Ik heb hier en daar al gevraagd aan vrienden van mij de ene zegt tegen mij 32 plantjes en de andere weer 36 en de ander weer 20 dus dacht ik vraag julie mening even ik heb een goed afzuiging en coolstof 2 x 600 wat hps lampen hangen wat raden julie aan ?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoeveel plantjes in mijn tent 150x150x200 ?
Collapse
X
-
Dat bepaal je zelf toch? U vrienden zijn mogelijk allen correct. Ik zet er 5tal op 1mx1m anderen zetten er meer of minder.
Zoveel zaad is duur, zeker als dan nog een paar niet kiemen. Ik wil geen moeders,... En niet meer dan 5tal planten. kwestie van geen grote kweker te lijken, kreeg k ooit bezoek, gezien ik kweek voor eigen gebruik. Dus zet ik er minder met langere groei in scrog om die redens.
anyway,
Korte voorgroei kan je er idd best wat zetten en zet je ze eerder op 12/12.
maar wat minder planten met lange voorgroei krijgen dat ook vol. Die keus hangt af van hoe je kweekt. Bv sog vs scrog. En ev. U situatie,...
Google wat, lees op jointjedraaien en bepaal wat best bij u past qua kweekstijl, dan kan je bepalen hoeveel planten je ongeveer zet.
Hou bv rekening met de wetgeving qua aantallen.
Wat je wil qua oogst en hoe snel...
36 plantjes onder 2x600w word dagelijks water geven in die kleine potjes, heb je die tijd dagelijks of ben je soms es even afwezig.
Enzovoort.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ergonaut View PostDat bepaal je zelf toch? U vrienden zijn mogelijk allen correct. Ik zet er 5tal op 1mx1m anderen zetten er meer of minder.
Zoveel zaad is duur, zeker als dan nog een paar niet kiemen. Ik wil geen moeders,... En niet meer dan 5tal planten. kwestie van geen grote kweker te lijken, kreeg k ooit bezoek, gezien ik kweek voor eigen gebruik. Dus zet ik er minder met langere groei in scrog om die redens.
anyway,
Korte voorgroei kan je er idd best wat zetten en zet je ze eerder op 12/12.
maar wat minder planten met lange voorgroei krijgen dat ook vol. Die keus hangt af van hoe je kweekt. Bv sog vs scrog. En ev. U situatie,...
Google wat, lees op jointjedraaien en bepaal wat best bij u past qua kweekstijl, dan kan je bepalen hoeveel planten je ongeveer zet.
Hou bv rekening met de wetgeving qua aantallen.
Wat je wil qua oogst en hoe snel...
36 plantjes onder 2x600w word dagelijks water geven in die kleine potjes, heb je die tijd dagelijks of ben je soms es even afwezig.
Enzovoort.
Comment
Comment