Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ventilator Torin in Box 500 m3 info gevraagd over diameter box

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ventilator Torin in Box 500 m3 info gevraagd over diameter box

    Korting op 420shop
    IK overweeg om me zo een aan te schaffen vooral omdat die buisventilator die ik nu gebruik teveel lawaai maakt , Ik heb die 500kub vermogen niet nodig maar is kleinste model in box .Ik vind niet welke diameter die uitgang heeft van die box ?
    dit om te weten welke afzuigslangen moeten bijbesteld worden , dimmer komt er ook tussen , doet dat goedkoop model van Alien (32 euro, zelf draden aan te sluiten )) wat het hoort te doen of toch beter ander model ?
    Dan nog een vraagje wat de koolstoffilter betreft , moet die ook een vermogen hebben van 500kub of mag dat ook minder ?
    alvast bedankt
    Ganja is my medication , ganja is my cure ;
    smoking marihuana for sure !!!

    #2
    Re: Ventilator Torin in Box 500 m3 info gevraagd over diameter box

    filter 500 of 700 cub als je er lang mee wil doen.volgens mij zit er standaard flens 20 op.

    Comment


      #3
      Re: Ventilator Torin in Box 500 m3 info gevraagd over diameter box

      vraag me iets af , als de flens 20 is maar koolstoffilter 160 mm , kan je dan die afzuigslang afdoende aanspannen met afzuigslang "Suction Hose Iso Flex 1m 20.0 cm"
      of hoe kun je dat netjes oplossen ,
      Ganja is my medication , ganja is my cure ;
      smoking marihuana for sure !!!

      Comment


        #4
        Re: Ventilator Torin in Box 500 m3 info gevraagd over diameter box

        verloopflens kopen

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: Ventilator Torin in Box 500 m3 info gevraagd over diameter box

          Gistern dus de hele rim-ram gaan halen bij John ,
          geweldige service als altijd , raad en daad waar het hoort en stiltes zelfde verhaal
          maar ......
          de flens is idd 20 , ik koop express 350 kub canfilt erbij omdat naar schijnt die perfect op elkaar aansluiten( naar mijn oordeel is dat toch dat ge de een op andere kan steken zoals bij 225 kub buis ventilator en 160 kub koolstoffilter zonder afvoerbuisje ertussen van 20 cm ofzo ?) , niet het geval dus
          Heb ook heel wat moeite met het instellen van die dimmer met thermostaat van 79 euro ?
          Versta er echt te ballen van , vooral daar nergens op het apparaat een streepje staat van waatrbegin& einde is ,
          Nog mensen die het zelf uitgedokterd hebben en me nu kunnen helpen ?
          eindigen op positieve noot
          het verschil (torin tegen buisventilator)in geluid is de max zelfs als ie zonder dimmer draait !!!!!!!!!!!
          Vandaag ophangen in de tent maar ga moeten goed uitkijken dat ie netjes in de midden hangt want wil niet nog een growtent die het begeeft onder het gewicht
          goeie vrijdag
          Ganja is my medication , ganja is my cure ;
          smoking marihuana for sure !!!

          Comment


            #6
            Re: Ventilator Torin in Box 500 m3 info gevraagd over diameter box

            Yo pele,

            die dimmers werken voor geen ruk...zelf dimmen werkt prima, maar om hem te laten aanslaan bij hoge temperaturen lukt me hier ook niet echt...
            de vorige editie, waar de dimmer in je stopcontact zit en de thermometer in je hokje hangt werken beter, maar daar heb je natuurlijk niets aan...

            ik regel elke dag een beetje bij, aangezien de te hoge temperatuur functie maar half werkt...

            zelf had ik een 1000kb filter erop gehangen inplaats van 350kb, scheelt in geluid, geuroverlast en slijtage...jammer dat growshops altijd veel te lichte afzuigers en filters aanbevelen

            succes

            Comment


              #7
              Re: Ventilator Torin in Box 500 m3 info gevraagd over diameter box

              naar mijn oordeel is dat toch dat ge de een op andere kan steken zoals bij 225 kub buis ventilator en 160 kub koolstoffilter zonder afvoerbuisje ertussen van 20 cm ofzo ?) , niet het geval dus
              Heb hier wel gewoon de afzuiger rechtstreeks op de koolfilter. Ducktape was mijn vriend, hihi.

