Ha, ha, wat een klus. 800 in totaal toch?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De bouw van een eigen LED growlight(belachelijk veel te groot maar houd je van de straat )
Collapse
X
-
Als bevestiging op de plaat twijfel ik nog een beetje tussen schroeven of kit. Kit gaat tot 80 graden, zo heet mag de plaat natuurlijk niet worden dus zou moeten houden, ik kan ook draad tappen en schroeven gebruiken alleen is het natuurlijk vrij dun allemaal en moet er nog wat heatsinks hier en daar op de achterkant komen, uitstekende schroeven zijn dan lastig. Meningen?
Kan natuurlijk ook uitstekende schroeven afslijpen
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI LYO-L21 met Tapatalk
Comment
-
ZO das een beste plaat vol ledjes leuk project man. Ben benieuwd hoe het je straks gaat verlopen als je er onder gaat kweken.
Leuke hydro opzet ook, wat ik me gelijk afvroeg heb je die emmer getest op lichtdichtheid? Dat vraag ik omdat ik alvorens ook witte emmers had geprobeerd, maar bleek dat die het licht niet tegen hielden. Heb toen de emmers maar met zwarte tape ingepakt en ondertussen over op die grijze bakken, en ook die zijn niet helemaal lichtdicht.
veel succes en vooral ook plezier gewenst
Comment
-
Bedankt mafferd er zit een soort dubbele bodem in de ruimte zeg maar, er komt nog een plaat ingewikkeld met zwart wit folie over de emmers heen te liggen. die de emmers dan van licht beschermd. Deze zijn inderdaad van zichzelf ook niet lichtdicht. met zwart tape inpakken lijkt mij lastig om de water temperatuur dan goed te houden vanwege de hitte dat dat aantrekt.
-
Comment