Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweken in een kamer zonder stoom

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

kweken in een kamer zonder stoom

Korting op 420shop
    beste kwekers, ik zou binnenkort graag wat plantjes zetten in de living van een leegstaand huis. Nu is het probleem dat dat huis waarschijnlijk al een paar jaar geen
    elektriciteit meer heeft binnen gekregen. Nu is dus de vraag of iemand wat tips heeft om toch elekriciteit te hebben of om de plantjes er te zetten zonder stroom...

grtz pepijn

Re: kweken in een kamer zonder stoom

als het huis toch leegstaat kan je ze beter op het dak zetten dan krijgen ze meer zon

Comment

Sluit een fiets aan op een vrachtwagenbatterij, dan moet je elke dag een paar uur gaan fietsen zodat de batterij oplaad en er stroom is voor je plantjes en werk je tegelijk aan je conditie!
      Je kan ook windmolens of zonnepanelen bouwen.

Of je kan jezelf een plek zoeken waar wel stroom is natuurlijk...

Comment

De enige opties ^^

- Generator plaatsen
        - Kabel trekken van de buren
        - Meters laten openen
        - Fietsen zoals an21 zegt
        - Of inderdaad die planten op terras of tuin zetten.

Als je fatsoenlijk wil binnenkweken ga je toch wel elektriciteit moeten voorzien..

Inf
        Don't panic! It's organic!

Comment

nu is er nog een probleem, toen ik vanochtend naar de bushalte reedt zag ik dat ze dat huis aan het afbreken waren... nu vraag ik mij af in welke ruimtes in nog wat planten kan zetten met een beperkt budget zonder dat iemand er achter zou kommen. thuis kan ik ze niet zetten want ik woon nog bij mij ouders en die zijn er radicaal tegen... iemand een paar ideetjes?

Comment

zorg dat je stekken te pakken kan krijgen en goede grond,groei je stekken voor in bv plastic bekkertjes bij een maatje in de tuin of achter een raam op het zuiden.naa 2 weken kan je ze dan buiten zetten,op een eiland ,langs een weiland ,langs de spoorbaan enz.

Comment

en weet je ook hoe die zaadjes verstuurd worden? als ik ze thuis laat posten zit de kans er in dat mijn ouders dit zullen zien aan de verpakking of is dit niet zichtbaar langs de buitenkand?

Comment

ik heb juist zaadjes besteld, de Big Bang van greenhouse... ik ga ze buiten zetten denk ik

Comment

Dat zie je niet zomaar aan de buitenkant zitten meestal gewoon in een enveloppe.

Ga voor buiten kweek guerilla of iets in die richting. Staat genoeg over op het forum
                  NLX outdoor kweek 2011
                  Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                  De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

Comment

spoorbaan zou ik afraden mensen
                    ik werk zelf aan de spoorweg en maandelijks gaan we schouwen, dit betekend langs de sporen wandelen om eventuele obstakels weg te halen, en niet al men collega's zijn blij met het zien van een plant naast de spoorweg, zorg dat de planten niet zichtbaar zijn vanaf het spoor, en niet te groot zijn, laat ons ook hopen dat ze niet te erg ruiken
                    succes

Comment

Zorgen dat er weer prik op komt.

Grtz.

Comment

Bezig...
                      X