Bezig met circuit aanleggen
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De bouw van een eigen LED growlight(belachelijk veel te groot maar houd je van de straat )
Collapse
X
-
Die witte emmers, daar heb ik er een stuk of 20-30 van. Geel deksel. Ik werkte jaren geleden interim bij panos, daar zaten de gekookte eieren in. Maar jij hebt ze dan blijkbaar gekocht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WietefrasWat een werk. Is dan het niet handiger om in China (oid) wat printplaten te laten maken waar je die SMD leds op zet? Dat zie je tegenwoordig in ieder geval steeds vaker. Dan maken ze van die modules weer een armatuur.
Comment
-
De stroomtoevoer heb ik extern gemaakt om gewicht en hitte in de ruimte te besparen. Er komt nog een computerfan op gemonteerd om deze weer gekoeld te houden.
Morgen wat extra draad halen om de rest ook aan te kunnen sluiten. Foto 2 is het resultaat tot nu toe.
Een vriend van me is bezig een import op te zetten op de led drivers die ik heb gebruikt. Voor de zelfbouwers een tip om in de gaten te houden misschien, kwaliteit van Meanwell maar dan scheelt het wat in de portemonnee Het merk is Sosen.
- Likes 1
Comment
Comment