikkelen

Ik zou eerst eens gaan lezen, als ik al hoor dat je stekken wil inspuiten .

Greetzz GG

Comment

Voordat jij je bezig gaat houden met experimenteren is het denk ik van belang dat je eerst helemaal thuis geraakt in de basis.
      Even honing of pindakaas in je plant spuiten zal 99,9% zeker resulteren in een plantje wat het leven gaat leggen.
      Ik heb er verder geen ervaring mee dus kan je er ook niets over vertellen, maar ik wens je wel veel succes met je jamaicaanse plantjes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door taffa View Post
        hoi allemaal

ik ben pas begonnen met een kleine aanplant in suriname, ik kweek binnen en buiten, ik heb jamaicaanse zaden gebruikt, mijn vraag is hebben jullie advies voor me om een echte supper produkt te maken?
        ik heb begrepen dat ik honing of melasse in me jonge plantjes kan inspuiten om de vrucht een zoete smaak te geven en dat de bollen echt aan elkaar gaan plakken op die manier, is dat waar?
        ik ben gewoon opzoek naar adviesen voor een super sterke heerlijk smakende echte strong weed model, wie kan me helpen met suggesties voor mijn produkt?
        je kan me ook mailen op zoekoepaki@hotmail.com
        Hier uit blijkt reeds dat je er niets van hebt begrepen. Ik zou mijn sup(p)er weed maar in de shop gaan kopen.

Comment

Goede grond en veel zon. Zo zal je wel iets deftigs krijgen. (is het enige wat ik kan meegeven met je huidige kennis denk ik). Misschien dat je nog even 'verduisteren' kan opzoeken, dat is ook een optie als je nog meer wil oogsten

Comment

De basis van de basis, potaardie .

Grtz

Comment

Bezig...
            X