              Grtz

              Comment


                #8
                Re: Ventilator Torin in Box 500 m3 info gevraagd over diameter box

                Oorspronkelijk geplaatst door Prutser View Post
                Yo pele,

                die dimmers werken voor geen ruk...zelf dimmen werkt prima, maar om hem te laten aanslaan bij hoge temperaturen lukt me hier ook niet echt...
                de vorige editie, waar de dimmer in je stopcontact zit en de thermometer in je hokje hangt werken beter, maar daar heb je natuurlijk niets aan...

                ik regel elke dag een beetje bij, aangezien de te hoge temperatuur functie maar half werkt...



                succes
                box en koolstoffilter waren echt te zwaar(samen22kg) om ze beiden aan het geraamte van tent te hangen ,(ik geloof dat koostoffilter best zwaar mag wegen in die tenten maar die torin in box was er steeds teveel aan
                het kon maar de stabiliteit van de tent leed eronder , had nochtans heel goed de midden opgezocht en gewicht gelijkmatig verdeeld )
                dan maar bovenop gezet
                na nu alles aangesloten te hebben , 2 conclusies
                , die afzuigslang van 200mm met isolering is niet geschikt om door de bovenste uitgang van mijn tent te krijgen , had gehoopt van wel maar ga dus moeten improviseren ,
                en zoals ge zegt prutser 2de conclusie , die dimmer slaat niet aan door detectie van , tot vervelends toe getest !!!!
                Hij gaat terug naar Alien om in te wisselen tegen wat anders ,
                Ganja is my medication , ganja is my cure ;
                smoking marihuana for sure !!!

                Comment


                  #9
                  Re: Ventilator Torin in Box 500 m3 info gevraagd over diameter box

                  ik heb ook voor die afzuiger gekeken en ik zag ook maat 15 staan.. de box zelf was iets van 43 x 43

                  Comment


                    #10
                    Re: Ventilator Torin in Box 500 m3 info gevraagd over diameter box

                    Denk niet dat je er een reactie op krijgt Vorig jaar laatste bericht , hehe

                    __________________________________________________ ______________

                    When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                    sigpic

                    Comment


                      #11
                      Re: Ventilator Torin in Box 500 m3 info gevraagd over diameter box

                      ik zag het toen ik het poste jah.. beetje haha

                      Comment


                        #12
                        Re: Ventilator Torin in Box 500 m3 info gevraagd over diameter box

                        ik was niet dood , gewoon wat afwezig
                        het dient idd een afzuigslang van min 200mm zijn voor die 500kub , wel heel moeilijk door de bovenste opening van growtent te krijgen , als je die al gebruikt
                        groetjes
                        Ganja is my medication , ganja is my cure ;
                        smoking marihuana for sure !!!

                        Comment


                          #13
                          Re: Ventilator Torin in Box 500 m3 info gevraagd over diameter box

                          Hey Pele en wat voor tent had je?

                          Comment


                            #14
                            Re: Ventilator Torin in Box 500 m3 info gevraagd over diameter box

                            Oorspronkelijk geplaatst door Faraon View Post
                            Hey Pele en wat voor tent had je?
                            dat ik het niet meer weet moatje !

                            ---------- Post added at 08:15 ---------- Previous post was at 08:11 ----------

                            heb me eens aan het denken gezet , was die van 1 op 1 m
                            Ganja is my medication , ganja is my cure ;
                            smoking marihuana for sure !!!

                            Comment

                            Bezig...
                            X